Mynona Skrevet 29. juni 2014 #4781 Skrevet 29. juni 2014 Jeg må ikke på jobb i morgen! For jeg har ferie Men jeg må tidlig opp da, for det kommer håndverker i morgen tidlig
Severus Skrevet 29. juni 2014 #4783 Skrevet 29. juni 2014 Jeg må ikke på jobb i morgen! For jeg har ferie Men jeg må tidlig opp da, for det kommer håndverker i morgen tidlig Feieren kommer hit
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2014 #4784 Skrevet 29. juni 2014 Jaja...jeg får vel bare ønske Aldri fred og ro i ballongen og godnatt. 1
Mynona Skrevet 30. juni 2014 #4785 Skrevet 30. juni 2014 5 matretter du MÅ smake på Kreta http://www.godt.no/#!/artikkel/23238898/Ferie+på+Kreta%3F+Fem+matretter+du+MÅ+smake+på+Hellas%27+største+øy&xtor=CS1-2-23238898%5BFerie+på+Kreta%3F+Fem+matretter+du+MÅ+smake+på+Hellas%27+største+øy%5D Fikk dere noen av disse? 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. juni 2014 #4786 Skrevet 30. juni 2014 Jeg føler for å gi bort en blomsterbukett i dag. 3
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2014 #4787 Skrevet 1. juli 2014 *innom og sjekker at ballongtauene er forsvarlig festet til moder jord* 1
Aldrisur Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #4788 Skrevet 1. juli 2014 Håper du har det bra, aldri Er det Afrika du skal til, My? Jeg har virkelig fulgt dårlig med forstår jeg .. Samme plass som sist, eller? Jeg har det bra Rumle! Håper du har det bra også. Du har i hvert fall bedre vær enn meg!? Stemmer det Rumle. Nå har jeg vært borte i byen å sett på paraden til Europride! Utrolig morsomt altså. Masse morsomme påfunn. Og utrolig langt tog. Jeg likte spesielt den gjengen her som danset til Its raining men Og en gjeng med MC-fyrer, sånne som ser ut som de hører på metall-musikk, med skinnvester, masse skjegg, store mager og masse tattoveringer som stod å dansa og rocka til Rhianna og Nicki Minaj Altså denne sangen - ikke veldig typisk MC-fyrer Jo, også var det jo skikkelig kaldt. Så jeg frøs og stod å blåste på hendene mine, og da var det en fyr på kanskje 70 år som begynte å varme meg Så fine bilder My! Det var skikkelig kaos i byen den dagen. Jeg ser for meg den aller vakreste gjensynsgleden fra begge parter. Åååå, ja, det skulle jeg gjerne være vitne til! Jeg ble spurt om jeg har p*** lyly Om du har what? Paraplyly? 5 matretter du MÅ smake på Kreta http://www.godt.no/#!/artikkel/23238898/Ferie+på+Kreta%3F+Fem+matretter+du+MÅ+smake+på+Hellas%27+største+øy&xtor=CS1-2-23238898%5BFerie+på+Kreta%3F+Fem+matretter+du+MÅ+smake+på+Hellas%27+største+øy%5D Fikk dere noen av disse? Jeg må nesten si huffameg, for jeg har spist alt sammen - flere ganger. *innom og sjekker at ballongtauene er forsvarlig festet til moder jord* Du er den perfekte ballongvakt du Hoppe. ------------- Har akkurat kommet hjem fra et besøk hos tannlegen. Jeg liker tannlegen min, han er en hyggelig og frosiktig mann og en veldig flink tannlege. Men jeg liker ikke å sitte/ligge i stolen hans og gaaaaape! Hadde ikke hull, men må skifte en gammel fylling etter sommeren. Håper du leser her før du reiser My, for jeg må jo ønske deg en riktig GOD TUR og lykke til med gjensynet av alle vennene dine der nede - både stor og små! Hoppetuss: Hvordan går det med deg og iskremspisingen? Jeg ser du har forandret signaturen din, betyr det at du er har spist iskvoten din for i år, og nå går for sellerismoothier og sånt igjen? Skal snart avgårde for å hente ei lite snuppe som skal sove over her i natt. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2014 #4789 Skrevet 1. juli 2014 Du har rett. Grønnsakene har overtatt og farvel iskrem for en lang stund fremover. Trist på ett vis, men nå har jeg noe stort å glede meg til der fremme i tid. Gamle fyllinger er ikke til å stoles på, så de må ut etter hvert. Føler med deg der. Hade til My fra meg også. Jeg tror det kommer til å bli en fin gjenforening og er rørt allerede. 1
Gjest Inggolf Skrevet 1. juli 2014 #4790 Skrevet 1. juli 2014 Har akkurat kommet hjem fra et besøk hos tannlegen. Jeg liker tannlegen min, han er en hyggelig og frosiktig mann og en veldig flink tannlege. Men jeg liker ikke å sitte/ligge i stolen hans og gaaaaape! Hadde ikke hull, men må skifte en gammel fylling etter sommeren. Skal snart avgårde for å hente ei lite snuppe som skal sove over her i natt. Det er vi to om Har en så ålright tannlege jeg også, at det er umulig å ha tannlegeangst! Hun synes at mamma er så flink til å stelle tennene hennes at det "ikke er no vits at hun kommer" så etter å ha tatt bilder og pusset og pirket da hun var der i høst så slapp hun unna med kun et par,tre hundre kroner Så heldig du er!! Lille tuppeluppa her har fått barnehageplass, så jeg håper sånn på (og tror..og gleder meg) at jeg skal få hente henne i barnehagen slik som du Hva skal dere finne på i dag da? 1
Mynona Skrevet 1. juli 2014 #4791 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har ikke dratt enda… Nå er alt pakket og klart, og jeg venter bare. Drar vel om en drøy time tenker jeg. Har vært Oslo-turist i dag i steden.
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2014 #4792 Skrevet 1. juli 2014 Halvtime igjen. Nedtellingen er straks ved START-signalet... Reisefeber eller lignende?
Severus Skrevet 1. juli 2014 #4793 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har det bra Rumle! Håper du har det bra også. Du har i hvert fall bedre vær enn meg!? Så fine bilder My! Det var skikkelig kaos i byen den dagen. Åååå, ja, det skulle jeg gjerne være vitne til! Om du har what? Paraplyly? Jeg må nesten si huffameg, for jeg har spist alt sammen - flere ganger. Du er den perfekte ballongvakt du Hoppe. ------------- Har akkurat kommet hjem fra et besøk hos tannlegen. Jeg liker tannlegen min, han er en hyggelig og frosiktig mann og en veldig flink tannlege. Men jeg liker ikke å sitte/ligge i stolen hans og gaaaaape! Hadde ikke hull, men må skifte en gammel fylling etter sommeren. Håper du leser her før du reiser My, for jeg må jo ønske deg en riktig GOD TUR og lykke til med gjensynet av alle vennene dine der nede - både stor og små! Hoppetuss: Hvordan går det med deg og iskremspisingen? Jeg ser du har forandret signaturen din, betyr det at du er har spist iskvoten din for i år, og nå går for sellerismoothier og sånt igjen? Skal snart avgårde for å hente ei lite snuppe som skal sove over her i natt. Nei pult han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå