Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

*må innrømme at jeg sperret øynene litt opp over den ramsalte setningen til Aldri over der ja, hehe...*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke hun nede for telling nå da tror du? Sover de uskyldsrenes søvn og sånn? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ligge der og telle hoppende bananer over seg når han ikke får sove. :jepp:

----

Morsomt! Sånn kan vi ha i Balubahagen.....både for mennesker og dyr! :jepp:

http://www.abcnyheter.no/video/2014/02/18/geitene-kan-ikke-dy-seg?autoplay=1

Kjempeartig video Hoppe! :lol: Barn og dyr som utforsker all verdens rariteter er alltid fenglende å se på.

Morsomme geiter! Bra funn Hoppe! En :blomst: og en :is: til deg

Har du flere is Roflen? :sikle:

:fnise:

:kose:

Tolker det som om du er enig med meg jeg Kristiangutt! :Nikke::5:

*må innrømme at jeg sperret øynene litt opp over den ramsalte setningen til Aldri over der ja, hehe...*

Puh! :trampe: Det der var bare blåbær i forhold til hva jeg har lagret i hardisken min! :P

:fnise:

Er ikke hun nede for telling nå da tror du? Sover de uskyldsrenes søvn og sånn? :)

Der traff du midt i prikk Hoppetussa! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen Aldri?

Nå er det tidlig på morgenen, vi har gått en tur på stranda og jeg kjenner meg mye bedre i dag Noz.

Var ute å spiste i går kveld og jeg klarte faktisk å få i meg to små, men alldeles nydelig vårruller.

I dag er siste dag med sol, sjø og sand. Så denne dagen skal bare nyyytes. I morgen tidlig reiser vi over til det hete, bråkete Bankok. Men det skal bli artig lell, vi har planlagt noen turer som vi absolutt har lyst til å være med på mens vi er der.

I dag er det ganske vindstille, så dette blir nok et het dag. :daane:

Vi har en Gekko i taket! En sånn en, men den er helt harmløs, bare roper gekko, gekko, av og til. Spesielt klokka fire om morgenen. :frown: Vi kan ikke se den, så den befinner seg nok mellom takbjelkene et sted.

jVUWkWt.jpg

Fler som vil ha kaffe, eller sover dere alle sammen? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...