Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble de vakre og velduftende etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, peppermynte

Skrevet

Vi burde huske på dem litt oftere, for de gjør en solid jobb hele livet vårt. :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Hjemme <3

Du fikk bytta til et tidligere fly?

Skrevet

Hjemme <3

Trodde du skulle være i Oslo hele uken :klo:

_____

Har alle regnet bort?

Her i Oslo har det tordnet og lynet og haglet og regnet så det holder! Deilig å sitte på uterestaurant under markise med varmelamper å se på de klissblaute som gikk forbi :P

• Liker 1
Skrevet

Så innslag om det på nyhetene. Haggel, snø og regn i bøttevis. En juni som kommer til å huskes vil jeg tro.

Skrevet (endret)

Ja, det var voldsomt. Står i avisa at det kom 1 mnds regn på 3 timer. Så datasystemene til meterologisk institutt forkastet målingen, for det trodde det var en feil :P

Og jeg ser bilder i nettavisene av biler med vann opp til håndtaket på døra - her jeg bor! Eller to kvartaler opp omtrent. Men hvis det var basseng her også, så er det borte nå hvertfall :)

Endret av Mynona
Gjest Inggolf
Skrevet

mmmhm og det var litt av en tolmodighetsprøve å komme seg igjennom Oslo skal jeg si dere :daane:

Pga stengte veier så var det stillestående kø overalt, pluss at det har vært utrolige mengder av ulykker og ting! Motorveien/ringveien i 1. og i blant 2. gir :danse: Kan virkelig ikke fatte hvordan så mange gidder å pendle Asker-Oslo hver eneste dag! Noen biler hadde ikke kommet seg videre så de måtte bare stå igjen, så de forsvant jo faktisk nesten under vannmengdene.

Men så lenge været ikke skader noen så er det jo så fint å se på da! Det er jo så sjelden vi har vær med noe som helst tak i her!

Håper det er greit at vi holder ballongen svevende så lenge Aldri- vi tar en bakkestopp for å plukke deg opp når det passer deg! Du skjønner at ballongen din er så oppmerksomhetssyk, den blir så molefonken om vi ikke bruker den!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skriver under på det. :jepp:

Skrevet

Blomkålsuppen min ble god

• Liker 1
Skrevet

Hjemmelaget å greier

Skrevet

Laget du blomkålen selv også? :)

Skrevet

Ja på farmville

Skrevet

Bare printer du den ut da?

Skrevet

Ewwww mange creepy eklinger på Criminal Minds

Skrevet

Ser nesten ikke på den serien jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...