Hoppetaujenta Skrevet 26. juni 2014 #4703 Skrevet 26. juni 2014 Vi burde huske på dem litt oftere, for de gjør en solid jobb hele livet vårt.
Gjest Inggolf Skrevet 26. juni 2014 #4705 Skrevet 26. juni 2014 Hjemme <3 Du fikk bytta til et tidligere fly?
Mynona Skrevet 26. juni 2014 #4706 Skrevet 26. juni 2014 Hjemme <3 Trodde du skulle være i Oslo hele uken _____ Har alle regnet bort? Her i Oslo har det tordnet og lynet og haglet og regnet så det holder! Deilig å sitte på uterestaurant under markise med varmelamper å se på de klissblaute som gikk forbi 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni 2014 #4707 Skrevet 26. juni 2014 Så innslag om det på nyhetene. Haggel, snø og regn i bøttevis. En juni som kommer til å huskes vil jeg tro.
Mynona Skrevet 26. juni 2014 #4708 Skrevet 26. juni 2014 (endret) Ja, det var voldsomt. Står i avisa at det kom 1 mnds regn på 3 timer. Så datasystemene til meterologisk institutt forkastet målingen, for det trodde det var en feil Og jeg ser bilder i nettavisene av biler med vann opp til håndtaket på døra - her jeg bor! Eller to kvartaler opp omtrent. Men hvis det var basseng her også, så er det borte nå hvertfall Endret 26. juni 2014 av Mynona
Gjest Inggolf Skrevet 26. juni 2014 #4709 Skrevet 26. juni 2014 mmmhm og det var litt av en tolmodighetsprøve å komme seg igjennom Oslo skal jeg si dere Pga stengte veier så var det stillestående kø overalt, pluss at det har vært utrolige mengder av ulykker og ting! Motorveien/ringveien i 1. og i blant 2. gir Kan virkelig ikke fatte hvordan så mange gidder å pendle Asker-Oslo hver eneste dag! Noen biler hadde ikke kommet seg videre så de måtte bare stå igjen, så de forsvant jo faktisk nesten under vannmengdene. Men så lenge været ikke skader noen så er det jo så fint å se på da! Det er jo så sjelden vi har vær med noe som helst tak i her! Håper det er greit at vi holder ballongen svevende så lenge Aldri- vi tar en bakkestopp for å plukke deg opp når det passer deg! Du skjønner at ballongen din er så oppmerksomhetssyk, den blir så molefonken om vi ikke bruker den! 1
Severus Skrevet 26. juni 2014 #4719 Skrevet 26. juni 2014 Ewwww mange creepy eklinger på Criminal Minds
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå