Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var jo bare et par dråper da Rofl. Du som bor i Bergen burde da ikke klage. Jeg hadde bare 5-6 prikker på meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyntet meg bare tilbake til hotellet :P Nå må jeg ut å vandre litt siden jeg blir gal om jeg må sitte her resten av kvelden (i rommet ikke tråden). Må finne meg en bokhandler med litt engelske bøker og noe middag! Liker middag :Nikke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Yup, går straks forbi smørboksen de kaller slott her også :fnise:

Endret av Rofl
Skrevet

Er det noen av dere som har vært inne på omvisning på slottet noen gang?

Det hadde vært litt artig tror jeg, men kun hvis jeg fikk nøkkelknippet helt alene for meg selv og fikk gå hvor jeg ville uten restriksjoner av noe slag. Fra kjeller til loft! :rodmer: ...og det kom nok til å ta en hel dag eller fem døgn, så da fikk jeg plukke meg ut et fint soverom med prinsesseseng (uten ert) og bestemme alle mine måltider laget av gode kokker som sto på pinne for meg....jeg tror at de kunne disket opp med noen nattdesserter og kaker som jeg aldri hadde sett maken til. :nigo:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Skyntet meg bare tilbake til hotellet :P Nå må jeg ut å vandre litt siden jeg blir gal om jeg må sitte her resten av kvelden (i rommet ikke tråden). Må finne meg en bokhandler med litt engelske bøker og noe middag! Liker middag :Nikke:

Ser den! Hotellrom er særdeles lite givende!

Hva fant du deg i dag da? Subway? :lol:

Gjest Inggolf
Skrevet

Det hadde vært litt artig tror jeg, men kun hvis jeg fikk nøkkelknippet helt alene for meg selv og fikk gå hvor jeg ville uten restriksjoner av noe slag. Fra kjeller til loft! :rodmer: ...og det kom nok til å ta en hel dag eller fem døgn, så da fikk jeg plukke meg ut et fint soverom med prinsesseseng (uten ert) og bestemme alle mine måltider laget av gode kokker som sto på pinne for meg....jeg tror at de kunne disket opp med noen nattdesserter og kaker som jeg aldri hadde sett maken til. :nigo:

Jeg har ikke vært det, men mamma og jeg prater om det stadig vekk at vi må ta turen!

Kanskje jeg rett og slett bare skal bestille biletter til oss, så det ikke bare blir snakk :Nikke:

Om du tok deg en omvisning på slottet så tror jeg du hadde blitt temmelig skuffa Hoppe- noe sier

meg nemlig at det kanskje ikke er fult så eventyrlig som du åpenbart håper på :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:(

Skrevet

Jeg fant en nesten lik kosekanin som jeg hadde når jeg var lita. Min var mørk rosa, denne var lys

• Liker 2
Skrevet

Nå fikk jeg søtt bilde i mitt hode. :jepp:

Skrevet

Hardrock tenk Noz! Litt rart på restaurant alene men jeg var ikke den eneste så da var det ikke så rart :fnise:

Skrevet

Sjekket menyen på nett nå og jeg sier ja tusen takk til en storservering derfra.

Skrevet

Pulled pork menyen har blitt mindre for jeg kunne sikkert spist en subway nå, men det kan være siden jeg har vandret en del etter at jeg spiste også.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hardrock tenk Noz! Litt rart på restaurant alene men jeg var ikke den eneste så da var det ikke så rart :fnise:

Sjekket menyen på nett nå og jeg sier ja tusen takk til en storservering derfra.

Mynona og jeg har vært der sammen å spist en gang :Nikke:

Pulled pork menyen har blitt mindre for jeg kunne sikkert spist en subway nå, men det kan være siden jeg har vandret en del etter at jeg spiste også.

Jammen NÅR er det du ikke kunne ha spist da Rofl!? :ler:

Aldri, hvordan er ståa i heimen?

• Liker 2
Skrevet

Tja...si ikke det. Så du ut av vinduet, gløttet oppover

og så den store hånden som holdt i flyet som "noen" lekte med? ;)

Åh! :omg: Var det den hånden som lekte med flyet?

Alt du har greie på altså Hoppe........ :takke:

Velkommen hjem, aldri :blomst:

Her kan du lese litt om hagehortensia, vex

Tusen takk, snille Rumle :kyss2:

Hvis Norwegian klarer å gjøre vann til vin, blir jeg skikkelig imponert altså! :jepp:

Det klarte de ikke. :murvegg: De klarte ikke en gang å skaffe oss mat.

oooooooog et par buketter!

31e5dae25f7ad75f8750cd5137519c54.jpg

Ja, nå skal jeg gi meg .. :sjenert:

Så mye lekkert du har med til oss da. Og nei, ikke gi deg.... :hoppendeglad:

Hadde de glemt maten på flyplassen eller? :klo:

De sa at de ikke hadde fått noe "matpåfyll" på flyplassen ja.

Oiioiii, så snill guttunge er! Omtenksomt!

Han hadde kanskje et synskt øyeblikk da, at han så at det ikke var noe mat på flyet å få- eller så har han kanskje bare rett og slett fløyet med Norwegians før :fnise:

Uansett så er det godt dere har begge beina planta godt på norsk jord igjen!

Mm, kansje han er synsk? :hoho:

Det er godt å være hjemme igjen ja.

Regner! Jeg hadde jo ikke bestilt det i dag.

I Oslo på ferie eller jobb Rofl?

Jeg har vært der. :sjenert:

Jeg fant en nesten lik kosekanin som jeg hadde når jeg var lita. Min var mørk rosa, denne var lys

Tnaaaw :hjerter_rundt:

Mynona og jeg har vært der sammen å spist en gang :Nikke:

Jammen NÅR er det du ikke kunne ha spist da Rofl!? :ler:

Aldri, hvordan er ståa i heimen?

Ståa er fin, men som dere sikkert skjønner blir det mye familiegreier og mye å ordne opp i for tiden.

Jeg spiste opp en hel kurv med søte, gode coronabær alene i går jeg, :strix:

4Cq7ElV.jpg

Ha en fiiiiiiin torsdag alle sammen! Snart er det helg igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jobbtur, hadde vært en meget kjip ferie siden jeg er oppe klokken 7 hver dag :fnise:

Skrevet

Jeg har vært der.

Wow...hvordan var din opplevelse av den store kongelige gulost? :)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er lysten på sånt! :jepp:

Skrevet

Jeg tok fotbad idag med produkter fra The Body Shop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...