Gjest Inggolf Skrevet 24. juni 2014 #4661 Skrevet 24. juni 2014 Jo, den pleier å være irriterende treig. Men bedre enn ikkeno Hvertfall når man først sitter der i 10 timer og reiser alene.. Kan bli ensom av sånt Ja, ser den! ..Pleier aldri å fly lenger enn 2 timer og da har jeg dratt opp pensumbøkene før flyet letter og sitter med dem til flyet lander igjen. *Nerd*
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2014 #4662 Skrevet 24. juni 2014 Det er ganske fantastisk med wifi i himmelen!Er det det datanerdene sier når de en gang dør og kommer frem til bestemmelsesstedet? Hvis ikke jeg blir for opptatt med noen filmer eller soving....eller en tilfeldig plassert medpassasjer ved navn Pål. 1
Anje Skrevet 24. juni 2014 #4663 Skrevet 24. juni 2014 Er det det datanerdene sier når de en gang dør og kommer frem til bestemmelsesstedet? ....eller en tilfeldig plassert medpassasjer ved navn Pål. Nå har det jo kommet sånn "meet and greet" sak på fly, der du kan sjekke om noen spennende folk er på flyet, og få sete ved siden av dem. Det neste er vel egen singelrad? De kan kalle konseptet "fly and flirt". 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2014 #4664 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Wow...jeg sier ikke noe mere...for jeg er trøtt. Endret 24. juni 2014 av Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2014 #4666 Skrevet 25. juni 2014 Langtifra! En Rofl som spinner i sirkel er en glede for et hvert forum med sans for individualitet. Aldri: 1
Aldrisur Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #4667 Skrevet 25. juni 2014 Er du på vei hjem Aldri? Sånn plutselig og uforutsett? Det var ikke sånn at herr Aldri synes de greske mannfolka ble for flørtete, vel? Ha-ha, ja, de greske mannfolka var helt ville etter meg Anje! Kunne ikke bli der da vet du. Mhm.. jeg har nå sjekket Lufthansa og de tilbyr wifi på de fleste av sine longhaul-flights (mot betaling), så da kan det tenkes (hvis jeg er heldig) at jeg kan være sosial med dere om en uke også Hvis ikke jeg blir for opptatt med noen filmer eller soving Er det bare én uke til du reiser! Wiiiiiiiiiiii! Er ikke wifi`n oppi himmelen veldig, veldig, irriterende treigt? Synes å huske det fra de siste gangene jeg har flydd men kanskje jeg husker feil? Ny kjole skal man ikke kimse av Aldri! Både frisører og massører finnes det jo her i Norge, men det gjør garantert ikke kjolen som du har skaffet deg God tur videre hjemover! Nemlig. Turen gikk fint Noz, var hjemme klokka halv to i natt. "Guttungen" vår hentet oss på Gardemoen og hadde med en liter melk og et brød i en bærepose til oss. Skal ikke klage på Norwegian, men de hadde kun fire stk. sandwich som skulle deles på ca. 50 passasjerer. Går bare ikke an det altså! Jeg var såååå sulten når vi landet at det durte i hele kroppen min, stakkars meg. Og nå er det godt å være hjemme igjen. Nå har det jo kommet sånn "meet and greet" sak på fly, der du kan sjekke om noen spennende folk er på flyet, og få sete ved siden av dem. Det neste er vel egen singelrad? De kan kalle konseptet "fly and flirt". Er det muuuuulig? Så mye rart vi skaffer oss. Langtifra! En Rofl som spinner i sirkel er en glede for et hvert forum med sans for individualitet. Aldri: Hoppe: 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2014 #4668 Skrevet 25. juni 2014 Skal ikke klage på Norwegian, men de hadde kun fire stk. sandwich som skulle deles på ca. 50 passasjerer.Jeg fikk jammen noen bibelske visjoner da jeg leste dette. Håper dere er gode og passelig mette nå da. 1
Aldrisur Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #4669 Skrevet 25. juni 2014 Jeg fikk jammen noen bibelske visjoner da jeg leste dette. Håper dere er gode og passelig mette nå da. Jaaaaa, det var riktig så bibelsk det der Hoppe! Bare at Jesus ikke var der. Har fått oss mat nå ja, vaskemaskin nr. to på gang og alt er så bra det bare kan være. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg reiser vekk fra den gode senga mi, det friske springvannet, og alt annet av nyttigheter vi har i hjemmet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2014 #4670 Skrevet 25. juni 2014 Bare at Jesus ikke var der.Tja...si ikke det. Så du ut av vinduet, gløttet oppoverog så den store hånden som holdt i flyet som "noen" lekte med? 1
Rumle Skrevet 25. juni 2014 #4671 Skrevet 25. juni 2014 Velkommen hjem, aldri Her kan du lese litt om hagehortensia, vex 1
Rumle Skrevet 25. juni 2014 #4672 Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jaaaaa, det var riktig så bibelsk det der Hoppe! Bare at Jesus ikke var der. --- Hvis Norwegian klarer å gjøre vann til vin, blir jeg skikkelig imponert altså! Endret 25. juni 2014 av Rumle 1
Rumle Skrevet 25. juni 2014 #4675 Skrevet 25. juni 2014 oooooooog et par buketter! Ja, nå skal jeg gi meg .. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2014 #4676 Skrevet 25. juni 2014 *snike liten lanke opp og ta en pose fra bordet* Takk!
Gjest Inggolf Skrevet 25. juni 2014 #4678 Skrevet 25. juni 2014 Turen gikk fint Noz, var hjemme klokka halv to i natt. "Guttungen" vår hentet oss på Gardemoen og hadde med en liter melk og et brød i en bærepose til oss. Skal ikke klage på Norwegian, men de hadde kun fire stk. sandwich som skulle deles på ca. 50 passasjerer. Går bare ikke an det altså! Jeg var såååå sulten når vi landet at det durte i hele kroppen min, stakkars meg. Oiioiii, så snill guttunge er! Omtenksomt! Han hadde kanskje et synskt øyeblikk da, at han så at det ikke var noe mat på flyet å få- eller så har han kanskje bare rett og slett fløyet med Norwegians før Uansett så er det godt dere har begge beina planta godt på norsk jord igjen! 1
Rofl Skrevet 25. juni 2014 #4679 Skrevet 25. juni 2014 Regner! Jeg hadde jo ikke bestilt det i dag. 1
Rumle Skrevet 25. juni 2014 #4680 Skrevet 25. juni 2014 Regner! Jeg hadde jo ikke bestilt det i dag. Regner? Hvor er du da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå