Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Derek Morgan ja. Sjefshønken!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare ile til unnsetning: Aldri ER den flinkeste, blankeste og vakreste kniven hvor som helst,- også i en hver skuff! :opplyser:

• Liker 5
Skrevet

Håper du har det bra, aldri :klemmer: god tur hjem

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer med karakteren, My :blomst:

Skrevet

Jeg har vært litt ilter i de siste dagene, for jeg har lest om nok et år hvor pøbler tenner på møysommelig oppsamlede bål altfor tidig.

Fordømrade Rampeunger! :regler:

Ha-ha, "fordømrade" - det ordet hadde jeg helt glemt! :fnise:

Gratulerer med A, My! :hoppe:

Jeg er og nysgjerrig på hva slags uforutsette ting som forkortet reisen!

Det er jaggu ikke rart, når jeg skriver A så skal jeg si B, det er bare det at nettet streika for meg når jeg hadde skrevet det, fikk sendt PM til noen, men fikk jo ikke fulgt med på hva som skjedde her.

Hadde Aldri villet skrive om det, så hadde hun gjort det. Men hun har jo ikke det, så jeg

foreslår kanskje at vi lar være å spørre?

Jeg sier det ikke så strengt som det sikkert høres ut som her, men jeg tror kanskje Aldri

ikke er den flinkeste kniven i skuffen med å si fra sånn :sjenert:

:ball: Flink i skuffen jeg da! :hoho:

Må bare ile til unnsetning: Aldri ER den flinkeste, blankeste og vakreste kniven hvor som helst,- også i en hver skuff! :opplyser:

:hoppendeglad:

Håper du har det bra, aldri :klemmer: god tur hjem

Ja, nå fikk jeg ikke sove lenger, det blir en lang tur hjem. Først 2 timer med drosje til flyplassen, så fire timer på flyet.

Eller pytt, det er jo ikke såååå langt! :skya: Takk forresten.

• Liker 2
Skrevet

Ha-ha, "fordømrade" - det ordet hadde jeg helt glemt!

Jeg liker mange av de gamle ordene, nemlig. Trenger ikke slå over i engelsk selv om en skal uttrykke seg. ;)

• Liker 1
Skrevet

Håper dere har hatt en ååååleit reise hjemover :klem:

Skrevet

Jeg liker mange av de gamle ordene, nemlig. Trenger ikke slå over i engelsk selv om en skal uttrykke seg. ;)

Ja! :hoppendeglad: Vi må ta vare på de gamle ordene så de ikke går i glemmekroken. Kjøpte boken til Petter Skjerven rett før vi dro, så nå skal jammenimeg skynde meg hjem å pugge gamle gloser!

59097c1a1a20cdb13390afbf694be117.jpg

:klemmer:

Nydelig Rumle! :rodmer:

Håper dere har hatt en ååååleit reise hjemover :klem:

Vi driver på å pakker nå vi My. Flyet vårt går klokken 21.20 i kveld, så vi regner med å være hjemme ved 2.tiden i natt. ;)

• Liker 2
Skrevet

Bra med en oppdatering. Har du fått stelt negler, frisert deg, fått massasje eller noe annet på ferie da?

• Liker 1
Skrevet

Bra med en oppdatering. Har du fått stelt negler, frisert deg, fått massasje eller noe annet på ferie da?

Neida, ingen av delene! Jeg ser ikke ut! :sjokkert:

Har fått kjøpt meg en ny kjole da. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Pøh...du ser ut som ditt sedvanlige imøtekommende og smilende deg.

Det kan jeg se helt herfra, så det såh! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan tar man vare på en hagehortensia?

Skrevet

Pøh...du ser ut som ditt sedvanlige imøtekommende og smilende deg.

Det kan jeg se helt herfra, så det såh! :jepp:

Du har jammen et godt syn du Hoppe! :icon_lol:

Hvordan tar man vare på en hagehortensia?

Jeg har et par i hagen min Vex, og jeg bare gjødsler dem litt på våren og vanner som vanlig.

I år er det masse knopper på dem, i hvert fall var det det før jeg dro på ferie. :plystre:

Kanskje Rumle har noen Hortensiatriks i ermet? :lillesky:

--------------

Nå er jeg oppe i luften! :gullengel: Tjoho, det er flotte greier med internett på fly altså!

• Liker 2
Skrevet

Er du på vei hjem Aldri? Sånn plutselig og uforutsett? :klo:

Det var ikke sånn at herr Aldri synes de greske mannfolka ble for flørtete, vel? :lol:

• Liker 2
Skrevet

Det er ganske fantastisk med wifi i himmelen! Jeg håper de får det på alle fly snart. Selv om det er ganske tregt og ustabilt. Da kan jo lange flyturer bli litt mer underholdene så tiden går littegrann fortere hvertfall.

Skrevet

Ja! Vil ha wifi på alle fly

Skrevet

Mhm.. jeg har nå sjekket Lufthansa og de tilbyr wifi på de fleste av sine longhaul-flights (mot betaling), så da kan det tenkes (hvis jeg er heldig) at jeg kan være sosial med dere om en uke også :) Hvis ikke jeg blir for opptatt med noen filmer eller soving :P

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Er ikke wifi`n oppi himmelen veldig, veldig, irriterende treigt? Synes å huske det fra de siste gangene jeg har flydd men kanskje jeg husker feil?

Ny kjole skal man ikke kimse av Aldri!

Både frisører og massører finnes det jo her i Norge, men det gjør garantert ikke kjolen som

du har skaffet deg :biggrin:

God tur videre hjemover!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jo, den pleier å være irriterende treig. Men bedre enn ikkeno ;) Hvertfall når man først sitter der i 10 timer og reiser alene.. Kan bli ensom av sånt :P

Endret av Mynona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...