Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møøøøøøø

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Villku oppdaget i syningen! :jolie: *shush...ut med seg...gå og lek på......E6 nå*

• Liker 1
Skrevet

Vafler.jpg

Var det her det skulle leveres nystekte søndagsvafler, mon tro? :kokk:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Det kan jeg tenke meg at Aldri setter pris på Rumle, men tror du ikke at hun kan bade i en gedigent frokostbuffee der nede i sydenlandet? Kanskje du rett og slett bare kan gomle i deg alle vaflene selv :fnise: Eller vent nå litt, jeg føler på meg at Mynona vil sette stor pris på en bunke vafler nå :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

Det kan jeg tenke meg at Aldri setter pris på Rumle, men tror du ikke at hun kan bade i en gedigent frokostbuffee der nede i sydenlandet? Kanskje du rett og slett bare kan gomle i deg alle vaflene selv :fnise: Eller vent nå litt, jeg føler på meg at Mynona vil sette stor pris på en bunke vafler nå :Hehe:

Man har alltid plass til en vaffel, vel?!!! :opplyser:

:ler:

Skrevet

Hvis jeg kan få de servert på sengen??

Skrevet

Nå har kirkeklokka ringt i 40 minutter... Har den hengt seg opp eller er det en spesiell dag i dag?

Gjest Inggolf
Skrevet

Man har alltid plass til en vaffel, vel?!!! :opplyser:

:ler:

Ja, hun har sikkert det :)

Nå har kirkeklokka ringt i 40 minutter... Har den hengt seg opp eller er det en spesiell dag i dag?

40 minutter!? Jøss....høres irriterende ut!

Ble nyskjerrig på hva greia var, men google gadde ikke å fortelle meg det :snurt:

Skrevet

Fant ikke noe på google jeg heller. Det holdt på i 2 timer faktisk.

Skrevet

Sjekket i kirkeoversikten, og det er ingen feiring av noe slag i dag, men den kan jo ha hengt seg opp eller noe? :klo:

Gjest Inggolf
Skrevet

Fant ikke noe på google jeg heller. Det holdt på i 2 timer faktisk.

Jammen i alle dager :overrasket:

Hvordan holdt du ut? ...(h)øretelefoner?

Skrevet

Ja, den må ha hengt seg opp.. Det var litt irriterende egentlig. Ikke vet jeg hvilken kirke det var heller, for det er tonnevis av de innen høre-omkrets.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har en kirke i nærheten av meg og enda litt gladere for at det ikke ligger en moske i området.

• Liker 1
Skrevet

Villku oppdaget i syningen! :jolie: *shush...ut med seg...gå og lek på......E6 nå*

Leke på E6?? :klo: Vil du at kua skal bli overkjørt eller? :nigo:

Vafler.jpg

Var det her det skulle leveres nystekte søndagsvafler, mon tro? :kokk:

Åååååå, tar gjerne noen nystekte vafler jeg Rumlebumle! :hoppe:

Vi har ikke frokost inkludert denne gangen Noz, så frokostvafler, jatakk! :kokk:

Sunday, bloody sunday..... :rulle:

---------------

Vi har vært på bryllup i dag! Mitt store, fete, greske bryllup! :duskedame: Tjohooo det var kuuult, minst 500 gjester og masse rare artigheter som var ganse anderledes enn det norske.

qz9HVs2.jpg

Oooog stranda vår i solnedgang.... :blush:

KHras92.jpg

Dette var noen av dagens opplevelser. Det er fint å være her, men jeg lengter litt hjem, spesielt til sengen min. Den sengen jeg har her er gruuusomt vond. Det er som å ligge på en dør, og putene er helt forferdelige, harde som betong! Jeg har hoftedysplasi og skuldrene ute av ledd hver morgen! :huh:

Stakkars meg, det er et tøft liv. :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Sååå morsomt med bryllup da. Hvordan havnet dere der?

Sin egen seng er alltid best. Det er den beste senga i verden.

Når jeg var i Kina hadde vi en skikkelig vond seng. Det var sånne fjærer i madreassen, og jeg hadde blåmerker nedover kroppen når jeg våknet av de fjærende :P

• Liker 1
Skrevet

Sååå morsomt med bryllup da. Hvordan havnet dere der?

Sin egen seng er alltid best. Det er den beste senga i verden.

Når jeg var i Kina hadde vi en skikkelig vond seng. Det var sånne fjærer i madreassen, og jeg hadde blåmerker nedover kroppen når jeg våknet av de fjærende :P

Åååå shiiit! Er det ikke grusomt med sånne senger? :bond:

Vi ble fortalt av guiden vår at når det ble feiret bryllup her, så var alle velkomne. Jo fler gjester, dess mer vellykket bryllup. Så vi joinet det hele og hadde en veldig fin opplevelse. :rodmer:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Villkuer kan vi ikke ha når det skal være stille og rolig og midt på natten vettu. :)

Lurer på om det er herr og fru A som alle ser ned på i bryllupet der? Sitter dere på kne inni mengden der? :klo:

Hoftedysplasi i hodet er alvorlig det, Kom hjem øyeblikkelig! :klem:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Når kommer du hjem da?

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

heheee, seriøst!? De foretrekker altså ukjente folk i bryllupet sitt? :ler: så merkelig...

Gikk dere å hilste på brudeparet da eller bare dukket dere opp, slo dere løs og forsynte dere? :ler:

Hoftedysplasi!? Neeeei, det er ikke noe særlig da! Hadde en del om ulike dysplasier i patologien sist emne :Nikke: (som jeg fikk B på :duskdame: )

Plager det deg i hverdagen eller?

Så fin strand i solnedgang da :rodmer:

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Villkuer kan vi ikke ha når det skal være stille og rolig og midt på natten vettu. :)

Lurer på om det er herr og fru A som alle ser ned på i bryllupet der? Sitter dere på kne inni mengden der? :klo:

Hoftedysplasi i hodet er alvorlig det, Kom hjem øyeblikkelig! :klem:

:hoho: Du kan få sagt det du Hoppetuss!

Jeg tror ikke brudeparet la noe særlig merke til oss altså. :sjenert:

Når kommer du hjem da?

Vi reiser hjem på fredag Vex. :skya:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...