Rumle Skrevet 20. juni 2014 #4561 Skrevet 20. juni 2014 --- Takk Rumle! Jeg lurte fælt på hvor det hadde blitt av deg, og var såååååå glad for å se at du hadde vært i ballongen i natt. ---Jaa, jeg har vært nettløs en god stund nå men håper at ting funker som det skal en stund fremover nå *krysser fingrene* Den desserten så veeeeldig god ut altså! Håper du husket å bestille en 20-30 porsjoner til oss også???!! Kos deg videre
Rumle Skrevet 20. juni 2014 #4562 Skrevet 20. juni 2014 --- Hva betyr den for dere? Ikke virvar? Joooooo VIRVAR! Bare rolig, Roflen ... det er VI som har forstått det!!!
Rumle Skrevet 20. juni 2014 #4563 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Ja, ha-ha, det der har jeg lurt på også! Jadda, han vil ha en bit når han har tid selv! Han driver nemlig å surfer rundt på face og andre tullemikker, så vil han prate, så vil han gå. Nå har han gått, men kommer nok plutselig tilbake! Jeg har obeservert et par på stranden. De kommer hver eneste dag, hånd i hånd, med hver sin solpøs på hodet og en enkel strandbag på skulderen. Så legger de hvert sitt håndkle ned på sanden, hun tar av seg sin bitte lille kjole, han tar av shorts og singlet og så går de hånd i hånd ned til vannet. Deretter svømmer de hver til sin kant mens de vinker til hverandre. Oppe på stranden igjen legger de seg på hvert sitt håndkle og han stryker og stryker henne på armen. Slik ligger de en halv times tid, og så er det klart for å kle på seg igjen. Hun tar på seg sin bittelille kjole, trekker den turkise bittelille bikinbuksen av seg og på med en krittende hvit liten truse. Og hva tror dere han gjør da? Jo, han synger en slags operaserenade for henne. Hun smiler med hele tanngarden. Så er det hans tur til å skifte fra badebukse til bokser. Og hva tror dere hun gjør da? Jo hun synger en liten sang for ham, med en vakker sped stemme. Hun er så liten, minner meg om en dukke jeg hadde en gang, han er større og røffligere med en liten mage, skallet midt oppå hodet, men ellers ganse så lange grå lokker. Ferdig påkledd vandrer de så hånd i hånd bort fra stranden. Jeg tipper de er et sted mellom 75 og 80 år. Det er både nydelig og merkelig på en gang. Fantastisk, aldri! (jeg synes det høres mest nydelig ut jeg da ) Og du, for en observasjonsevne du har! Fortell mer da? Endret 20. juni 2014 av Rumle 1
Tarsan97 Skrevet 20. juni 2014 #4564 Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor finnes denne meningsløse tråden ennå ?
Rumle Skrevet 20. juni 2014 #4565 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Hvorfor finnes denne meningsløse tråden ennå ? Meningsløs? Hva i alle dager?!! Endret 20. juni 2014 av Rumle 1
Cordelia Skrevet 20. juni 2014 #4566 Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor finnes denne meningsløse tråden ennå ? Du er i dagbøkene din fjomp! 3
Rumle Skrevet 20. juni 2014 #4568 Skrevet 20. juni 2014 Halla til nattfolket! Halloooooooooooooooooooooooooooo?
Tarsan97 Skrevet 20. juni 2014 #4572 Skrevet 20. juni 2014 Du er i dagbøkene din fjomp! Dagbøkene ? Åja, det var ingen heading eller advarsler om det. Da hopper jeg av dritt tråden takk for meg
Cordelia Skrevet 20. juni 2014 #4573 Skrevet 20. juni 2014 Dagbøkene ? Åja, det var ingen heading eller advarsler om det. Da hopper jeg av dritt tråden takk for meg So long! 2
Mynona Skrevet 21. juni 2014 #4574 Skrevet 21. juni 2014 Leitet etter en mus (datamus) men jeg måtte bruke den som jeg bruker på denne maskinen selv om jeg vet at jeg har en til et sted. Hva betyr den for dere? Ikke virvar? For meg betyr den forbanna eller veldig frustrert! Så jeg blir i grunn litt.. forvirret når du bruker den så mye... Ja, ha-ha, det der har jeg lurt på også! Jadda, han vil ha en bit når han har tid selv! Han driver nemlig å surfer rundt på face og andre tullemikker, så vil han prate, så vil han gå. Nå har han gått, men kommer nok plutselig tilbake! Jeg har obeservert et par på stranden. De kommer hver eneste dag, hånd i hånd, med hver sin solpøs på hodet og en enkel strandbag på skulderen. Så legger de hvert sitt håndkle ned på sanden, hun tar av seg sin bitte lille kjole, han tar av shorts og singlet og så går de hånd i hånd ned til vannet. Deretter svømmer de hver til sin kant mens de vinker til hverandre. Oppe på stranden igjen legger de seg på hvert sitt håndkle og han stryker og stryker henne på armen. Slik ligger de en halv times tid, og så er det klart for å kle på seg igjen. Hun tar på seg sin bittelille kjole, trekker den turkise bittelille bikinbuksen av seg og på med en krittende hvit liten truse. Og hva tror dere han gjør da? Jo, han synger en slags operaserenade for henne. Hun smiler med hele tanngarden. Så er det hans tur til å skifte fra badebukse til bokser. Og hva tror dere hun gjør da? Jo hun synger en liten sang for ham, med en vakker sped stemme. Hun er så liten, minner meg om en dukke jeg hadde en gang, han er større og røffligere med en liten mage, skallet midt oppå hodet, men ellers ganse så lange grå lokker. Ferdig påkledd vandrer de så hånd i hånd bort fra stranden. Jeg tipper de er et sted mellom 75 og 80 år. Det er både nydelig og merkelig på en gang. Hahah, sååå søte de høres ut! Dagbøkene ? Åja, det var ingen heading eller advarsler om det. Da hopper jeg av dritt tråden takk for meg Ja, altså om det ikke hadde vært en dagbok, så hadde du ikke vært tvunget til å følge en tråd du ikke liker heller sltså… 2
Gjest Inggolf Skrevet 21. juni 2014 #4575 Skrevet 21. juni 2014 For meg betyr den forbanna eller veldig frustrert! Så jeg blir i grunn litt.. forvirret når du bruker den så mye... Ja, og sånn "æææææææh- bli gaaaal! Jeg har for.eks prøvd å få til noe i evigheten nå, men får det ikke til!!" ....Så det var derfor jeg lurte på hvorfor du bruker den så mye Rofl, fordi jeg synes den mister betydningen sin, blir oppbrukt på en måte 1
Mynona Skrevet 21. juni 2014 #4576 Skrevet 21. juni 2014 Vil dere ha litt koselige dyrebilder? Selvfølgelig vil dere det! En liten vofs med hjerte på: Ikke helt sikker hva men tror det er en Lynx og jeg vil ha en! Alligator/Krokodille som blir kost: Minipøbelkattedyr: Løver som hodekoser: Bjørnen sier hei: Mammakos er alltid bra uansett hvem man er: Isbjørnen redder deg fra stygge skoplag: Søskenkjærlighet: Katten vil ikke at vi skal dra: Minipøbelkattedyret er en caracal
Rofl Skrevet 21. juni 2014 #4577 Skrevet 21. juni 2014 Jeg vil gjerne ha en Caracal til bursdagen! Syntes det smilyen ser mer forvirret en sint ut jeg
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2014 #4578 Skrevet 21. juni 2014 Minipøbelkattedyret er en caracal Er det kanskje i familien til en Colargol?!?
Mynona Skrevet 21. juni 2014 #4579 Skrevet 21. juni 2014 Det kan godt tenkes ja. De som biter hverandre i øret er afrikanske wild dogs tror jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni 2014 #4580 Skrevet 22. juni 2014 Her var det stille og fint ja....det var bra, for da kan jeg vurdere å legge meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå