Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååå....hadde jeg bare hatt en sånn i mine dyrekjære armer...pluss en i lomma og en på fanget... :fnise:

Vel ... nå er de i jo i Hellas da :hoho:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upps...ja der sier du noe...og de er knusbedårende der de ligger og.... "pjompej" og snorker i søvne. :jepp:

*hmm...den derre derre Rumlen kan jammen meg skravle i natten gitt* :gullengel:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vil dere ha litt koselige dyrebilder? Selvfølgelig vil dere det!

En liten vofs med hjerte på:

qpLNp7W.jpg

Ikke helt sikker hva men tror det er en Lynx og jeg vil ha en!

kZ6906i.jpg

Alligator/Krokodille som blir kost:

vG70f0F.jpg

Minipøbelkattedyr:

o8Dn8Wq.jpg

Løver som hodekoser:

mcA4JOm.jpg

Bjørnen sier hei:

bHK8mO0.jpg

Mammakos er alltid bra uansett hvem man er:

sWcta0m.jpg

Isbjørnen redder deg fra stygge skoplag:

0mtAGxm.jpg

Søskenkjærlighet:

OlC85zg.jpg

Katten vil ikke at vi skal dra:

PZoCF98.jpg

Endret av Rofl
  • Liker 4
Skrevet

Prøver å sende dette, kan hende det ikke går.

Jeg har lest alt dere har skrevet og kost med med video og flotte bilder, men det er tregt nett og vanskelig å få sendt noe.

Skal forsøke å komme tilbake i ballongen litt senere i kveld. Med MAT-bilde!

• Liker 3
Skrevet

Vi hører deg, Aldri. Over. :ninja:

Jeg lar meg gjerne bedåre av dyriske bilder... :jepp:

*og matbilder litt senere*

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det ingen som har sagt at fotballspillerne har på seg trange trøyer? Da kan man jo se på littegranne VM også.. På nærbildene :jepp:

Edit. Det holdt med 5 minutter egentlig… :sjenert:

Ha-ha, 5 minutter?! Ja det må man si ikke var lenge! :lol:

My send en PM om du ikke vil fortelle "hele verden" hvor i A. du skal!

Så bra at dere koser dere på ferie, aldri :blomst: Og den stranden så herlig ut :jepp: og solsikker er da vel aldri kjedelig? :rodmer:

Søte puser, men hjerteskjærende også :trist:

Ha en fin ferie videre :blomst:

Takk Rumle! Jeg lurte fælt på hvor det hadde blitt av deg, og var såååååå glad for å se at du hadde vært i ballongen i natt. :hoppendeglad:

Hmm....hvordan var det med den tidsforskyvelsen igjen? Er Aldri før eller etter oss...eller kanskje helt i synk? :klo:

:popcorn:

I følge google er klokken 02:45 i Hellas nå :)

En time foran ja! :arwen:

Upps...ja der sier du noe...og de er knusbedårende der de ligger og.... "pjompej" og snorker i søvne. :jepp:

*hmm...den derre derre Rumlen kan jammen meg skravle i natten gitt* :gullengel:

Pjompej? :kjefte:

:hoho:

Vil dere ha litt koselige dyrebilder? Selvfølgelig vil dere det!

En liten vofs med hjerte på:

Ikke helt sikker hva men tror det er en Lynx og jeg vil ha en!

Alligator/Krokodille som blir kost:

Minipøbelkattedyr:

Løver som hodekoser:

Bjørnen sier hei:

Mammakos er alltid bra uansett hvem man er:

Isbjørnen redder deg fra stygge skoplag:

Søskenkjærlighet:

Katten vil ikke at vi skal dra:

Selvfølglig vil vi det Roflebofle! Og for noen sjarmerende søtinger du deler med oss. :helen:

------------------

Okei Hoppe!

Lunsj: Tunfisksalat og Calamares + hvitvin til meg.

e3QM8Ze.jpg

Litt Kretastemning på vei til middagen

DroIAIn.jpg

Middagen besto av langstekt lam og poteter, ikke noe å ta bilder av i grunnen. :fnise:

Men desserten!!!!!

hmT9lqe.jpg

(Pjcho - :skratte: tror jeg klarte det! Mistenker at noen sitter og laster ned ting fra nettet og at jeg av den grunne har så ustabilt nett)

• Liker 4
Gjest Inggolf
Skrevet

Jaaaaaa, du klarte det :bolledeig:

Så fine bilder! Det virker som at dere har oppskriften på hvordan man

skal kose seg i livet..

Henger dere noe sammen med dette nye norske bekjentskapet

eller er det stort sett du og gubbeskinnet som står for egen hygge?

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa, du klarte det :bolledeig:

Så fine bilder! Det virker som at dere har oppskriften på hvordan man

skal kose seg i livet..

Henger dere noe sammen med dette nye norske bekjentskapet

eller er det stort sett du og gubbeskinnet som står for egen hygge?

Ja, hi-hi, tror vi har funnet oppskriften på det Noz!

Vi henger ikke sammen med noen andre en hverandre, de norske naboene våre reiste hjem i dag, skulle bare være her én uke, men vi har blitt kjent med fler som vi snakker med og tar en Ouzo sammen med når vi møter dem. Det er akkurat passe sosialt og hyggelig.

Nå kom gubbeskinnet ut på verandaen, så da får jeg ta en pause herfra. :skravle:

Håper du har det bra Noz!

• Liker 2
Skrevet

Hva er det du driver å surrer med nå da Rofl! :bond:

Gjest Inggolf
Skrevet

Hva ER det med deg og den bond`inga Rofl!?

Noe sier meg at den ikke betyr det samme for deg som for "alle" andre..

Skjønner godt at gubbskinnet ditt vil ha en bit Aldrisur, så ha det riktig så koselig

videre utover denne fredagskvelden :kristin::kline:

• Liker 1
Skrevet

Ah! Så mye god mat. Godt jeg er god og mett. :ler: Ser ut som dere har en toppers tur. :hoppendeglad:

Jeg har duppet grønnsaker i hummus. :spise: Det er sunt snack det.

Om man ser bort fra at det er så godt at en spiser så en blir rund, da. :sjenert:

Skrevet

Hva er det du driver å surrer med nå da Rofl! :bond:

Skjønner godt at gubbskinnet ditt vil ha en bit Aldrisur, så ha det riktig så koselig

Leitet etter en mus (datamus) men jeg måtte bruke den som jeg bruker på denne maskinen selv om jeg vet at jeg har en til et sted.

Hva betyr den for dere? Ikke virvar?

• Liker 1
Skrevet

Ja, ha-ha, det der har jeg lurt på også! :ler:

Jadda, han vil ha en bit når han har tid selv! Han driver nemlig å surfer rundt på face og andre tullemikker, så vil han prate, så vil han gå. Nå har han gått, men kommer nok plutselig tilbake! :hoho:

Jeg har obeservert et par på stranden. De kommer hver eneste dag, hånd i hånd, med hver sin solpøs på hodet og en enkel strandbag på skulderen.

Så legger de hvert sitt håndkle ned på sanden, hun tar av seg sin bitte lille kjole, han tar av shorts og singlet og så går de hånd i hånd ned til vannet.

Deretter svømmer de hver til sin kant mens de vinker til hverandre. :goodbye::goodbye: Oppe på stranden igjen legger de seg på hvert sitt håndkle og han stryker og stryker henne på armen.

Slik ligger de en halv times tid, og så er det klart for å kle på seg igjen.

Hun tar på seg sin bittelille kjole, trekker den turkise bittelille bikinbuksen av seg og på med en krittende hvit liten truse. Og hva tror dere han gjør da? Jo, han synger en slags operaserenade for henne.

Hun smiler med hele tanngarden. Så er det hans tur til å skifte fra badebukse til bokser. Og hva tror dere hun gjør da? Jo hun synger en liten sang for ham, med en vakker sped stemme.

Hun er så liten, minner meg om en dukke jeg hadde en gang, han er større og røffligere med en liten mage, skallet midt oppå hodet, men ellers ganse så lange grå lokker.

Ferdig påkledd vandrer de så hånd i hånd bort fra stranden. Jeg tipper de er et sted mellom 75 og 80 år.

Det er både nydelig og merkelig på en gang. :sukk:

• Liker 4
Skrevet

Ah! Så mye god mat. Godt jeg er god og mett. :ler: Ser ut som dere har en toppers tur. :hoppendeglad:

Jeg har duppet grønnsaker i hummus. :spise: Det er sunt snack det.

Om man ser bort fra at det er så godt at en spiser så en blir rund, da. :sjenert:

Namnam, høres godt ut Anje!

Pfffft....rund og rund.... :rodmer:

Leitet etter en mus (datamus) men jeg måtte bruke den som jeg bruker på denne maskinen selv om jeg vet at jeg har en til et sted.

Hva betyr den for dere? Ikke virvar?

For meg betyr det kaos og virvar ja! :ler:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

:skratte: :skratte: :skratte: Jeg leeeeeeeer :skratte: :skratte: For en fantastisk observasjon!

Jeg lurer virkelig på hva greia er!! Og så hver kveld da.... såå like rutiner! :hoho:

Jeg døde litt ekstra av denne vinkingen og sangen mens de kledde på seg!!

Du forteller på en så god måte at jeg virkelig får levende bilder inni hodet, nesten skremmende-levende!

Endret av Noz
  • Liker 3
Skrevet (endret)

:skratte: :skratte: :skratte: Jeg leeeeeeeer :skratte: :skratte: For en fantastisk observasjon!

Jeg lurer virkelig på hva greia er!! Og så hver kveld da.... såå like rutiner! :hoho:

Jeg døde litt ekstra av denne vinkingen og sangen mens de kledde på seg!!

Du forteller på en så god måte at jeg virkelig får levende bilder inni hodet, nesten skremmende-levende!

Så bra! :fnise:

Jeg er ganske god til å observere andres sysler og gjøremål, og kunne fortelle dere om dusinvis av rare observasjoner jeg gjør av folk rundt meg, men det får bli en annen gang.

Jeg tror ikke at noen merker at jeg kikker på dem, for jeg sitter helt stille med solbriller på :briller2: og bare ser rundt meg sånn på helt tilfeldige ting. :laugh:

Det er forresten også en veldig gammel mann som kommer på standen hver dag sammen med en veldig ung dame. Hun smører ham over hele kroppen, begynner på føttene og smører alt til og med issen hans. Så tar hun ham med ned til vannkanten, følger ham ut til han har vann til midjen, så dukker han under og hun følger ham opp igjen.

Etterpå tørker hun ham fra topp til tå og så ligger de helt stille på hver sin solseng helt til de skal gå til lunsj. Etter lunsj er det samme seansen en gang til.

Og Aldrisur bare...... :ninja: undrer seg på hva slags forhold disse to har. Kan jo være far og datter da...

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Skrevet
Skjønner godt at gubbskinnet ditt vil ha en bit Aldrisur.....

:lur:

Jeg tror ikke at noen merker at jeg kikker på dem, for jeg sitter helt stille med solbriller på :briller2: .....

Hahaha.....og pga det: de andre forteller kanskje de hjemme historier om "den søte, antagelig blinde damen" som satt musestille og som hadde en mann med seg som kunne være faren hennes, eller noe helt annet. Kanskje en støttekontakt som muligens gikk vel langt innimellom? :fnise:

Skrevet

:lur:

Hahaha.....og pga det: de andre forteller kanskje de hjemme historier om "den søte, antagelig blinde damen" som satt musestille og som hadde en mann med seg som kunne være faren hennes, eller noe helt annet. Kanskje en støttekontakt som muligens gikk vel langt innimellom? :fnise:

:ler:

Jeg skulle likt det syngende parets beskrivelse av herr og fru Aldrisur. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...