Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres veldig godt ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forspiser meg nesten på det når jeg er i Hellas. :ler:

Skrevet

Når åpner egentlig det internasjonale KG-spisestedet som jeg har ønsket meg så lenge? :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Det er en vakker strand ja! :daane:

Men hvordan kan det være rosa i vannkanten der?

Gratulerer med så god karakter Aldrisurine! Den ferieturen din var tydeligvis

velfjortjent :5:

Sanden er knuste, røde koraller Noz!

Ah. Den stranden har jeg vært på. :jepp: Der er det peeeent. Og fullt. Men om ikke verden har forandret seg så gikk lokalbefolkningen bort forbi en 5-10 min utover og der var det turistfritt og fredelig. :nigo:

Ser ut som en super tur. :strix: Og sånn apropos det greske så skal jeg lage stifado til helgen. :spise: Det er godt, det.

Har du vært her? Så kult! Ja, det er sånn ennå at man kan gå noen hundremeter, så er det mindre turister.

Stifado er namnam, jeg spiste det for to dager siden, og må sikkert ha det en gang til før jeg reiser hjem.

Det er også noe jeg ofte lager hjemme i gamle Norge. :5:

Når åpner egentlig det internasjonale KG-spisestedet som jeg har ønsket meg så lenge? :nigo:

Det kan gjerne åpne i dag om du ønsker det Hoppe!

Da må jeg prøve å huske på og ta matbilder i kveld. :tommelopp:

Vi er "hjemme" og tar en liten siesta, det er såååå varmt her i dag!

Morsom katt over her Roflen! :ler:

Tidlig på morgenen i dag hadde fire av kattungene i den lille kattefamilien forvirret seg vekk fra mammaen og ned på et blikktak som ligger langt fra der de bor. Etter mye mjauing og piping kom kattemammaen - og det var et rørende syn! Hun diet alle fire ungene og etterpå slang hun dem en etter en opp på muren, slik at de kom seg hjem i sikkerhet. :rodmer: Flinke kattamammaen.

• Liker 4
Gjest Inggolf
Skrevet

Sanden er knuste, røde koraller Noz!

Tidlig på morgenen i dag hadde fire av kattungene i den lille kattefamilien forvirret seg vekk fra mammaen og ned på et blikktak som ligger langt fra der de bor. Etter mye mjauing og piping kom kattemammaen - og det var et rørende syn! Hun diet alle fire ungene og etterpå slang hun dem en etter en opp på muren, slik at de kom seg hjem i sikkerhet. :rodmer: Flinke kattamammaen.

A-haaaa, takk for informasjonen! :biggrin:

Så søtt! De kattene har det kanskje helt fint og bra de? Får så vondt av slike gatedyr, men

om de får i seg mat annet enn kun søppel og ikke har titusenvis av lopper på seg så er det kanskje

ikke så ille? :lete:

Det må være deilig å tenke på at dere har 7 hele dager igjen da! Skal dere bli hjemme utover sommeren da, eller er det ny tur i vente?

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet

Og foresten Aldri...Jeg snikfotograferte dere da dere dro av sted på fredag.

Det var liksom ikke så vanskelig å skjønne at det var dere... :plystre:

Roooompa rett til værs- for her kommer Herr og Fru Aldri sure i det hele tatt :bolledeig:

10471199_10154277987905243_2146503206518

• Liker 3
Skrevet

Skulle vært en mannerumpe

Skrevet

Jeg blir ganske distrahert av frittflygende rumper høyt til værs...

Skrevet

Drar du til Tyrkia da?

:riste:

• Liker 2
Skrevet

Fin låt! :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Fin låt! :)

Tok du ikke greia Hoppe? :fnise: ..hvorfor My postet nettopp den sangen?

Skrevet (endret)

Hvorfor er det ingen som har sagt at fotballspillerne har på seg trange trøyer? Da kan man jo se på littegranne VM også.. På nærbildene :jepp:

Edit. Det holdt med 5 minutter egentlig… :sjenert:

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet

Tok du ikke greia Hoppe? :fnise: ..hvorfor My postet nettopp den sangen?

Ehh.....faktisk ikke? :klo: Var det en hemmelig beskjed der muligens?

Skrevet

Skal du til Afrika my?

Skrevet

Så bra at dere koser dere på ferie, aldri :blomst: Og den stranden så herlig ut :jepp: og solsikker er da vel aldri kjedelig? :rodmer:

Søte puser, men hjerteskjærende også :trist:

Ha en fin ferie videre :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Hmm....hvordan var det med den tidsforskyvelsen igjen? Er Aldri før eller etter oss...eller kanskje helt i synk? :klo:

• Liker 1
Skrevet

I følge google er klokken 02:45 i Hellas nå :)

• Liker 2
Skrevet

Så jeg regner med at herr og fru aldri sover søtt :ler:

d86db2d4cc16ec65c689499e8bf59a0c.jpg

• Liker 3
Skrevet

Åååå....hadde jeg bare hatt en sånn i mine dyrekjære armer...pluss en i lomma og en på fanget... :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...