Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kanskje meg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingen som heter "kanskje meg" i medlemslistene...så vidt jeg kan se. :opplyser:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Så fine oppdateringer! Jeg får også vondt av slike gatehunder og katter, spsielt når de er overalt, så enig med Hoppe her om dyrevernhjertet ja :sad: Er en stund siden jeg har vært her ser jeg, så var spent på hvordan dere har det der nede.

Jeg er foresten også veldig nyskjerrig på hva Aldrisurine gjorde i dag som var så fint! :hoppe:

Er det i 1 eller 2 uker dere er borte nå? (eller noe annet..)

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Åååååå, dere er noen fine snillinger altså! :hug:

Nå fikk jeg det til! :hoppendeglad:

R26JpQd.jpg

Fine Aldrisurine fortalte at hun hadde storkost seg på ferie (en egen ferie altså, ikke sammen med oss) og at hun fikk en veldig bra karakter på eksamen. Så nå vet dere det - nysgjerrigperer! :hoho:

Oooog, jeg vet heller ikke hva hun kaller seg her inne, så derfor må jeg lage sånne kryptiske meldinger i ballongen. For jeg vet at hun leser alt som står her. :fnise:

Akkurat nå funker nettet, men plutselig sier det poff! så er det borte igjen.

• Liker 3
Skrevet

Åååå, så mange fine farger i det bildet!! Mange blåfarger, mange rosafarger! Herlig.

Grattis til Aldrisurine med eksamenskarakter!! :hoppe: Hoppet du for henne også?

Håper jeg følger etter :P

• Liker 1
Skrevet

Hmmm høres ut som internettet her å.

Skrevet

Åååå, så mange fine farger i det bildet!! Mange blåfarger, mange rosafarger! Herlig.

Grattis til Aldrisurine med eksamenskarakter!! :hoppe: Hoppet du for henne også?

Håper jeg følger etter :P

Ja, var det ikke en flott strand? Tenk at sanden er "laget av" røde koraller?!!

Jeg hoppa som en gærning jeg vet du My! Det ser virkelig ut til å hjelpe. :laugh:

Skal du snart ha ferie?

• Liker 2
Skrevet

Hmmm høres ut som internettet her å.

Har du det sånn også? Det er j..... irriterende. :sinnatagg:

Skrevet

Svøm litt for meg også da Aldri. Det så vidunderlig vakkert ut på bildet. :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Svøm litt for meg også da Aldri. Det så vidunderlig vakkert ut på bildet. :jepp:

Jada Hoppe! Jeg skal svømme litt for deg også. :ler:

Her er noen solsikker som jeg fant. Det er kanskje et kjedelig bilde, men saken er den at jeg tenkte på dere når jeg så dem. :lillesky:oSiX1tq.jpg

Endret av Aldrisur
  • Liker 3
Skrevet

*tenk at hun tenker på oss selv når hun er på ferie* :lillesky:

• Liker 2
Skrevet

Ja, var det ikke en flott strand? Tenk at sanden er "laget av" røde koraller?!!

Jeg hoppa som en gærning jeg vet du My! Det ser virkelig ut til å hjelpe. :laugh:

Skal du snart ha ferie?

Jo, helt nydelig! Sånn strand man kunne ønske man kunne ta med seg hjem.

Da håper je hoppingen hjelper på alle :P

Ja, 1,5 uke til ferie nå. Eller.. 1 uke og 2 (arbeids)dager faktisk. Det gleder jeg meg til.

Skrevet

*tenk at hun tenker på oss selv når hun er på ferie* :lillesky:

Det gjør jeg. Jeg tenker på dere masse! :blomst:

Jo, helt nydelig! Sånn strand man kunne ønske man kunne ta med seg hjem.

Da håper je hoppingen hjelper på alle :P

Ja, 1,5 uke til ferie nå. Eller.. 1 uke og 2 (arbeids)dager faktisk. Det gleder jeg meg til.

Uh ja, hørte at man fikk en klekkelig bot om man tok med seg korallsand hjem. :sjokkert:

Drar du til Tyrkia da?

Og NOZ: Vi reiser hjem igen neste fredag, så vi har over en uke igjen å være her. :vin:

Vi har blitt kjent med mange norske her nede, og akkurat nå sitter HerrA og snakker med naboene. Jeg får vel gå ut og joine det gode naboskap. (Ha-ha, blir akkurat som hjemme dette) :fnise:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Det er en vakker strand ja! :daane:

Men hvordan kan det være rosa i vannkanten der?

Gratulerer med så god karakter Aldrisurine! Den ferieturen din var tydeligvis

velfjortjent :5:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Solsikker er ikke kjedelig neeeiii! Elsker solsikker!

Så det er en del turister i nabolaget deres der nede ja?

Det hører vel litt med å bli kjent med andre nordmenn i syden :fnise:

Skrevet

Har du det sånn også? Det er j..... irriterende. :sinnatagg:

Er Altibox her, men det er mer som halvt i box
Skrevet

Så fancy strand! Jeg vil ligge der

Skrevet

Ah. Den stranden har jeg vært på. :jepp: Der er det peeeent. Og fullt. Men om ikke verden har forandret seg så gikk lokalbefolkningen bort forbi en 5-10 min utover og der var det turistfritt og fredelig. :nigo:

Ser ut som en super tur. :strix: Og sånn apropos det greske så skal jeg lage stifado til helgen. :spise: Det er godt, det.

Skrevet

Hva er stifado?

Skrevet

Stifado er en gryte med oksekjøtt og hel løk kokt i tomatsaus. Krydret med kanel, nellik og laurbærblad. Nom! :spise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...