Mynona Skrevet 13. juni 2014 #4461 Skrevet 13. juni 2014 Jammen det var jo ikke en løve vel? Det så ut som en cheetah-unge. God tur aldri!! Kose deg masse hvis vi ikke hører fra deg!
Rofl Skrevet 13. juni 2014 #4462 Skrevet 13. juni 2014 Ikke sikker hva du hadde med deg Den skremmer naboen når den leker hvertfall!
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2014 #4464 Skrevet 13. juni 2014 Jeg mistenker at en hver person på gardermoen idag som er registert på KG vil kjenne deg igjen meenneh... Jeg ser for meg en plutselig flash-mob-situasjon hvor "alle" snur seg mot Aldri og begynner å danse og synge en gjenkjennelsessang! 1
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2014 #4466 Skrevet 13. juni 2014 Jeg ser for meg en plutselig flash-mob-situasjon hvor "alle" snur seg mot Aldri og begynner å danse og synge en gjenkjennelsessang! flash-mob er så morsomt! Så dere på Kompani Karlsen da de hadde skjult kamera-flash mob!? I flere episoder blee en stakkarslig sjel ble lurt til å starte en flash-mob helt alene som hun/han hadde lært og ble fortalt at så og så mange sekunder etter at vedkommende starter, så vil en giga-gjeng dukke opp å danse med.......Meeeenneeh............ alle endte opp å stå der å danse helt alene Men jeg lurer fælt på hvilken sang og dans du ser for deg i denne situasjonen, Hoppe? 2
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2014 #4467 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg har en så morsom fly-app! Eller, jeg har gratisversjonen, men betalingsversjonen er artig-artig! Man ser kart over hele (?) verden, pluss at man kan zoome inn, og så ser man alle flyene som er oppe i lufta bevege seg over kartet akkuratt der de er i virkeligheten, helt live Trykker man på flyet så ser man hva det heter, og på betalingsversjonen så får man mer info opp- som hvor det lettet fra og hvor det skal hen og klokkanår det lander. Så om det flyr et fly over hustaket ditt, så kan man imponere besøket sitt ved å si "det flyet der lettet fra OSL for 30 minutter siden, og i morgen tidlig lander det i Tokyo!" DET er tøft! Endret 13. juni 2014 av Noz 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2014 #4468 Skrevet 13. juni 2014 Men jeg lurer fælt på hvilken sang og dans du ser for deg i denne situasjonen, Hoppe? 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2014 #4470 Skrevet 13. juni 2014 Stille og fint i ballongen i kveld...akkurat like stille er det her jeg bor. 1
Rofl Skrevet 14. juni 2014 #4471 Skrevet 14. juni 2014 Stille her inne når det er ferietider og helg! 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2014 #4472 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Kanskje vi skal kalle dette for "det stille rom til ettertanke", nå som nesten alle er opptatt med å praktisere alle de sommelige aktivitetene sine? Det hadde vært fint å kunne ta en en-persons ballong til værs, tenke litt store verdenstanker der oppe sammen med fuglene...eller bare være stille og kjenne at det er ganske ok å være i live? Endret 14. juni 2014 av Hoppetaujenta 2
Aldrisur Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #4473 Skrevet 15. juni 2014 Det var veldig stille her i ballongen ja! Likte godt Bare Barn Band Hoppetuss! Tenkte jeg bare skulle si HEI til dere nå som jeg har nettverk på stell! Jeg er skikkelig på landet her nå. Alle som bor i denne lille byen er i familie med hverandre, bussene går når det passer bussjåførene, bilene stopper midt i veien hvis to som kjenner hverandre har lyst på en liten prat (og man må bare stå og vente til de er ferdig snakka) og nettet funker så dann og vann. Jeg kommer tilbake sterkere etter hvert! Klem til dere go'inger! 4
Mynona Skrevet 15. juni 2014 #4475 Skrevet 15. juni 2014 Det hørtes helt perfekt ut Aldri!! Kos dere videre. 1
Gjest Inggolf Skrevet 15. juni 2014 #4476 Skrevet 15. juni 2014 Heheheeee, det er så artig å høre om sånne lokale, kulturelle rariteter Det er tydeligvis ikke et sted ødelagt av turismen det der? 1
Aldrisur Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #4478 Skrevet 16. juni 2014 Kos deg i blomsterenga, Aldri...! JAAAAAAAAAA! Det hørtes helt perfekt ut Aldri!! Kos dere videre. JAAAAAAAA! Heheheeee, det er så artig å høre om sånne lokale, kulturelle rariteter Det er tydeligvis ikke et sted ødelagt av turismen det der? Ja, ikke sant? Detter stedet ligger så langt på landet som det går an og er, som du sier, ikke ødelagt av turismen. Vi kjørte i to timer med buss fra flyplassen, over fjell og ned i daler, opp igjen og atter nedad svingete veier og bratte heng. Her hilser alle på deg, så det er Kalimera hvor enn du går og uansett om du møter gamlemor eller noen av hennes ættlinger. Og du bare surrer rundt som vanlig! Du skulle vært her du Roflen, i dag fikk vi besøk av fire bittesmå kattunger mens vi satt og drakk morgenkaffen. Jeg fikk såvidt tatt et bilde av et par av dem (som jeg kan legge inn siden), for de er veldig sky. ---------------- Har akkurat kommet hjem etter en laaaaaang dag på stranda. Føler meg ganske så sandblåst, da vinden tok godt i dag. Her bader vi i Egeerhavet, og bortskjemt som jeg er, synes jeg vannet faktisk er litt kaldt. Noen snakket om 22-23 grader, så jeg burde vel ikke klage på det. Nå er det på tide med en Håper dere har det bra alle sammen! 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni 2014 #4479 Skrevet 16. juni 2014 Nybakt brød smaker herlig og sola steiker, tøyet tørker og jeg er varm. Alt i rute med andre ord. 1
Rofl Skrevet 16. juni 2014 #4480 Skrevet 16. juni 2014 Minipuser! Hadde lagt meg ned og håpt at de kom bort for å hilse! Ene på jobben i dag bygde sammen ringen jeg arvet av pappa. En slik ring med 8 ringer som er eldre en meg! Skal ikke ta den av om jeg ikke har en dings å henge den på så den ikke går i biter igjen Jeg prøvde i hele går men han fikk det til på noen timer og han syntes det var spennende siden den hadde 8 og ikke 6 ringer. Bra dere koser dere masse der nede
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå