Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2014 #4442 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Hva skal man bruke all den nyvunnende fritiden til! Hoppe kanskje? Tusen takk, jeg føler meg fryktelig beæret! Vil De være så snill å massere mine føtter i en times tid, kanskje? Endret 12. juni 2014 av Hoppetaujenta
Anje Skrevet 12. juni 2014 #4443 Skrevet 12. juni 2014 Nope, jeg skal ikke si no' jaffal. Tusen takk Noz Selv om jeg føler selv at jeg mangler alle de tingene der Jah! Og så er det bare ett semester igjen til jeg får fritid på fast basis! Jeg har bare spist sjokoladebolle jeg. Men kanskje jeg må spandere på meg en skilling i morgen! Takk Anje! Duuuu, atte.. jeg har jo ikke mere ferie å ta av. Har jo allerede planlagt ferie for de 5 ukene jeg har + at jeg har avspassert 2 dager og jeg har planlagt 2 avspasseringsdager til også kommer jula hvor jeg må ha noen dager fri og. Jeg får jo vondt i hele kroppen når jeg ser tilbud på flybilletter som jeg ikke kan bestille fordi jeg ikke har tid For 2 uker siden var det 3000 til NYC og 3999 til LA og LV, også var det noe derimellom til Shanghai, Bankok og Beijing. Herreguuuud, så mange steder, så mye fly, så liten tid! Den problemstillingen kjenner jeg fryktelig godt igjen. Ikke er det så billig med all denne rensingen heller. Men de avhengighetsskapende konseptene fredagsavspasering og weekendturer åpner jo for noen muligheter. Altså, ikke til Shanghai, da. Men en kommer seg til Berlin og London. Og hvordan var det i Barcelona da Anje? Fikk du trillet nedover noen bakker pga stappfull mage etter middag? Ble du boblene glad av cava? Fikk du sett Park Guell (eller hvordan det nå skrives) og La Sagrada Familia?I Park Guell var det ventetid (flere timer!) for å komme inn om en ikke hadde bestilt billett på nett. Så jeg så den utenfra. Men Sagrada Familia var jeg inne i. Og så spiste jeg til jeg trillet videre, tok en cava på riklevorne barkrakker og spiste fortreffelig sjømat. Og så desse Gaudi-husene, da. Tenk å BO i et sånt ett! 1
Mynona Skrevet 12. juni 2014 #4444 Skrevet 12. juni 2014 Tusen takk, jeg føler meg fryktelig beæret! Vil De være så snill å massere mine føtter i en times tid, kanskje? At your service madam! 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2014 #4445 Skrevet 12. juni 2014 Tusen hjertelig skal du ha....og med tanken om en god fotmassasje, går jeg i seng nuh! Natta. 1
Aldrisur Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #4446 Skrevet 12. juni 2014 Tusen hjertelig skal du ha....og med tanken om en god fotmassasje, går jeg i seng nuh! Natta. Natta Hoppe og alle dere andre! I morgen skal vi ut å reise sammen!
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2014 #4447 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er våken og passer på alles bagasje her inne! 1
Aldrisur Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #4450 Skrevet 13. juni 2014 Takk bagasjepasser Hoppetuss! Roflen har funnet løveungen til My jo! ....og jeg har pakket og er nesten klar... 2
FruN Skrevet 13. juni 2014 #4451 Skrevet 13. juni 2014 Så herlig koffert! Jeg har pakket og Må passe på at jeg ikke må storvaske rett over helga Er ikke heeeelt ferdig da..
Aldrisur Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #4452 Skrevet 13. juni 2014 Så herlig koffert! Jeg har pakket og Må passe på at jeg ikke må storvaske rett over helga Er ikke heeeelt ferdig da.. Reiser du på mandag?
FruN Skrevet 13. juni 2014 #4453 Skrevet 13. juni 2014 Nei, onsdag morgen. Men skal på tur med trimgruppa mi på mandag, og en grensetur med gubben etter det 1
Aldrisur Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #4454 Skrevet 13. juni 2014 Da må du ha et skikkelig fint opphold FruN! Det blir spennende da!
FruN Skrevet 13. juni 2014 #4455 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Takk for det Det blir veldig spennende! Håper dere får en knall ferie! Endret 13. juni 2014 av FruN
Gjest Inggolf Skrevet 13. juni 2014 #4457 Skrevet 13. juni 2014 Jeg elsker kofferten din Aldri Jeg mistenker at en hver person på gardermoen idag som er registert på KG vil kjenne deg igjen meenneh... Ønsker dere en fantaaaaaaassssssstissskkkk tur i dag! 1
Aldrisur Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #4458 Skrevet 13. juni 2014 Jeg elsker kofferten din Aldri Jeg mistenker at en hver person på gardermoen idag som er registert på KG vil kjenne deg igjen meenneh... Ønsker dere en fantaaaaaaassssssstissskkkk tur i dag! Ha-ha, ja det er fare for det! Tuuuuuuuuusen takk Noz! Jeg gir lyd fra meg etter hvert som jeg kommer på plass. Håper bare nettet funker bra der nede. Hvis dere ikke "hører" noe fra meg, er det det som er grunnen.
Rofl Skrevet 13. juni 2014 #4459 Skrevet 13. juni 2014 God tur Frun og Aldri! Er den lille løven som My hadde med seg i kofferten 1
Aldrisur Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #4460 Skrevet 13. juni 2014 Takker og bukker Rofl! Lignet på løven til My jaffal... Ha en fin dag alle sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå