Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha.. Det må være den hoppingen altså! :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg tar villig i mot de der Aldri!

Gjest Inggolf
Skrevet

Nå Aldri, har reisefeber`n meldt seg enda?

• Liker 1
Skrevet

Reisefeber? :syk: Neida, jeg er mer handlingslammet, for å si det sånn. Jag har heldigvis formiddagen i morgen til å pakke ferdig.

Nå bare sitter jeg rett opp og ned i en stol og lurer på om jeg skal gå og rydde opp på kjøkkenet kanskje? :murvegg:

Hva har du gjort i dag da?

Skrevet

Pakke? Det gjør man rett før man reiser om det trengs! Om det er et billig land dra man bare med et skifte, tom koffert og visakort! :biggrin:

Skrevet

Pakke? Det gjør man rett før man reiser om det trengs! Om det er et billig land dra man bare med et skifte, tom koffert og visakort! :biggrin:

Ja sæææææærlig! :nigo:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Reisefeber? :syk: Neida, jeg er mer handlingslammet, for å si det sånn. Jag har heldigvis formiddagen i morgen til å pakke ferdig.

Nå bare sitter jeg rett opp og ned i en stol og lurer på om jeg skal gå og rydde opp på kjøkkenet kanskje? :murvegg:

Hva har du gjort i dag da?

Ja, pakkinga tar jo ikke så lang tid..Og desuten så selges det ting i grekenland også om det viser seg at man har glemt noe. De solgte ihvertfall diverse ting da jeg var der for 15 år siden og jeg tror muligens ikke de har sluttet med det :Hehe:

Jeg har passet BitteLiten i mange timer i dag. Vi har hatt en sååå fin dag!!

• Liker 2
Skrevet

Har du? :rodmer: Ååå da tenker jeg det er to som har kost seg skikkelig!

Har hun begynt å si noe da Noz?

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Har du? :rodmer: Ååå da tenker jeg det er to som har kost seg skikkelig!

Har hun begynt å si noe da Noz?

Ja det skal jeg love deg!

Njaaaa, hun har sagt småting lenge, som paaapa- men det er ganske tilfeldig når hun bruker det.

Hun er utrrrrrrrolig motorisk flink! Hun holde en leke eller annen ting i hånda, plukke opp en ting til og flytte den over til den andre hånda, så hun har to ting i samme hånd- har sett henne med 3 ting i samme hånd flere ganger- i dagens tilfelle; en rangle, min kortholder og mitt måndeskort. Hun bruker også 2 fingre for å plukke opp hårstrå, smuler og andre småting fra gulvet. Og dette med å stå og gå har jeg jo skrevet om før- så EN ting må jo nesten bli i skyggen :ler: Nemlig språkutviklingen :ler: Men hun lager forskjellige lyder med leppene sine og sånn da (alt annet enn skrike-lyder) Men herregud, jenta er bare 10 mnd!

(beklager at det ble så langt og kjedelig for de fleste)

Dagen din da Aldri?

Endret av Noz
  • Liker 2
Skrevet

Ja det skal jeg love deg!

Njaaaa, hun har sagt småting lenge, som paaapa- men det er ganske tilfeldig når hun bruker det.

Hun er utrrrrrrrolig motorisk flink! Hun holde en leke eller annen ting i hånda, plukke opp en ting til og flytte den over til den andre hånda, så hun har to ting i samme hånd- har sett henne med 3 ting i samme hånd flere ganger- i dagens tilfelle; en rangle, min kortholder og mitt måndeskort. Hun bruker også 2 fingre for å plukke opp hårstrå, smuler og andre småting fra gulvet. Og dette med å stå og gå har jeg jo skrevet om før- så EN ting må jo nesten bli i skyggen :ler: Nemlig språkutviklingen :ler: Men hun lager forskjellige lyder med leppene sine og sånn da (alt annet enn skrike-lyder) Men herregud, jenta er bare 10 mnd!

(beklager at det ble så langt og kjedelig for de fleste)

Dagen din da Aldri?

Det er ikke kjedelig! :hoppendeglad:

Jeg ser henne for meg, lille fine frøkna.

Nei, jeg tenkte jo ikke at hun bablet i vei og ropte halla tante Noz når hun så deg, men mer sånn pappa og mamma og sånt.

Hun høres ut som en frisk, sterk og våken lita jente. :hjerter_rundt: Tenk så mye fint dere har foran dere.

Skrevet

Åja, dagen min ja.

Den har vært sånn passe lazy, bortsett fra all hoppingen :hoppe: jeg har drevet med på grunn av hun venninna di' som har vært oppe til eksamen da! :fnise:

Skrevet

Jeg føler at jeg har fått så mye fritid jeg nå :ler: Har kost meg i sola, lest litt i en bok, trent, spist, hengt på KG, sett på en serie og enda er ikke kvelden heeelt omme..

Hva skal man bruke all den nyvunnende fritiden til! Hoppe kanskje?

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Det er ikke kjedelig! :hoppendeglad:

Jeg ser henne for meg, lille fine frøkna.

Nei, jeg tenkte jo ikke at hun bablet i vei og ropte halla tante Noz når hun så deg, men mer sånn pappa og mamma og sånt.

Hun høres ut som en frisk, sterk og våken lita jente. :hjerter_rundt: Tenk så mye fint dere har foran dere.

Det er så utrolig trivelig at du bryr deg :rodmer:

Ja jeg gleder meg ubeskrivelig mye til at jeg kan begynne å ta henne med ut på ting- på aktiviteter på teknisk museum, aking, overnatting, telting, bading og ting! :bolledeig: Jeg får jo litt dobbelt opp også, både BitteLiten og Cindi sin lille!

Jeg har hoppet i dag selv jeg, men ikke like effektivt og lenge som du :fnise:

Hopping eller ei, jeg har uansett troa på My. Den jenta får til det hun vil! Makan

til viljestyrke, utholdenhet, tolmodighet- ja hun har en god blanding av det meste som

er positivt å si!

Late dager skal man aldri kimse av Aldri!

Edit; Der er du jo Mynona :vinke:

Nok en effektiv dag på deg ja :ler:

Endret av Noz
  • Liker 2
Skrevet

Jeg føler at jeg har fått så mye fritid jeg nå :ler: Har kost meg i sola, lest litt i en bok, trent, spist, hengt på KG, sett på en serie og enda er ikke kvelden heeelt omme..

Hva skal man bruke all den nyvunnende fritiden til! Hoppe kanskje?

Så deilig da My. Detter har du virkelig fortjent! Jeg tenker du kommer til å nyte denne sommeren jeg. :wow:

Skrevet

:fnise: Jeg kjøpte meg i dag en diiiger skillingsbolle fra et lokalt bakeri som baker "hjemmebakt" bakverk (og det er som hjemmebakt, altså) :spise: Så kanskje det er noe i lufta som gjør at folk får lyst på det i dag? :klo:

Så flott at det gikk bra på eksamen, Mynona. :nigo: Og den nyvunne fritiden kan kanskje brukes på å planlegge nye reiser? :lur:

Skrevet

:hoppendeglad: Yeahh Anje! Det må være skillingsboller i lufta! :hoho:

Skrevet

:jepp: Det er ikke lengre vår i lufta. Nå er det skillingsboller! :strix:

:ninja: Ingen må fortelle dette til de som driver og strever mot #sk14 :hoho:

Skrevet

:jepp: Det er ikke lengre vår i lufta. Nå er det skillingsboller! :strix:

:ninja: Ingen må fortelle dette til de som driver og strever mot #sk14 :hoho:

Nope, jeg skal ikke si no' jaffal. :ninja:

Skrevet

Det er så utrolig trivelig at du bryr deg :rodmer:

Ja jeg gleder meg ubeskrivelig mye til at jeg kan begynne å ta henne med ut på ting- på aktiviteter på teknisk museum, aking, overnatting, telting, bading og ting! :bolledeig: Jeg får jo litt dobbelt opp også, både BitteLiten og Cindi sin lille!

Jeg har hoppet i dag selv jeg, men ikke like effektivt og lenge som du :fnise:

Hopping eller ei, jeg har uansett troa på My. Den jenta får til det hun vil! Makan

til viljestyrke, utholdenhet, tolmodighet- ja hun har en god blanding av det meste som

er positivt å si!

Late dager skal man aldri kimse av Aldri!

Edit; Der er du jo Mynona :vinke:

Nok en effektiv dag på deg ja :ler:

Tusen takk Noz :hug: Selv om jeg føler selv at jeg mangler alle de tingene der :P

Så deilig da My. Detter har du virkelig fortjent! Jeg tenker du kommer til å nyte denne sommeren jeg. :wow:

Jah! Og så er det bare ett semester igjen til jeg får fritid på fast basis!

:fnise: Jeg kjøpte meg i dag en diiiger skillingsbolle fra et lokalt bakeri som baker "hjemmebakt" bakverk (og det er som hjemmebakt, altså) :spise: Så kanskje det er noe i lufta som gjør at folk får lyst på det i dag? :klo:

Så flott at det gikk bra på eksamen, Mynona. :nigo: Og den nyvunne fritiden kan kanskje brukes på å planlegge nye reiser? :lur:

Jeg har bare spist sjokoladebolle jeg. Men kanskje jeg må spandere på meg en skilling i morgen!

Takk Anje!

Duuuu, atte.. jeg har jo ikke mere ferie å ta av. Har jo allerede planlagt ferie for de 5 ukene jeg har + at jeg har avspassert 2 dager og jeg har planlagt 2 avspasseringsdager til også kommer jula hvor jeg må ha noen dager fri og. Jeg får jo vondt i hele kroppen når jeg ser tilbud på flybilletter som jeg ikke kan bestille fordi jeg ikke har tid :P For 2 uker siden var det 3000 til NYC og 3999 til LA og LV, også var det noe derimellom til Shanghai, Bankok og Beijing. Herreguuuud, så mange steder, så mye fly, så liten tid!

Skrevet

Og hvordan var det i Barcelona da Anje? Fikk du trillet nedover noen bakker pga stappfull mage etter middag? Ble du boblene glad av cava? Fikk du sett Park Guell (eller hvordan det nå skrives) og La Sagrada Familia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...