Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Opera med mamser er best! Jeg tok med mamma på Tryllefløyten da hun ble femti, det var STOR suksess! Og fantastisk forestilling! :jepp:

I dag har jeg fartet litt rundt og skaffet sommertøy til Vesla i riktig størrelse! Men det er SÅ vanskelig å finne den typen sommerklær jeg vil ha til henne! Trodde jumpsuits med litt brede stropper var vanlig, jeg, men NEIDA! Enten er stoffene skikkelig stive, eller så er det tynne, tynne stropper og jumpsuits som ser ut som om de er laget for 20-åringer... :sukk:

Offameg, synes ikke barneklær er barneklær lenger jeg heller. :( Unger som ser ut som små tenåringer (eller 20-åringer) er lite ålreit altså.

Man kan jo ikke strikke og sy alle klærne selv heller. :vetikke:

JA! I morgen! Gruer meg litt og gleder meg til kl 15. Da er det over for denne gang.

Har tittet litt på noen oppgaver og terpet littegrann på noen begreper. Så får det bare stå til. Føler meg sånn passe godt forberedt. Det er noen temaer som jeg ikke er noe sikker på, også er det andre temaer jeg synes er greie.

Har du begynt å pakke da?? Kofferter fremme og klær sortert?

Nøtteknekkern var jo ballett det og. Første gang jeg så en ballett, og vet ikke hva jeg ventet meg, men jeg satt hele tide å ventet på at de skulle si noe eller synge noe :P Men er å huske jeg synes det var greit. Men at jeg burde ha lest meg litt opp først, for jeg skjønte ikke hva som foregikk hele tidne.

Har ikke begynt å pakke. :fnise:

Selvfølgelig skal vi hoppe for deg i morgen My! Jeg begynner hoppingen sånn ved 9-tiden i morgen tidlig! Er det tidsnok? :hoppe:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Ja, kl 9 holder fint. Det er da vi får utlevert. Så blir vi sittende i 6 timer!!

Er jo så redd for å ikke ha med nok mat og sånn når vi skal sitte så lenge. Var det sist gang og, så jeg hadde med 3 flasker vann + masse mat. Denne gangen skal jeg bare ha med 2 flasker drikke. Og en salat, jordbær, knekkebrød, banan og en energibar. Også kjøper jeg sikkert en bolle på veien og :P

Rekker jo ikke å spise så mye da, men er jo døden om man sitter å sulterihjel også.

Ikke begynt å pakke enda? Noen tanker har du vel eller?? Reiser dere på kvelden eller morgenen?

Skrevet

Ja, kl 9 holder fint. Det er da vi får utlevert. Så blir vi sittende i 6 timer!!

Er jo så redd for å ikke ha med nok mat og sånn når vi skal sitte så lenge. Var det sist gang og, så jeg hadde med 3 flasker vann + masse mat. Denne gangen skal jeg bare ha med 2 flasker drikke. Og en salat, jordbær, knekkebrød, banan og en energibar. Også kjøper jeg sikkert en bolle på veien og :P

Rekker jo ikke å spise så mye da, men er jo døden om man sitter å sulterihjel også.

Ikke begynt å pakke enda? Noen tanker har du vel eller?? Reiser dere på kvelden eller morgenen?

Ja, nok næring, sukker og masse og drikke! :tommelopp: Dette kommer til å gå bra My!

Ang. pakking, så har jeg tenkt til å ha med meg minst mulig. Det som er viktig akkurat nå, er at alt tøy er rent, så får jeg se hva jeg velger å ta med meg.

Har to nye bikiner da! :strix:

Flyet vårt går på kvelden fredag. :danser: Det betyr jo at jeg har store deler av fredagen til å pakke også.

Idag har jeg spist norske jordbær - de første i år. Vi laget en helt fantastisk nydelig vaniljeis (med iskremmaskinen) og hadde ved siden av. :pisk: Spørs om de bikinene passer lenger... :haar:

Gjest Inggolf
Skrevet

Nøtteknekkern var jo ballett det og. Første gang jeg så en ballett, og vet ikke hva jeg ventet meg, men jeg satt hele tide å ventet på at de skulle si noe eller synge noe :P Men er å huske jeg synes det var greit. Men at jeg burde ha lest meg litt opp først, for jeg skjønte ikke hva som foregikk hele tidne.

Ja, det var derfor jeg lurte på hva du synes, siden det er ballett :fnise:

visste du ikke det før du gikk på den?

Synes å huske at vi lærte om den på barneskolen jeg? :klo:

Tekola, denne har jeg kjøpt til BitteLiten.

Hvis du synes den er ålright, så kan du jo kjøpe den til din?

10462596_10154246893890243_8235970875607

Den er kjempefin på og i virkeligheten!

Gjest Tekola
Skrevet

Vi fikk tak i norske jordbær fra Larvik her om dagen, omnom :sikle:

Gjest Tekola
Skrevet

Tekola, denne har jeg kjøpt til BitteLiten.

Hvis du synes den er ålright, så kan du jo kjøpe den til din?

10462596_10154246893890243_8235970875607

Den er kjempefin på og i virkeligheten!

Den var søt! Hvor er den fra? Hvordan er stoffet?

Skrevet

Vamp-vokalisten heter Jan Ingvar Toft, som synger denne fine sangen her...

598493_532078846819782_2128629276_n.jpg?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fiiiin låt Hoppe og fine bilder på videoen.

Jeg synes heller ikke noe om at grupper som jeg liker løses opp, og ennå verre er det hvis noen går bort. Jeg tror jeg sørget et år nå Bjørn Afzelius døde. :sukk:

Endret av Aldrisur
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Den var søt! Hvor er den fra? Hvordan er stoffet?

sender deg link på facebook :)

Hoppe!!! :hoppe:

Har datamaskinen din blitt frisk igjen!?

Den isen og jordbærne dine høres godt ut Aldri!

Lager man posjonsvis i den maskinen?

Bjørn A. var en fantastisk fyr ja Aldri..1 år!? :sad:

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skriver jeg så mye feil? :sjokkert:

Går det an å få dysleksi på sine gamle dager? :forvirra:

Skrevet

Man får skrivefeil når det er for varmt, Aldri. :jepp:

Noz: nei den er ikke frisk, men jeg forsøker og forsøker

og av og til får jeg lov til å komme på nett som hurtigst. :)

Skrevet

sender deg link på facebook :)

Hoppe!!! :hoppe:

Har datamaskinen din blitt frisk igjen!?

Den isen og jordbærne dine høres godt ut Aldri!

Lager man posjonsvis i den maskinen?

Bjørn A. var en fantastisk fyr ja Aldri..1 år!? :sad:

Vi lager iskrem til ca. 4 personer av gangen. Altså fire personer som spier ca. to kuler hver. (- ikke fire Hoppeporsjoner!) :fnise:

Dagens vaniljeis laget vi av 2,5 dl. fløte, ca 50 g. sukker, en halv vaniljestang og to eggeplommer. Blande sammen og putte i maskinen, 20 minutter etterpå har du den herligste iskrem! :bolledeig:

Nå må jeg tusle (som Rumle bruker å si). :goodbye:

Skrevet

Ja, nok næring, sukker og masse og drikke! :tommelopp: Dette kommer til å gå bra My!

Ang. pakking, så har jeg tenkt til å ha med meg minst mulig. Det som er viktig akkurat nå, er at alt tøy er rent, så får jeg se hva jeg velger å ta med meg.

Har to nye bikiner da! :strix:

Flyet vårt går på kvelden fredag. :danser: Det betyr jo at jeg har store deler av fredagen til å pakke også.

Idag har jeg spist norske jordbær - de første i år. Vi laget en helt fantastisk nydelig vaniljeis (med iskremmaskinen) og hadde ved siden av. :pisk: Spørs om de bikinene passer lenger... :haar:

Åhh, norske jordbær!! Jeg har utlandske jorbær i kjøleskapet.

Hvor har du funnet bikinier da. Jeg skal prøve å se om jeg finner noen i morgen tenkte jeg. Etter eksamen.

Du har jo gooood tid til å pakke da! Ikke noe stress. :)

Har blitt så gammal jeg at det er jo 100 år siden jeg gikk på barneskolen. Kan ikke huske noe sånt derfra.

Det var en venninne som skulle på den også ble en i reisefølget syke så hun eller han fikk ikke dratt, så ejg fikk billetten samme dag som den var, så jeg var ikke forberedet i det hele tatt.

Hvorfor skriver jeg så mye feil? :sjokkert:

Går det an å få dysleksi på sine gamle dager? :forvirra:

Er du full Aldri?? :P (:fnise: )

Skrevet (endret)

Offameg, synes ikke barneklær er barneklær lenger jeg heller. :( Unger som ser ut som små tenåringer (eller 20-åringer) er lite ålreit altså.

Ja hva skjedde med helt vanlige sommerkjoler,bomullsshorts og t-skjorter? Myke,lette og behagelige klær ikke stive eller horete. Å med bomullsshorts mener jeg de som er sånn at man slipper å bruke body om man har bleie barn.

Endret av Vex
  • Liker 1
Skrevet

Det hørtes ut som en god isoppskrift... :spise:

Skrevet

*ule stille og lengselsfullt mot den fine fullmånen* :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

:hoppe: Jeg begynte å hoppe for syv minutter siden! Tror dette kan bli en slitsom dag, men ALT for vår kjære My! :hoppe::hoppe::hoppe::klemmer:

Nå er smørblomstene på sitt vakreste dere, og regner med at dere vet at de egner seg ypperlig til tørking? Bare å plukke en bukett og legge oppå et vakkert skap, evt. henge opp til tørk. :strix:

KhZwBPJ.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...