Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2014 #4361 Skrevet 10. juni 2014 *svinse innom og får ørens lyd fordi det er helt tomt i kørja* 1
Severus Skrevet 10. juni 2014 #4362 Skrevet 10. juni 2014 HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Mynona Skrevet 10. juni 2014 #4363 Skrevet 10. juni 2014 Er du full My? Skulle nesten tro det Jeg skrev fra jobbmobilen i stedenfor min egen og androide telefoner er ikke helt venner med meg. De gjør så mye rart som iPhoner ikke gjør. IPhoner retter opp når jeg skriver feil. Stort sett. Sony er ikke til å stole på!
Gjest Inggolf Skrevet 10. juni 2014 #4364 Skrevet 10. juni 2014 Hva er kake-anledningen nå da Aldri? ...Mente du at dere skal feire i 5 år, ikke at gutten ble 5 år? Så bra at turen ble så vellykket Anje! Var det familie du var på tur sammen med eller? Mamma har fødselsdag i morgen og jeg er total blank på hva jeg skal finne på til henne! Velværeprodukter er utelukket fordi hun har ting på resept pga atopisk eksem og sminke bruker hun omtrent ikke. Hun er heller ikke noe glad i ansiktsbehandlinger, masjasje og den type ting og hun har ingen spesielle hobbyer.... Umiddelbare lure forslag?
Gjest Inggolf Skrevet 10. juni 2014 #4365 Skrevet 10. juni 2014 (endret) Mynona, hvordan er det med ryggen din i dag?? Herre min hatt, da jeg leste her i går at du var crispy så tenkte jeg at du var litt rød og kanskje litt øm, men da jeg fikk snappen din, så så jeg ut som en kombinasjon av (bokstavligtalt) ----> + Du var virkelig crispy-crispy!! Endret 10. juni 2014 av Noz
Mynona Skrevet 10. juni 2014 #4366 Skrevet 10. juni 2014 Mynona, hvordan er det med ryggen din i dag?? Herre min hatt, da jeg leste her i går at du var crispy så tenkte jeg at du var litt rød og kanskje litt øm, men da jeg fikk snappen din, så så jeg ut som en kombinasjon av (bokstavligtalt) ----> + Du var virkelig crispy-crispy!! Ja, det var ikke synlig før jeg hadde dusja. Da ble det ganske så rødt ja.. Bedre i dag. Crispy, men ikke så mye som i går.
Mynona Skrevet 10. juni 2014 #4367 Skrevet 10. juni 2014 Hva er kake-anledningen nå da Aldri? ...Mente du at dere skal feire i 5 år, ikke at gutten ble 5 år? Så bra at turen ble så vellykket Anje! Var det familie du var på tur sammen med eller? Mamma har fødselsdag i morgen og jeg er total blank på hva jeg skal finne på til henne! Velværeprodukter er utelukket fordi hun har ting på resept pga atopisk eksem og sminke bruker hun omtrent ikke. Hun er heller ikke noe glad i ansiktsbehandlinger, masjasje og den type ting og hun har ingen spesielle hobbyer.... Umiddelbare lure forslag? Billetter til teaterforestilling for deg og henne? Du får kanskje studentrabatt også? Operaen kanskje?
Gjest Inggolf Skrevet 10. juni 2014 #4368 Skrevet 10. juni 2014 Billetter til teaterforestilling for deg og henne? Du får kanskje studentrabatt også? Operaen kanskje? Tusen takk for forslag! Det var ingen dum idè det! Dette blir da evt 3 året på rad hun får noe billett-styr, men når jeg tenker meg om så har hun ytret ønske flere ganger at hun så gjerne skulle ha vært i operaen. Jeg skal ta å skjekke ut programmet straks! Tusen takk snille du Så bra at ryggen er bedre! Brukte du solkrem eller glemte du det? Hvordan ble kaken Aldri? 1
Mynona Skrevet 10. juni 2014 #4369 Skrevet 10. juni 2014 Glemte solkrem på ryggen. For jeg soler aldri ryggen for det er så ubehagelig å ligge på magen.. Men det gjorde jeg for en gangs skyld i går.
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2014 #4370 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Hmm...leser at Vamp er oppløst slik den gamle sammensetningen var, og gammelvokalisten er tilbake igjen. Selv om musikklivet betyr forandringer, er det trist også. Godt at cd`er alltid finnes. Endret 11. juni 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #4371 Skrevet 11. juni 2014 Skulle nesten tro det Jeg skrev fra jobbmobilen i stedenfor min egen og androide telefoner er ikke helt venner med meg. De gjør så mye rart som iPhoner ikke gjør. IPhoner retter opp når jeg skriver feil. Stort sett. Sony er ikke til å stole på! Nei, tydeligvis ikke til å stole på! Hva er kake-anledningen nå da Aldri? ...Mente du at dere skal feire i 5 år, ikke at gutten ble 5 år? Så bra at turen ble så vellykket Anje! Var det familie du var på tur sammen med eller? Mamma har fødselsdag i morgen og jeg er total blank på hva jeg skal finne på til henne! Velværeprodukter er utelukket fordi hun har ting på resept pga atopisk eksem og sminke bruker hun omtrent ikke. Hun er heller ikke noe glad i ansiktsbehandlinger, masjasje og den type ting og hun har ingen spesielle hobbyer.... Umiddelbare lure forslag? Ingen anledning egentlig Noz, hadde bare så masse marsipan til overs, så jeg lagde en Mrihønemarsipankake med masse bringerbær og krem. Så tok vi med kaka og dro på besøk sønnefamilien. Kaka ble godt motatt! Ja, det var ikke synlig før jeg hadde dusja. Da ble det ganske så rødt ja.. Bedre i dag. Crispy, men ikke så mye som i går. Hvordan går det? Er du bedre i dag? Tusen takk for forslag! Det var ingen dum idè det! Dette blir da evt 3 året på rad hun får noe billett-styr, men når jeg tenker meg om så har hun ytret ønske flere ganger at hun så gjerne skulle ha vært i operaen. Jeg skal ta å skjekke ut programmet straks! Tusen takk snille du Så bra at ryggen er bedre! Brukte du solkrem eller glemte du det? Hvordan ble kaken Aldri? Ta med Nozzemammaen i operaen må jo være en fin-fin ide! Hmm...leser at Vamp er oppløst slik den gamle sammensetningen var, og gammelvokalisten er tilbake igjen. Selv om musikklivet betyr forandringer, er det trist også. Godt at cd`er alltid finnes. Hvem var egentlig gammelvokalist i Vamp? Tiden går og alt forandrer seg....
Gjest Inggolf Skrevet 11. juni 2014 #4372 Skrevet 11. juni 2014 Ingen anledning egentlig Noz, hadde bare så masse marsipan til overs, så jeg lagde en Mrihønemarsipankake med masse bringerbær og krem. Så tok vi med kaka og dro på besøk sønnefamilien. Kaka ble godt motatt! Ta med Nozzemammaen i operaen må jo være en fin-fin ide! Du virker så glad og munter at det smitter helt hit Du har fått litt dilla på å lage kreative og artige kaker eller? Det må jo være kjempemorro om man får det til! Det var en skikkelig hyggelig overraskelse av deg/dere syns jeg! Jupp, hun ble suuuuuperglad for billettene, så da er jeg fornøyd! ..Har dere her vært i operaen? I tilfelle hva så dere? 1
Aldrisur Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #4373 Skrevet 11. juni 2014 Du virker så glad og munter at det smitter helt hit Du har fått litt dilla på å lage kreative og artige kaker eller? Det må jo være kjempemorro om man får det til! Det var en skikkelig hyggelig overraskelse av deg/dere syns jeg! Jupp, hun ble suuuuuperglad for billettene, så da er jeg fornøyd! ..Har dere her vært i operaen? I tilfelle hva så dere? Jeg har jo endelig tid til å bruke dagen til hva jeg vil vettu Noz! Ble hun? Så bra! Det blir sikkert en flott opplevelse for dere begge! Jeg har bare vært i operaen på omvisning, litt småshow i gangene og på et par seminarer. Det er en flott bygning, og sikkert veldig flotte operaopplevelser. Får aldri verden med meg gubbeskinnet dit, så i skal jeg se en forestilling må jeg nok finne en venninne å gå med. Siste gang jeg hadde med meg han på teater, så satt han og prøvde å zappe til en annen kanal med mobilen. Vi gikk i pausen.
Mynona Skrevet 11. juni 2014 #4374 Skrevet 11. juni 2014 Hvordan går det? Er du bedre i dag? Jepp bedre i dag. Kjenner det ikke nå __ Jeg var i Operaen å så Nøtteknekkern for et år siden.
Aldrisur Skrevet 11. juni 2014 Forfatter #4375 Skrevet 11. juni 2014 Jepp bedre i dag. Kjenner det ikke nå __ Jeg var i Operaen å så Nøtteknekkern for et år siden. Så bra! Eksamen i morgen?
Gjest Inggolf Skrevet 11. juni 2014 #4376 Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg har jo endelig tid til å bruke dagen til hva jeg vil vettu Noz! Ble hun? Så bra! Det blir sikkert en flott opplevelse for dere begge! Jeg har bare vært i operaen på omvisning, litt småshow i gangene og på et par seminarer. Det er en flott bygning, og sikkert veldig flotte operaopplevelser. Får aldri verden med meg gubbeskinnet dit, så i skal jeg se en forestilling må jeg nok finne en venninne å gå med. Siste gang jeg hadde med meg han på teater, så satt han og prøvde å zappe til en annen kanal med mobilen. Vi gikk i pausen. hahaaa, jeg ser det for meg! ...Litt pinlig for deg også kan jeg tenke meg, om noen så det! Vi skal på ballett vi da, har vært på det i operaen før, en mesteraften. Det var en veldig fin opplevelse ja, så du burde få tatt med deg ei venninne Hva synes du om nøtteknekkern Mynona? Føler du deg klar for morgendagen? Endret 11. juni 2014 av Noz
Gjest Tekola Skrevet 11. juni 2014 #4377 Skrevet 11. juni 2014 Opera med mamser er best! Jeg tok med mamma på Tryllefløyten da hun ble femti, det var STOR suksess! Og fantastisk forestilling! I dag har jeg fartet litt rundt og skaffet sommertøy til Vesla i riktig størrelse! Men det er SÅ vanskelig å finne den typen sommerklær jeg vil ha til henne! Trodde jumpsuits med litt brede stropper var vanlig, jeg, men NEIDA! Enten er stoffene skikkelig stive, eller så er det tynne, tynne stropper og jumpsuits som ser ut som om de er laget for 20-åringer...
Mynona Skrevet 11. juni 2014 #4378 Skrevet 11. juni 2014 Så bra! Eksamen i morgen? JA! I morgen! Gruer meg litt og gleder meg til kl 15. Da er det over for denne gang. Har tittet litt på noen oppgaver og terpet littegrann på noen begreper. Så får det bare stå til. Føler meg sånn passe godt forberedt. Det er noen temaer som jeg ikke er noe sikker på, også er det andre temaer jeg synes er greie. Har du begynt å pakke da?? Kofferter fremme og klær sortert? Hva synes du om nøtteknekkern Mynona? Føler du deg klar for morgendagen? Nøtteknekkern var jo ballett det og. Første gang jeg så en ballett, og vet ikke hva jeg ventet meg, men jeg satt hele tide å ventet på at de skulle si noe eller synge noe Men er å huske jeg synes det var greit. Men at jeg burde ha lest meg litt opp først, for jeg skjønte ikke hva som foregikk hele tidne.
Mynona Skrevet 11. juni 2014 #4380 Skrevet 11. juni 2014 Takk takk Dere får hoppe for meg fra 9-15 i morgen, så kanskje alle § havner på rett plass og alle regnestykkene blir riktige også Jeg tror ikke jeg får lov å selv når jeg er der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå