Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:goodbye:

Hallaaaaaa Anje! :hoppendeglad: Velkommen heimattat! Har du hatt en fin tur???

Det er ved bading i sommerhalvåret at hver enkelt viser at de er av vikingeblod,- eller ikke. ;)

Hooooppe! Jeg vet a' søren hva slags blod jeg har jeg, men jeg bader ikke hvis det er under 20 grader, uidentifisert strandbunn eller hvis det er brennmaneter i nærmeste omkrets. :hoho:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alle sammen koser seg i varmen :blomst:

916be36b8aba868ecfb512dd4f991dc9.jpg

:wow:

c59f5adcbd77006174739756f8d9870c.jpg

0b75ee92d98a06c7a5908d814053a4ad.jpg

c1d916db43d111f622ceb3c51f99bac3.jpg

99a95544d019ec65c3ae883748e202fc.jpg

6967162c09dd810303a475d582382024.jpg

c4a7b3a84f1327a5b67501380ef899ae.jpg

Noe for My kanskje? :unsure:

• Liker 2
Skrevet

Hei Rumle! :blomst:

Tenk at det finnes så mye kuuuult å ha i glasset?! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å gå på isbiteformjakt!

I dag har jeg endelig fått pusset vinduene mine. De var så fulle av blomsterstøv at man knapt kunne se gjennom dem. Så har jeg fått lagt ut sånn selv-vannende slange i bedene mine, så nå kan jeg vanne uten å traske rundt og flytte på sprederen. :wow:

Holder på å lage et sukkerbrød. :fnise: Synes det var synd å kanskje måtte kaste resten av den fine røde marsipanen jeg kjøpte til spidermannkaka, så derfor.......

• Liker 2
Skrevet

Åhhh skal det blir rullekake? :jepp:

Ja, det er mye artig på isbitfronten! Fikk lyst på nye jeg også nå :ler:

Det blomsterstøvet/pollen er til å bli koko av. Jeg har mørke vegger og gjerde, og jeg føler jeg har vasket det gjerdet 100 ganger nå, men hver morgen er det like ille .. :bond:

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager marsipankake! :strix:

Pollen er no herk ja! Her har vi noen furutrær som ser ut som det kommer store gule skyer fra når det blåser litt, det legger seg fin-fint støv overalt! Ja,ja, det hadde vært verre hvis det var snø da... :danser:

Er det veldig varmt hos deg også Rumle?

Skrevet

Jeg tar og noe kjølende i regnværet

Skrevet

Jeg lager marsipankake! :strix:

Pollen er no herk ja! Her har vi noen furutrær som ser ut som det kommer store gule skyer fra når det blåser litt, det legger seg fin-fint støv overalt! Ja,ja, det hadde vært verre hvis det var snø da... :danser:

Er det veldig varmt hos deg også Rumle?

Jaaaaa, det er kjempevarmt! 25 grader og lummert som bare det i dag. Furuskog overalt her, så du kan jo bare tenke deg hvordan det ser ut :fnise: Kanskje man skulle malt huset i furupollen-farge? :laugh:

Marsipankake?!!! Jeg kommer! :strix:

• Liker 1
Skrevet

Noe kjølende passer alltid, uansett vær - spør du meg :jepp:

Skrevet

Du er hjertelig velkommen! :fnise:

Skrevet

:blomst: Det er meldt regnvær her utpå kveldingen også Vex.

Skrevet

:blomst: Det er meldt regnvær her utpå kveldingen også Vex.

Jeg har bare sandaler, å det lover jo bra i regn

Skrevet

Hallaaaaaa Anje! :hoppendeglad: Velkommen heimattat! Har du hatt en fin tur???

Hooooppe! Jeg vet a' søren hva slags blod jeg har jeg, men jeg bader ikke hvis det er under 20 grader, uidentifisert strandbunn eller hvis det er brennmaneter i nærmeste omkrets. :hoho:

Halloooo!

Jeg har hatt en fin-fin tur. :nigo: Akkurat passe ikke-varmt slik at jeg slapp smelte i sola. :laugh: Masser av mat :spise: og byggverkene. Altså byggverkene! :hakeslepp::bond::daane: Jeg har ikke ord. At det går an!

Jeg krever tropevarme før det bades. :opplyser: Enkelte unntak gjøres for vann der en bare MÅ ha bada. (Helst slike der det ikke er heelt lov :ninja: )

Og var det sjokolade-isbiter jeg så der oppe? :sikle:

Skrevet (endret)

Bare sandaler Vex? Jaja, da slipper du i hvert fall å bli våt på sokkene! :fnise: Hvis du ikke har sokker i sandalene da, det er jo så moderne nå? :ler:

Så fint at alt ble så vellykket Anje! Ja, de byggverkene er av en annen verden! :gullengel: Ooog bra du ikke hadde smeltevarme! :lillesky:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Sokker i sandalene alltid når det er kaldt

Skrevet

Sjokoladeisbiter!! Lurt! Hvorfor har jrg ikkr tenkt på det før?

Jeg tror ikke jeg har vikibgblod i meg. Vet vi har gunnet røttene tilbakr til 1600-tallet, men ikke så langt som til vikingene. Må vætr 17.generasjons innvandrer ellernoe.

• Liker 3
Skrevet

Kan noen komme å sperre alle de fine kjolesidene fra PCen min?

• Liker 2
Skrevet

Sjokoladeisbiter!! Lurt! Hvorfor har jrg ikkr tenkt på det før?

Jeg tror ikke jeg har vikibgblod i meg. Vet vi har gunnet røttene tilbakr til 1600-tallet, men ikke så langt som til vikingene. Må vætr 17.generasjons innvandrer ellernoe.

Er du full My? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er de på jobb mye greiere med alle andre uten om meg? Er jeg så feit og stygg

Skrevet

Kan noen komme å sperre alle de fine kjolesidene fra PCen min?

Kjøp deg en fin kjole derfra da vel! :hoppendeglad:

Nå tar jeg med meg marsipankaka og stikker utaby's! :reise:

:hallo: Snakkes!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...