Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snill Vexepappa! :blomst:

Litt kløe må man vel regne med etter en dag som denne, på stranda. Blir bra til i morgen da. :lillesky:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser på det. Litt aloevera og en natt søvn så blir det nok bra :)

Hva lager Vexefar til middag da?

Skrevet

Ytrefilet av svin med tilbehør

Skrevet

Det hørtes godt ut. På grillen? Dere har vel fått finvær oppi nord også mener jeg å ha lest.

Skrevet

Fin vær? Ha ha det er borte, har ikke sett sola på 2 dager. Nei den ble pannestekt, fordi ingen orker å fryse ihjel ute

Skrevet

Åh.. var kanskje feil nord da.. Det var kanskje Tromsø som hadde finvær? Leste om det i en eller annen nettavis her om dagen.

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Neeeeeeida Noz! :bolledeig: Det er ikke tung mat i det hele tatt! Veldig lett for magen og veldig enkelt å lage. :wow:

Den er jo omtrent ferdigtygd, så ikke noe problem

Jeg spiste chevice av torsk, papayasalat, pulledpork med salsa og tortilla, fersk vårrull med hummer, asparges, lammepinne-ding. Småretter man deler.

Ja okey da- jeg skulle kanskje ha skrevet mat generelt :Hehe:

(papayasalat hørtes faktisk litt godt ut da!)

har du badet i dag My?

Det var jo nesten ikke avkjølende å hopp utti dag :overrasket;

Og foresten; Ja været i Tromsø har vært helt fantastisk! Sjeldent varmt vær..

Endret av Noz
Skrevet

Badet nei. Erru gæærn. Jeg har badet opp til litt over anklene. Venter noen uker til jeg. Hvis været holder seg skal jeg prøve igjen om et par uker :P

Skrevet

Jeg venter med å hoppr i havet til utpå lørdag en gang! :hoppe:

Nå går jeg ut i hagen for å vanne, det er avkjølende - sola steiker på terrassen og klokka er snart ni! :daane:

Skrevet

Det kom noen ut på brygga med en Toller (se bilde), og det er jo en retriever, og de er jo veldig kjent for å elske vann og bading. Den stod å trippa og dro i båndet. Hadde sååååå lyst til å bade. Og hver gang det var noen som hoppet ut i vannet var han klar til å hoppe etter :ler: Stod omtrent ikke på alle 4, bare trippa og så leeengselfult ut på vannet med et blikk som sa "kan vi bade nå? Nå? nå? Hæ? kom igjen a!! Bade bade bade"

De skulle bade med han altså, så de snudde, for det egnet seg ikke for hundebading fra brygga.

NUCH%20NSVCH%20S%C3%B8kkjelias%20Turbo%2

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å Hoppe uti og være splashe-bombe i vannet! :jepp:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Ikke badet enda!? Dæven....Men jeg lover dere at det er kjempegod temperatur i vannet!

Idag trengte jeg ikke å bruke litt tid engang på å dukke meg neddi..

Det var kjempegodt fra midten av mai, så litt (for) kaldt i forige uke, men nå har det tatt seg opp og vel så det igjen :Nikke:

Den bissevofsen der var kjempeherlig da!

Håper den fikk seg et bad et annet sted- litt vel dårlig gjort å stå på brygga å gi den falske

forhåpninger :fnise:

Skrevet

Nå som jeg har vært i dusjen, så jeg at jeg var ikke litt crispy på ryggen.. var visst veldig crispy på ryggen :rodme: <--- sånn!

Skrevet (endret)

Ikke badet enda!? Dæven....Men jeg lover dere at det er kjempegod temperatur i vannet!

Idag trengte jeg ikke å bruke litt tid engang på å dukke meg neddi..

Det var kjempegodt fra midten av mai, så litt (for) kaldt i forige uke, men nå har det tatt seg opp og vel så det igjen :Nikke:

Den bissevofsen der var kjempeherlig da!

Håper den fikk seg et bad et annet sted- litt vel dårlig gjort å stå på brygga å gi den falske

forhåpninger :fnise:

Det var rundt 18 ble det anslått på brygga der. Da er det minst 3 grader til jeg bader. Som jeg kanskje nevnte i påsken, jeg brukte 10 min på å komme meg ut i bassenget som holdt 21 grader. :fryser:

Endret av Mynona
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har ikke badet enda, men det blir vel det i løpet av de neste ukene :jepp:

Skrevet

Jeg har ikke badet enda, men det blir vel det i løpet av de neste ukene :jepp:

Keiko?

Skrevet

:fnise:

Det er jo flott at du tar alt med så god humor.

Skrevet

Det er ved bading i sommerhalvåret at hver enkelt viser at de er av vikingeblod,- eller ikke. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...