Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en brun snegle

Skrevet

Jeg er en brun snegle

Hjeeeeelp! :sjokk:

Skrevet

God morgen! :lillesky:

I dag har jeg ingen planer. :daane:

4773H4A.jpg

• Liker 1
Skrevet

Paien jeg lagde i går er ødelagt :grine:

Jeg skulle være smart å sette den under lokk i går, så den ikke ble tørr i kanten, og nå har bunnen falt sammen på den ene siden pga fuktighet :sukk: Dustemikkelmeg :sur:

Skrevet

Koooooooos deg med en ikke-planer-dag, Aldri! :hoppendeglad: Håper :sol: skinner like mye hos deg som her :jepp:

Skrevet

Å neeeei! :grine: Hva gjør du da? Må du lage en ny? :sjokkert:

Sola skinner ja, og kos deg du også! Nå er det vel ikke lenge til du reiser på "husmorferie"?

Skrevet (endret)

Det får jeg ikke gjort, har verken nok egg eller sitron :sukk:

Jeg har lagt litt papir rundt der den har blitt for fuktig for å tørke opp litt så den ikke blir videre ødelagt. Det går nok greit å servere den, får bare passe på for en senere gang :) (Om jeg må lage den dagen før, sett i kjøleskap uten marengs :) )

Den smaker nok sikkert godt alikevel :) Skal uansett lage noe annet godt også :jepp:

Det er bare halvannen uke til! :bond:

Neste onsdag drar jeg :bond:

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Det får jeg ikke gjort, har verken nok egg eller sitron :sukk:

Jeg har lagt litt papir rundt der den har blitt for fuktig for å tørke opp litt så den ikke blir videre ødelagt. Det går nok greit å servere den, får bare passe på for en senere gang :) (Om jeg må lage den dagen før, sett i kjøleskap uten marengs :) )

Den smaker nok sikkert godt alikevel :) Skal uansett lage noe annet godt også :jepp:

Det er bare halvannen uke til! :bond:

Neste onsdag drar jeg :bond:

Jupp, man lærer så lenge man lever.... :hug: Tror nok gjestene din kommer til å kose seg uansett.

Tiden flyr så fort og plutselig er det neste onsdag! :hoppe:

Skrevet

God morgen!!

Hva skjer neste onsdag? Åh, nå leste jeg det.

Da gleder vi osd til torsdag, fredag og onsdag!

Skrevet

Blir uten nett for det meste da. Det er bare nett i hovedbygningen der oppe, og det blir litt feil å sitte rundt der med dataen synes jeg.. Men da får jeg mer tid til å strikke :nigo:

Skrevet

God morgen My!

Hva skal skje torsdag og fredag? :hoppendeglad:

Skrevet

Torsdag (ettermiddag) er jeg ferdig med eksamen og har sommerferie fra skolen, fredag reiser du på ferie. Gjør du ikke?

• Liker 1
Skrevet

Blir uten nett for det meste da. Det er bare nett i hovedbygningen der oppe, og det blir litt feil å sitte rundt der med dataen synes jeg.. Men da får jeg mer tid til å strikke :nigo:

Du kan vel sitte der littegranne? :hallo:

Skrevet

Torsdag (ettermiddag) er jeg ferdig med eksamen og har sommerferie fra skolen, fredag reiser du på ferie. Gjør du ikke?

Å jaaaaaa, det blir jo deilig for deg da! Og fredag reiser jeg, ja visst gjør jeg det. :fnise:

Ser ut til å bli deilig vær hele uken som kommer også.

Skrevet

Du kan vel sitte der littegranne? :hallo:

Jeg kommer nok ikke til å være heeeelt fraværende :ler:(Jeg er for avhengig til det... :ninja::fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å være heeeelt fraværende :ler:(Jeg er for avhengig til det... :ninja::fnise: )

Bra! :blomst::blomst::blomst:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Så deilig å være helt planløs i dag da Aldri!

Av årets 365,4 dager så tviler jeg på at andelen planløse dager er særlig høy for deg :Hehe:

Det blir en suuupervarm dag, allerede så er det 28 grader her inne i cella mi!

Håper dere får en fin og avslappende dag alle sammen :sol:

Husk at det er en helligdag, så det ække lov å drive med husarbeid og ting! :fy_fy:

Endret av Noz
Skrevet

Husk at det er en helligdag, så det ække lov å drive med husarbeid og ting! :fy_fy:

:plystre: Sånn som jeg holdt på med i går, mener du? :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...