Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:opplyser: Selvstekt er velstekt... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yess! :spise:

Skrevet

Nå skal jeg se på en film som heter "Mig äger ingen". :goodbye:

Skrevet

Må skrape litt fra kantene med den eltekroken men den fungerer bra.

Vil gjerne ha oppskriften på eltefritt brød!

Skrevet

Dagens bakst - fire fine, franske f(v)alnøttbrød :icon_lol:

wmgdN16.jpg

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! :daane:

• Liker 2
Skrevet

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! :daane:

Jaaaaaaaaaaaaadaaaaaa, brødet er akkurat så godt som det ser ut! Jeg har spist et helt brød (nesten) alene! Med masse valnøtter i! :fnise: Med Filadelfiaost på! :laugh:

Burde gå og legge meg nå, men ble så opphengt av en liten gutt på TV som har en kjempegigaføflekk som skal opereres bort. Stakars lliten, bare 6 år. :trist:

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaadaaaaaa, brødet er akkurat så godt som det ser ut! Jeg har spist et helt brød (nesten) alene! Med masse valnøtter i! :fnise: Med Filadelfiaost på! :laugh:

Burde gå og legge meg nå, men ble så opphengt av en liten gutt på TV som har en kjempegigaføflekk som skal opereres bort. Stakars lliten, bare 6 år. :trist:

Åhhh det høres himmelsk godt ut! :rodmer: Spis litt for meg også da! Jeg har kuttet ut brød igjen :ler:

Huffda for den gutten :( Hvilken kanal er det?

• Liker 1
Skrevet

Kutte ut brød av og til er bra! :ball:

Det var på TCL, og det ser ut til at operasjonen er vellykket!

• Liker 1
Skrevet

Så bra! :)

Hatt en fin dag?

• Liker 1
Skrevet

Ja, dagen har vært fin, ikke noe ekkelt har skjedd her. Vi feirer 5-åringen vår og det ser ut til at festen vil vare ca. en uke til! :fnise:

Du da?

• Liker 2
Skrevet

Ja, dagen har vært fin, ikke noe ekkelt har skjedd her. Vi feirer 5-åringen vår og det ser ut til at festen vil vare ca. en uke til! :fnise:

Du da?

Høres bra ut! :Nikke:

Ikke så verst! :) Har vært ute å slåss med sneglene på terrassen helt til det ble mørkt, fatter ikke hvor de kommer fra?!! :bond:

• Liker 1
Skrevet

Når drar du til Hellas?

• Liker 1
Skrevet

Samme skjedde her (programmet altså). Skulle kommet meg i seng :P Får gjøre det nå :jepp: Natta!

• Liker 1
Skrevet

Uffda! Er de like mye snegler i år? Her har jeg ikke funet noen ennå, men er redd de kommer når jeg drar på ferie, og når jeg kommer hjem så er alt spist opp! :sjokkert:

Skrevet

Uffda! Er de like mye snegler i år? Her har jeg ikke funet noen ennå, men er redd de kommer når jeg drar på ferie, og når jeg kommer hjem så er alt spist opp! :sjokkert:

Ja, det kryr av brunsnegler her :( Men, dette jeg snakker om nå er noen små hvit/grå - de er utrolig ekle! Har fått masse av dem på terrassen, hvor jeg ellers pleier å ha relativ god kontroll på plantene fordi den ligger ganske høyt over bakken, så jeg pleier å plassere alt som er typisk sneglemat der for å ha bedre kontroll. Men, ikke i år åpenbart :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Når drar du til Hellas?

Jeg drar førstkommende fredag! :bolledeig:

Samme skjedde her (programmet altså). Skulle kommet meg i seng :P Får gjøre det nå :jepp: Natta!

Natta FruN! Det er sånne program jeg egentlig ikke orker å se på, men det gikk jo bra da - foreløpig. Synes han hadde noen andre føflekker som ikke så særlig bra ut heller jeg. :frown:

Skrevet

Ja, det kryr av brunsnegler her :( Men, dette jeg snakker om nå er noen små hvit/grå - de er utrolig ekle! Har fått masse av dem på terrassen, hvor jeg ellers pleier å ha relativ god kontroll på plantene fordi den ligger ganske høyt over bakken, så jeg pleier å plassere alt som er typisk sneglemat der for å ha bedre kontroll. Men, ikke i år åpenbart :sukk:

Yak! Så ekkelt med sånne små hvitgråe da! De synes vel nesten ikke særlig godt? :briller2: Da er det nesten bedre med de feite mørkebrune - de er i allfall lettere å fange!

• Liker 1
Skrevet

Yak! Så ekkelt med sånne små hvitgråe da! De synes vel nesten ikke særlig godt? :briller2: Da er det nesten bedre med de feite mørkebrune - de er i allfall lettere å fange!

Ja, det er akkurat det! De gjemmer seg utrolig godt ..

• Liker 1
Skrevet

Natta FruN :vinke:

Førstekommende fredag allerede? Tiden går så fort! :ler:

Skrevet

Ja, det er akkurat det! De gjemmer seg utrolig godt ..

Tror jeg skal gå og gjemme meg jeg også. :natti: Go'natta Rumle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...