Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4263 Skrevet 8. juni 2014 Nå skal jeg se på en film som heter "Mig äger ingen".
Rofl Skrevet 8. juni 2014 #4264 Skrevet 8. juni 2014 Må skrape litt fra kantene med den eltekroken men den fungerer bra. Vil gjerne ha oppskriften på eltefritt brød!
Rumle Skrevet 8. juni 2014 #4265 Skrevet 8. juni 2014 Dagens bakst - fire fine, franske f(v)alnøttbrød Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! 2
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4266 Skrevet 8. juni 2014 Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Jaaaaaaaaaaaaadaaaaaa, brødet er akkurat så godt som det ser ut! Jeg har spist et helt brød (nesten) alene! Med masse valnøtter i! Med Filadelfiaost på! Burde gå og legge meg nå, men ble så opphengt av en liten gutt på TV som har en kjempegigaføflekk som skal opereres bort. Stakars lliten, bare 6 år. 2
Rumle Skrevet 8. juni 2014 #4267 Skrevet 8. juni 2014 Jaaaaaaaaaaaaadaaaaaa, brødet er akkurat så godt som det ser ut! Jeg har spist et helt brød (nesten) alene! Med masse valnøtter i! Med Filadelfiaost på! Burde gå og legge meg nå, men ble så opphengt av en liten gutt på TV som har en kjempegigaføflekk som skal opereres bort. Stakars lliten, bare 6 år. Åhhh det høres himmelsk godt ut! Spis litt for meg også da! Jeg har kuttet ut brød igjen Huffda for den gutten Hvilken kanal er det? 1
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4268 Skrevet 8. juni 2014 Kutte ut brød av og til er bra! Det var på TCL, og det ser ut til at operasjonen er vellykket! 1
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4270 Skrevet 8. juni 2014 Ja, dagen har vært fin, ikke noe ekkelt har skjedd her. Vi feirer 5-åringen vår og det ser ut til at festen vil vare ca. en uke til! Du da? 2
Rumle Skrevet 8. juni 2014 #4271 Skrevet 8. juni 2014 Ja, dagen har vært fin, ikke noe ekkelt har skjedd her. Vi feirer 5-åringen vår og det ser ut til at festen vil vare ca. en uke til! Du da? Høres bra ut! Ikke så verst! Har vært ute å slåss med sneglene på terrassen helt til det ble mørkt, fatter ikke hvor de kommer fra?!! 1
FruN Skrevet 8. juni 2014 #4273 Skrevet 8. juni 2014 Samme skjedde her (programmet altså). Skulle kommet meg i seng Får gjøre det nå Natta! 1
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4274 Skrevet 8. juni 2014 Uffda! Er de like mye snegler i år? Her har jeg ikke funet noen ennå, men er redd de kommer når jeg drar på ferie, og når jeg kommer hjem så er alt spist opp!
Rumle Skrevet 8. juni 2014 #4275 Skrevet 8. juni 2014 Uffda! Er de like mye snegler i år? Her har jeg ikke funet noen ennå, men er redd de kommer når jeg drar på ferie, og når jeg kommer hjem så er alt spist opp! Ja, det kryr av brunsnegler her Men, dette jeg snakker om nå er noen små hvit/grå - de er utrolig ekle! Har fått masse av dem på terrassen, hvor jeg ellers pleier å ha relativ god kontroll på plantene fordi den ligger ganske høyt over bakken, så jeg pleier å plassere alt som er typisk sneglemat der for å ha bedre kontroll. Men, ikke i år åpenbart 1
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4276 Skrevet 8. juni 2014 Når drar du til Hellas? Jeg drar førstkommende fredag! Samme skjedde her (programmet altså). Skulle kommet meg i seng Får gjøre det nå Natta! Natta FruN! Det er sånne program jeg egentlig ikke orker å se på, men det gikk jo bra da - foreløpig. Synes han hadde noen andre føflekker som ikke så særlig bra ut heller jeg. :frown:
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4277 Skrevet 8. juni 2014 Ja, det kryr av brunsnegler her Men, dette jeg snakker om nå er noen små hvit/grå - de er utrolig ekle! Har fått masse av dem på terrassen, hvor jeg ellers pleier å ha relativ god kontroll på plantene fordi den ligger ganske høyt over bakken, så jeg pleier å plassere alt som er typisk sneglemat der for å ha bedre kontroll. Men, ikke i år åpenbart Yak! Så ekkelt med sånne små hvitgråe da! De synes vel nesten ikke særlig godt? Da er det nesten bedre med de feite mørkebrune - de er i allfall lettere å fange! 1
Rumle Skrevet 8. juni 2014 #4278 Skrevet 8. juni 2014 Yak! Så ekkelt med sånne små hvitgråe da! De synes vel nesten ikke særlig godt? Da er det nesten bedre med de feite mørkebrune - de er i allfall lettere å fange! Ja, det er akkurat det! De gjemmer seg utrolig godt .. 1
Rumle Skrevet 8. juni 2014 #4279 Skrevet 8. juni 2014 Natta FruN Førstekommende fredag allerede? Tiden går så fort!
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4280 Skrevet 8. juni 2014 Ja, det er akkurat det! De gjemmer seg utrolig godt .. Tror jeg skal gå og gjemme meg jeg også. Go'natta Rumle!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå