Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for fingerkryssing :)

De så veldig gode ut. Var de tilfeldigvis eltefrie? For da vil jeg og prøve :P

Faste, fyldige og fine brød du har! :sjarmor:

Du din skitne lille pike! :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Skjønne jomfru, til ei som snart har to barn :fnise:

Krysser fingrene for deg, jeg og Mynona!

Skrevet

Takk for fingerkryssing :)

De så veldig gode ut. Var de tilfeldigvis eltefrie? For da vil jeg og prøve :P

Du din skitne lille pike! :lur:

Dessverre ikke eltefrie My: Jeg bruker kjøkkenmaskin vettu. :fnise:

Skrevet

Har kjøkkenmaskin jeg og. Meeeen.. det er så styrete :P Foretrekker putt i tørt, så vått, rør og hev-brød :ler: Er ikke akkurat et bakeremne.

Skrevet (endret)

Jeg synes det er så greit å putte alt i samtidig, skru på knappen og bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz så er deigen ferdig til heving. :romeo:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Skjønne jomfru, til ei som snart har to barn :fnise:

Krysser fingrene for deg, jeg og Mynona!

Mitt forsøk på å være morsom - atter en gang! :bolledeig:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er så greit å putte alt i samtidig, skru på knappen og bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz så er deigen ferdig til heving. :romeo:

For meg stopper det opp når jeg skal finne ut hvilken duppeditt som skal røre i bollen :P Har 3 eller 4 sånne greier å sette på maskinen :P

Skrevet

Men klarer den å blande sammen alt før det har blitt deig da? Og hva er den K-formede til egentlig? :klo:

Skrevet

Men den får vel ikke med seg alt fra alle sidene og sånn. Den rører vel bare rundt i midten?

Haha, jeg er så dårlig på baking. Kaker er enklere. Og bedre å spise røra enn brøddeig. Men når eksamen er unnagjort.. da må jeg jo skaffe meg en hobby, kanskje brødbaking blir neste syssel?

Skrevet

Det er akkurat den kroken jeg bruker også, og det går sååååå bra! :enig:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Har kjøkkenmaskin jeg og. Meeeen.. det er så styrete :P Foretrekker putt i tørt, så vått, rør og hev-brød :ler: Er ikke akkurat et bakeremne.

Svigersøsteren min lager hjemmbakt brød hver eneste dag- et helt eltefritt grytebrød!

DVS, hun lagde- hun har jo begynt i jobb igjen, men dette brødet må være enkelt å lage fordi

da jeg var på besøk dagen etter at min storebror begynte pappapermen så hadde jammen meg HAN bakt brød også :hoho: Jeg ble nesten litt engstelig da jeg kom inn i gangen og det oste nybakt brød!

...Men jo; Skal jeg finne ut av oppskriften til deg?

• Liker 3
Skrevet

Eltefritt grytebrød høres helt riktig ut for My! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har et supergodt eltefritt brød jeg og. Men sånne grytebrød er jeg ikke fan av. De skal heve en hel dag, eller over natta. Det er ikke impulsivt nok for meg. Da blir det ikke til at jeg lager det, har funnet mange oppskrifter på det. Men hvis jeg først skal bake brød skal jeg spise det snart. Ikke i morgen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal lage sugar cookies

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lagd sitronmarengspai :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Vi spiser og vi spiser.... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nettopp spist rundstykke :jepp: Selvstekt. First Price-bakt. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...