Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4241 Skrevet 8. juni 2014 Takk for fingerkryssing De så veldig gode ut. Var de tilfeldigvis eltefrie? For da vil jeg og prøve Faste, fyldige og fine brød du har! Du din skitne lille pike!
Gjest Tekola Skrevet 8. juni 2014 #4242 Skrevet 8. juni 2014 Skjønne jomfru, til ei som snart har to barn Krysser fingrene for deg, jeg og Mynona!
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4243 Skrevet 8. juni 2014 Takk for fingerkryssing De så veldig gode ut. Var de tilfeldigvis eltefrie? For da vil jeg og prøve Du din skitne lille pike! Dessverre ikke eltefrie My: Jeg bruker kjøkkenmaskin vettu.
Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4244 Skrevet 8. juni 2014 Har kjøkkenmaskin jeg og. Meeeen.. det er så styrete Foretrekker putt i tørt, så vått, rør og hev-brød Er ikke akkurat et bakeremne.
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4245 Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg synes det er så greit å putte alt i samtidig, skru på knappen og bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz så er deigen ferdig til heving. Endret 8. juni 2014 av Aldrisur
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4246 Skrevet 8. juni 2014 Skjønne jomfru, til ei som snart har to barn Krysser fingrene for deg, jeg og Mynona! Mitt forsøk på å være morsom - atter en gang! 1
Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4248 Skrevet 8. juni 2014 Jeg synes det er så greit å putte alt i samtidig, skru på knappen og bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz så er deigen ferdig til heving. For meg stopper det opp når jeg skal finne ut hvilken duppeditt som skal røre i bollen Har 3 eller 4 sånne greier å sette på maskinen
Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4250 Skrevet 8. juni 2014 Men klarer den å blande sammen alt før det har blitt deig da? Og hva er den K-formede til egentlig?
Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4252 Skrevet 8. juni 2014 Men den får vel ikke med seg alt fra alle sidene og sånn. Den rører vel bare rundt i midten? Haha, jeg er så dårlig på baking. Kaker er enklere. Og bedre å spise røra enn brøddeig. Men når eksamen er unnagjort.. da må jeg jo skaffe meg en hobby, kanskje brødbaking blir neste syssel?
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4253 Skrevet 8. juni 2014 Det er akkurat den kroken jeg bruker også, og det går sååååå bra! 1
Gjest Inggolf Skrevet 8. juni 2014 #4254 Skrevet 8. juni 2014 Har kjøkkenmaskin jeg og. Meeeen.. det er så styrete Foretrekker putt i tørt, så vått, rør og hev-brød Er ikke akkurat et bakeremne. Svigersøsteren min lager hjemmbakt brød hver eneste dag- et helt eltefritt grytebrød! DVS, hun lagde- hun har jo begynt i jobb igjen, men dette brødet må være enkelt å lage fordi da jeg var på besøk dagen etter at min storebror begynte pappapermen så hadde jammen meg HAN bakt brød også Jeg ble nesten litt engstelig da jeg kom inn i gangen og det oste nybakt brød! ...Men jo; Skal jeg finne ut av oppskriften til deg? 3
Aldrisur Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #4255 Skrevet 8. juni 2014 Eltefritt grytebrød høres helt riktig ut for My! 1
Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4256 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har et supergodt eltefritt brød jeg og. Men sånne grytebrød er jeg ikke fan av. De skal heve en hel dag, eller over natta. Det er ikke impulsivt nok for meg. Da blir det ikke til at jeg lager det, har funnet mange oppskrifter på det. Men hvis jeg først skal bake brød skal jeg spise det snart. Ikke i morgen. 1
Mynona Skrevet 8. juni 2014 #4260 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har nettopp spist rundstykke Selvstekt. First Price-bakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå