Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal passe pus til mandag <3

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

For en kake Aldri :daane:

Du er så kreativ og flink!

Hadde det ikke vært så etisk feil (og egentlig ganske dårlig gjort)

så skulle du ha filmet reaksjonen til denne lille herremannen i det

øyeblikket han ser kaka-for det hadde vært morro å se!

Hvordan er helgen i det Aldri`ske hjem? :skravle:

Endret av Noz
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det etisk feil og dårlig gjort å filme reaksjonen til ungen når han ser kaka? :klo:

Jeg har konsert i hagen. Sånn ca. Tror jeg må sjekke programmet for å se når den er ferdig, for det er ikke mulig å sove med skrike-rock så nærme hvertfall :glare:

• Liker 1
Skrevet

Vil du låne en paintball pistol My?

Skrevet

Tror ikke det hjelper. Det er musikkfestival, så det er maaaange band som spiller. Over alt. Var ute en tur i stad og da gikk jeg forbi 4 scener :P Også var jeg ved en av de selv da ;)

• Liker 1
Skrevet

Ahh, trudde det var noen tullinger som hadde satt seg opp :P

Gjest Inggolf
Skrevet

Hvorfor er det etisk feil og dårlig gjort å filme reaksjonen til ungen når han ser kaka? :klo:

Jeg har konsert i hagen. Sånn ca. Tror jeg må sjekke programmet for å se når den er ferdig, for det er ikke mulig å sove med skrike-rock så nærme hvertfall :glare:

For om vi skal se reaksjonen så må videoen postet her.. Tenkte kanskje dere skjønte det da :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

God pinse :)

:blomst: God pinse til deg også Mia! (Selv om den vel snart er overstått) :gullengel:

Så flott spidermankake, aldri!!! Den blir nok en stor suksess! :jepp:

Takk Rumle! Den ble veldig godt mottatt - og den smakte faktisk veldig godt også. :Nikke:

Nå tenker jeg det er full fart på rosespiringen din? :hoppe:

Skal passe pus til mandag <3

Så koselig da Roflen. :rodmer:

Har du forresten vurdert å skaffe deg en ny pusekatt?

For en kake Aldri :daane:

Du er så kreativ og flink!

Hadde det ikke vært så etisk feil (og egentlig ganske dårlig gjort)

så skulle du ha filmet reaksjonen til denne lille herremannen i det

øyeblikket han ser kaka-for det hadde vært morro å se!

Hvordan er helgen i det Aldri`ske hjem? :skravle:

Helgen er sterkt preget av bursdagsfeiring. :bond: I går var det barnebursdag, i dag er det voksenbursdag.

Ang. det med etisk feil osv, så skjønte jeg godt hva du mente. :fnise:

Har du fått sove i natt da My? Eller feiret de "Musikkens dag" hele natta? :romeo:

For om vi skal se reaksjonen så må videoen postet her.. Tenkte kanskje dere skjønte det da :Hehe:

Jupp!

-------

Nå har jeg fire valnøttbrød til heving. Skal bli spennende å se om jeg får de til sånn jeg vil.

Sola skinner og jeg er på min tredje :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Håper dere får en fin dag alle sammen! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Vurderer det hver gang jeg ser en katt Aldri! :fnise:

Skrevet

Her regner det

Skrevet

Noen andre her som ser på Orange is the New Black?

Skrevet

Jeg gjør! :jepp:

Meeeen, jeg har faktisk begynt å se 1 sesong på nytt :fnise: så det tar litt tid før jeg kommer i gang med andre sesongen :bond:

Har du sett den? :)

Skrevet

Håper du har en fin søndag, aldri :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør! :jepp:

Meeeen, jeg har faktisk begynt å se 1 sesong på nytt :fnise: så det tar litt tid før jeg kommer i gang med andre sesongen :bond:

Har du sett den? :)

Har sett sesong 1 flere ganger
Skrevet

:blomst: God pinse til deg også Mia! (Selv om den vel snart er overstått) :gullengel:

Takk Rumle! Den ble veldig godt mottatt - og den smakte faktisk veldig godt også. :Nikke:

Nå tenker jeg det er full fart på rosespiringen din? :hoppe:

Så koselig da Roflen. :rodmer:

Har du forresten vurdert å skaffe deg en ny pusekatt?

Helgen er sterkt preget av bursdagsfeiring. :bond: I går var det barnebursdag, i dag er det voksenbursdag.

Ang. det med etisk feil osv, så skjønte jeg godt hva du mente. :fnise:

Har du fått sove i natt da My? Eller feiret de "Musikkens dag" hele natta? :romeo:

Jupp!

-------

Nå har jeg fire valnøttbrød til heving. Skal bli spennende å se om jeg får de til sånn jeg vil.

Sola skinner og jeg er på min tredje :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Håper dere får en fin dag alle sammen! :klemmer:

Jeg fikk sove, men ble vekket av en kar som stod og ropte av full hals i 3 tiden eller noe. Leeenge. Hørte det godt gjennom øreproppene også :(

Jeg gjør. Jeg skulle vente med sesong 2 til eksamen var overstått.. Meeeeen… :sjenert: Så 2 episoder i går.. Og tenkte jeg skulle se en til når jeg spiser middag. Men jeg burde ha sett siste episode av sesong 1 en gang til, for jeg husket ikke hva som skjedde. Måtte sette på pause og lese på imdb før jeg kom på at hun hadde denga løs på Pensatucky.

Men jeg husker ikke helt hva som skjedde mellom henne og Larry da… Kan dere andre opplyse?

Nå har jeg sittet inne på kontoret i hele dag å løst eksamensoppgaver. Jeg er så lei. Men det er bare 4 dager igjen.. så er det overstått for denne gangen.

• Liker 1
Skrevet

Vurderer det hver gang jeg ser en katt Aldri! :fnise:

Tnaaw.. :rodmer:

Ikke jeg. :bond:

Håper du har en fin søndag, aldri :blomst:

Søndaen har vært veldig varm og veldig fin!

Voksenbursdag unnagjort! :hoppendeglad:

Jeg fikk sove, men ble vekket av en kar som stod og ropte av full hals i 3 tiden eller noe. Leeenge. Hørte det godt gjennom øreproppene også :(

Jeg gjør. Jeg skulle vente med sesong 2 til eksamen var overstått.. Meeeeen… :sjenert: Så 2 episoder i går.. Og tenkte jeg skulle se en til når jeg spiser middag. Men jeg burde ha sett siste episode av sesong 1 en gang til, for jeg husket ikke hva som skjedde. Måtte sette på pause og lese på imdb før jeg kom på at hun hadde denga løs på Pensatucky.

Men jeg husker ikke helt hva som skjedde mellom henne og Larry da… Kan dere andre opplyse?

Nå har jeg sittet inne på kontoret i hele dag å løst eksamensoppgaver. Jeg er så lei. Men det er bare 4 dager igjen.. så er det overstått for denne gangen.

Fire dager igjen! Hipp hurra, skal krysse fingre! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Dagens bakst - fire fine, franske f(v)alnøttbrød :icon_lol:

wmgdN16.jpg

• Liker 3
Skrevet

Takk for det skjønne jomfru! :hoho:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...