Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en mann i stad som snøyt seg i hånda og kasta snørra til siden… :spy:

jeg skjønner at man er nødt til å gjøre det når man går 5-mila på ski eller sykler tour de france - men det er søren meg så sinnsykt ekkelt og disgusting å gjøre det midt på karl johan som er tettpakket av folk en fredagsettermiddag. :kvalm:

• Liker 2
Skrevet

Jeg så en mann i stad som snøyt seg i hånda og kasta snørra til siden :spy:

jeg skjønner at man er nødt til å gjøre det når man går 5-mila på ski eller sykler tour de france - men det er søren meg så sinnsykt ekkelt og disgusting å gjøre det midt på karl johan som er tettpakket av folk en fredagsettermiddag. :kvalm:

:overrasket:

:spy:

• Liker 1
Skrevet

Dagens sang, :tommelopp:

Æsj My, å si han var en gris, er å fornærme grisen. :forvirret:

• Liker 1
Skrevet

Griser smaker jo godt! Du får spørre han om han ikke fikk oppdragelse hjemme!

enhanced-12222-1401997246-1.jpg

Skrevet

Griser smaker jo godt! Du får spørre han om han ikke fikk oppdragelse hjemme!

enhanced-12222-1401997246-1.jpg

:sjokkert:

:hoho:

Skrevet

Xmen i dag på kino! Gleder meg, alltid kjekt med Xmen og det er i salen med fantastisk lyd

Skrevet

Tips i disse sol-tider

enhanced-buzz-1062-1402069867-19.jpg

• Liker 2
Skrevet

Ouch! Stakkars damen/mannen!

Skrevet

Og det verste er, når man først får et sånt skikkelig solbrent-skille, går det jo søren ikke bort igjen heller..

:fnise:

Skrevet

Vannmelon og levende lys i badekaret sammen med brannmester badeand

Skrevet

Vannmelon og levende lys i badekaret sammen med brannmester badeand

Bilde? :fnise:

Skrevet

Det så da veldig fredagskoselig ut Vex! :romeo:

• Liker 1
Skrevet

Kan godt anbefale den nyeste X-Men filmen. Den var kjempe bra!

Når jeg og en kamerat bestilte så var den en som hadde tatt en bestilling der vi hadde tenkt å sitte så vi lurte litt på om vi skulle ta på hver vår side av denne ene personen men fant ut at det sikkert hadde plagd den stakkars mannen masse så vi lot være. Viste seg at når vi ventet på mannen så kom det en pen jente å satt seg der! Ikke en mann i det hele tatt, nerd var ho også siden ho lo av alle de nerdete vitsene og slikt som er i slike filmer. Ble litt paff begge to :P

• Liker 1
Skrevet

Kan godt anbefale den nyeste X-Men filmen. Den var kjempe bra!

Når jeg og en kamerat bestilte så var den en som hadde tatt en bestilling der vi hadde tenkt å sitte så vi lurte litt på om vi skulle ta på hver vår side av denne ene personen men fant ut at det sikkert hadde plagd den stakkars mannen masse så vi lot være. Viste seg at når vi ventet på mannen så kom det en pen jente å satt seg der! Ikke en mann i det hele tatt, nerd var ho også siden ho lo av alle de nerdete vitsene og slikt som er i slike filmer. Ble litt paff begge to :P

:daane: Heeeeerliiig!

Skrevet

Så flott spidermankake, aldri!!! Den blir nok en stor suksess! :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...