Mynona Skrevet 6. juni 2014 #4202 Skrevet 6. juni 2014 Jeg så en mann i stad som snøyt seg i hånda og kasta snørra til siden… jeg skjønner at man er nødt til å gjøre det når man går 5-mila på ski eller sykler tour de france - men det er søren meg så sinnsykt ekkelt og disgusting å gjøre det midt på karl johan som er tettpakket av folk en fredagsettermiddag. 2
FruN Skrevet 6. juni 2014 #4203 Skrevet 6. juni 2014 Jeg så en mann i stad som snøyt seg i hånda og kasta snørra til siden jeg skjønner at man er nødt til å gjøre det når man går 5-mila på ski eller sykler tour de france - men det er søren meg så sinnsykt ekkelt og disgusting å gjøre det midt på karl johan som er tettpakket av folk en fredagsettermiddag. 1
Aldrisur Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #4204 Skrevet 6. juni 2014 Dagens sang, Æsj My, å si han var en gris, er å fornærme grisen. 1
Rofl Skrevet 6. juni 2014 #4205 Skrevet 6. juni 2014 Griser smaker jo godt! Du får spørre han om han ikke fikk oppdragelse hjemme!
Aldrisur Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #4206 Skrevet 6. juni 2014 Griser smaker jo godt! Du får spørre han om han ikke fikk oppdragelse hjemme!
Rofl Skrevet 6. juni 2014 #4207 Skrevet 6. juni 2014 Xmen i dag på kino! Gleder meg, alltid kjekt med Xmen og det er i salen med fantastisk lyd
Mynona Skrevet 6. juni 2014 #4211 Skrevet 6. juni 2014 Og det verste er, når man først får et sånt skikkelig solbrent-skille, går det jo søren ikke bort igjen heller..
Severus Skrevet 6. juni 2014 #4212 Skrevet 6. juni 2014 Vannmelon og levende lys i badekaret sammen med brannmester badeand
Aldrisur Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #4213 Skrevet 6. juni 2014 Vannmelon og levende lys i badekaret sammen med brannmester badeand Bilde?
Aldrisur Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #4215 Skrevet 6. juni 2014 Det så da veldig fredagskoselig ut Vex! 1
Rofl Skrevet 6. juni 2014 #4216 Skrevet 6. juni 2014 Kan godt anbefale den nyeste X-Men filmen. Den var kjempe bra! Når jeg og en kamerat bestilte så var den en som hadde tatt en bestilling der vi hadde tenkt å sitte så vi lurte litt på om vi skulle ta på hver vår side av denne ene personen men fant ut at det sikkert hadde plagd den stakkars mannen masse så vi lot være. Viste seg at når vi ventet på mannen så kom det en pen jente å satt seg der! Ikke en mann i det hele tatt, nerd var ho også siden ho lo av alle de nerdete vitsene og slikt som er i slike filmer. Ble litt paff begge to 1
Aldrisur Skrevet 6. juni 2014 Forfatter #4217 Skrevet 6. juni 2014 Kan godt anbefale den nyeste X-Men filmen. Den var kjempe bra! Når jeg og en kamerat bestilte så var den en som hadde tatt en bestilling der vi hadde tenkt å sitte så vi lurte litt på om vi skulle ta på hver vår side av denne ene personen men fant ut at det sikkert hadde plagd den stakkars mannen masse så vi lot være. Viste seg at når vi ventet på mannen så kom det en pen jente å satt seg der! Ikke en mann i det hele tatt, nerd var ho også siden ho lo av alle de nerdete vitsene og slikt som er i slike filmer. Ble litt paff begge to Heeeeerliiig!
Rumle Skrevet 7. juni 2014 #4219 Skrevet 7. juni 2014 Så flott spidermankake, aldri!!! Den blir nok en stor suksess! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå