Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har å en bok, men ingen skriver i den. Den er for uviktig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det en ingen som har skrevet i min heller på 6 uker, så da er vi like uviktige ;)

Skrevet

Jeg fant en kjole i skapet mitt i dag. Som var veldig fin. Den satt fint og.

Den kjøpte mor til meg for...15 år siden eller noe. Da synes jeg den var fin, men ikke komfortabel med den for jeg var så usikker på kroppen min.

Men den skal jeg jammen meg bruke i morgen :) nå har jeg visst vokst inn i kroppen mentalt også :)

Det er sånn verden burde funke det. :nigo: At en vokser inn i seg selv er sånn en fin tanke. :rodmer:

Selv har jeg aldri vokst inn i klærne jeg fikk som 15-åring. Ikke mentalt, altså, men folk forventet jo at jeg skulle bli over 160, liksom. Eller i det minste legge på meg en kilo eller tre på strategiske steder. Men neida. :fnise: Sist jeg flyttet kastet jeg en kjole jeg fortsatt ikke er barmfager nok for. (Eller, jeg puttet den i en klescontainer. Og ikke si noe til folk om hvor sjelden jeg rydder i kjolene mine :ninja: )

Skrevet

Vi rydder nok i kjolene våre like ofte vi da :P En av favorittsommerkjolene mine er fra jeg gikk på vgs. Det begynner vel å bli 12 år siden :P

Skrevet
:ler: Jeg har et par som er like gamle som jeg fortsatt bruker, men de fleste er blitt for trange over hoftene. :nigo:
Skrevet

For et bilde Aldri :daane: Man blir aldri lei av disse fantastiske bildene, så det er bare å poste i vei!

Jeg blir like overrasket hver eneste gang over at Oslo faktisk kan være en så fin by!

Den appen er lur ja Aldri, sparer mye tid når bussene stopper og skal plukke opp folk også! For her så er det ikke som i Oslo- alle må nemlig gå på forran og vise billetten til sjåføren i stedenfor at alle skal betale.

Rød marsjipetterpan? Finns det, eller konditorfarger du hvit marsjipetterpan?

Den kjolen din ble jeg nyskjerrig på Mynona! Sende snapp? :hoppe:

Du er tøff som skal holde kurs da!

Kul app ja!

Jeg fikk kjøpt knallrød og kritthvit marsipan på Cacas i Kongensgate. :hoppendeglad:

For en nyyyyyyyydelig solnedgang, aldri :rodmer:

Og lykke til med marsipanjakten! :blomst:

Fine bilder fra parken, My! :blomst:

Men, hvor er Hoppe blitt av ... hun er ikke blitt vervet i den russiske is-maifiaen vel? :ninja:

Heisan Rumle! :blomst: Ja, hvor er Hoppe??????

Jeg har å en bok, men ingen skriver i den. Den er for uviktig

:trist:

Det en ingen som har skrevet i min heller på 6 uker, så da er vi like uviktige ;)

:trist:

Dere er da viktigige fordeom! :hug::hug:

Det er sånn verden burde funke det. :nigo: At en vokser inn i seg selv er sånn en fin tanke. :rodmer:

Selv har jeg aldri vokst inn i klærne jeg fikk som 15-åring. Ikke mentalt, altså, men folk forventet jo at jeg skulle bli over 160, liksom. Eller i det minste legge på meg en kilo eller tre på strategiske steder. Men neida. :fnise: Sist jeg flyttet kastet jeg en kjole jeg fortsatt ikke er barmfager nok for. (Eller, jeg puttet den i en klescontainer. Og ikke si noe til folk om hvor sjelden jeg rydder i kjolene mine :ninja: )

Er du en liten Anje? :lillesky:

--------------

I dag har jeg som sagt skaffet marsipan til Spidreman-kaka, så har jeg spilt fotball og laget appelsin-iskrem! :hjerter_rundt:

Eller det vil si, det var herren i huset som laget isen, og lille mannen og jeg som spiste mest!

Den iskremmaskinen er faaaaaarlig! :trampe:

Tok et bilde til dere:

5e4WzH4.jpg

• Liker 2
Skrevet

Oooo.. fancy!

Skrevet

Oooo.. fancy!

Skal du lage en ny bok? :hoppe:

Skrevet

Neeei… tenkte ikke det.

Noen har gjenkjent meg her, så jeg tenkte å holde en lavere profil.

Skrevet

Er du en liten Anje? :lillesky:

--------------

I dag har jeg som sagt skaffet marsipan til Spidreman-kaka, så har jeg spilt fotball og laget appelsin-iskrem! :hjerter_rundt:

Eller det vil si, det var herren i huset som laget isen, og lille mannen og jeg som spiste mest!

Den iskremmaskinen er faaaaaarlig! :trampe:

Tok et bilde til dere:

5e4WzH4.jpg

Jeg er en stor Anje i liten innpakning. :jolie:

Om jeg starter bære rundt på en krakk i god Napoleonsk stil så får dere heller dytte meg ned fra den. :ler:

Den gubben din er farlig. :spise:

:fnise:

Skrevet

Neeei… tenkte ikke det.

Noen har gjenkjent meg her, så jeg tenkte å holde en lavere profil.

Åååå shit! :ninja:

Jeg er en stor Anje i liten innpakning. :jolie:

Om jeg starter bære rundt på en krakk i god Napoleonsk stil så får dere heller dytte meg ned fra den. :ler:

Den gubben din er farlig. :spise:

Bare stå på krakken og vær stor Anje du, vi liker deg akkurat som du er. :pls:

Gubben bryr seg visst katten om jeg "blir større". :fnise:

----------------

Se på de fine revebjellene som har forvillet seg inn

i blomsterbedet mitt da! Det er mange fler enn disse to altså! :laugh:

oXhfgHZ.jpg

Reiser du i morgen Anje? :blomst:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Oiiioiiii, det iskrem-bilde i appelsinen Aldri, det er det du som har tatt?

Det ser jo som at du har kopiert bildet fra www.eivind.hellstrøm.no!

• Liker 1
Skrevet

Oiiioiiii, det iskrem-bilde i appelsinen Aldri, det er det du som har tatt?

Det ser jo som at du har kopiert bildet fra www.eivind.hellstrøm.no!

Jaaaaaaaaaaaaa, jeg håpet noen skulle si akkurat det! :fnise:

Og den isen var god også altså!

Ikke minst er det greit å vite akkurat hva den inneholder. :Nikke:

Skrevet

Heldigvis jobber jeg med (nesten) bare menn, så jeg kan være så kort jeg bare vil og fortsatt være den høyeste kvinnen i rommet. :opplyser:

Herr Aldri tenker vel at mer å ta i er mer å være glad i..? :klo:

Jeg reiser i morgen. Så lite tid - så mye tapas! :strix:

Og ingen må nevne noe til Hoppe om desse iskremmaskinene. Med en slik en tror jeg nemlig hun kunne tatt over verden. :ninja:

• Liker 1
Skrevet

God tur i morgen Anje.

Gjør ikke noe om man er kort i kroppen så lenge man ikke er kort i hodet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Heldigvis jobber jeg med (nesten) bare menn, så jeg kan være så kort jeg bare vil og fortsatt være den høyeste kvinnen i rommet. :opplyser:

Herr Aldri tenker vel at mer å ta i er mer å være glad i..? :klo:

Jeg reiser i morgen. Så lite tid - så mye tapas! :strix:

Og ingen må nevne noe til Hoppe om desse iskremmaskinene. Med en slik en tror jeg nemlig hun kunne tatt over verden. :ninja:

Hoppe + iskremmaskin = :tommelopp::strix::danser:

God tuuur Anje! Kos deg masse og ikke tenk på oss... :sjenert:

God tur i morgen Anje.

Gjør ikke noe om man er kort i kroppen så lenge man ikke er kort i hodet :fnise:

Veldig klokt sagt My! :gape:

Ha en fin dag i morgen du også.

Skrevet

God tur, Anje! Kos deg masse!

Skrevet (endret)

Takker og bukker. :blomst: Jammen er dere en fin gjeng. :strix:

Endret av Anje
Skrevet

Husk å ikke glemme å drikke cava da Anje!

Skrevet

Hverdagslykke: nytt sengetøy og nydusjet! Deilig og mykt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...