Gjest Tekola Skrevet 3. juni 2014 #4141 Skrevet 3. juni 2014 Jeg? Solstikk? Ja, fikk permisjon for å konsentrere meg om flytting, ferdigruging, føding og oppfostring
Gjest Inggolf Skrevet 3. juni 2014 #4142 Skrevet 3. juni 2014 Jeg fikk en raptus i kveld, hoppet i dusjen ca halv elleve og fikk det for meg at jeg skulle tørke håret ved å ta meg en senkveldsbiltur med full gjennomtrekk. Som sagt så gjort og klokka halv tolv kom bilen min til å parkere utenfor en kiosk som ennå var åpen, tvinget meg inn og bort til varmmatdisken, men jeg nektet for hadde jo ikke lyst på sånt, så den ledet meg bort til ishyllene...og der presenterte den meg for en halvliter NY snickers-is som var hypnotiserende smaskens, akkurat slik den skal være. Nå når boksen er tom og rengjort, ser jeg at det for det meste står tekst på russisk el.l. på den. Hva slags skummel utenlandsk spion-is har jeg fått i meg i natt... Godt spørsmål Hoppe.... Ble nyskjerrig nå! Du kanke poste bilde av denne boksen da?
Gjest Inggolf Skrevet 3. juni 2014 #4143 Skrevet 3. juni 2014 Ha-ha, jeg ser deg for meg, susende avgårde i natten med de våte flettene som står rett ut bakover! Jeg skal bake spidermannkake og søsterkake... Spidermannkake har jeg helt klart oppi hodet mitt hvordan jeg skal få til, men søsterkake har jeg aldri bakt, bare husker hvor god den som moren min pleide å bake var. Noen som har en bankers oppskrift? Hvis ikke får jeg rumstere litt på nettet. Thiihiii, det må se veldig fint og flott ut når de tørker i den stillingen da Sikkert noen forbipasserende som vil tro at hun har fått støt! Du og disse fancye kakene dine, Aldri! Hva er anledningen denne gangen? Får vi se bilder av det ferdige resultatet? (spesielt av spidermann-kaken, søsterkake aner jeg ikke hva er for noe) 1
Aldrisur Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #4144 Skrevet 3. juni 2014 Thiihiii, det må se veldig fint og flott ut når de tørker i den stillingen da Sikkert noen forbipasserende som vil tro at hun har fått støt! Du og disse fancye kakene dine, Aldri! Hva er anledningen denne gangen? Får vi se bilder av det ferdige resultatet? (spesielt av spidermann-kaken, søsterkake aner jeg ikke hva er for noe) Lille mannen blir 5 år. Nei, det er ikke så rart at du ikke vet hva søsterake er, fen kommer opprinnelig fra Aust-Agder-kysten, og siden moren min sin slekt kom fra Arendalområdet, var hun spesialist på denne kaka. Det er en slags julekake, bare søtere og bakt i form + at det kanskje er noe hemmelig i den som jeg ikke vet om. Er du ferdig på skolen for sommeren eller?
Rofl Skrevet 3. juni 2014 #4145 Skrevet 3. juni 2014 Bilen syntes at det å slå på rattlås, antispinn og fjerne lys i en sving var meget kjekt!!! 1
Aldrisur Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #4146 Skrevet 3. juni 2014 Bilen syntes at det å slå på rattlås, antispinn og fjerne lys i en sving var meget kjekt!!! Høres helt "besatt" ut! Men du kom deg hjem til slutt?
Gjest Inggolf Skrevet 3. juni 2014 #4148 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Lille mannen blir 5 år. Nei, det er ikke så rart at du ikke vet hva søsterake er, fen kommer opprinnelig fra Aust-Agder-kysten, og siden moren min sin slekt kom fra Arendalområdet, var hun spesialist på denne kaka. Det er en slags julekake, bare søtere og bakt i form + at det kanskje er noe hemmelig i den som jeg ikke vet om. Er du ferdig på skolen for sommeren eller? Åååååh- såklart den vesle, fine herremannen må ha spiderman-kake på 5 årsdagen sin Han kommer nok til å juble seg nesten ihjel av glede! Kanskje FruN vet om en oppskrift på denne søsterkaka Hun elsker jo kaker og er fra neddi der omtrent også så! (men jeg fant mange på nettet da?) Nope, siste skoledag neste tirsdag! Endret 3. juni 2014 av Noz
FruN Skrevet 3. juni 2014 #4149 Skrevet 3. juni 2014 Søsterkake? Aldri hørt om Menneh..jeg er fra Tønsberg-området jeg altså, ikke Arendal Hva slags kake er det egentlig? Hvordan ser den ut/smaker etc?
FruN Skrevet 3. juni 2014 #4150 Skrevet 3. juni 2014 Bilen syntes at det å slå på rattlås, antispinn og fjerne lys i en sving var meget kjekt!!!
Rofl Skrevet 3. juni 2014 #4151 Skrevet 3. juni 2014 Høres helt "besatt" ut! Men du kom deg hjem til slutt? Enten har bilen sett på Gremlins eller lest Steven King for dette var meget spooky! Ja, kom meg trygt hjem til slutt. Nå blir den sikkert hentet av forhandlerverksted i morgen. Håper ikke alt bare funker i morgen når de henter den for det hadde vært meget teit
Gjest Inggolf Skrevet 3. juni 2014 #4152 Skrevet 3. juni 2014 Søsterkake? Aldri hørt om Menneh..jeg er fra Tønsberg-området jeg altså, ikke Arendal Hva slags kake er det egentlig? Hvordan ser den ut/smaker etc? jooo, det vet jeg/vi da hvordan den er beskrev hun i sitt nest siste innlegg rett over her
Mynona Skrevet 3. juni 2014 #4153 Skrevet 3. juni 2014 Så gøy! Du må ta bilder? Synes den ser veeeldig fin ut (fra det jeg har sett på tv/bilder) Hva skjedde?!! Den var fin. Og det var fin utsikt over byen også. Men vi fikk ikke sett hele da, for vi hadde med oss en på rullestol, så vi kom oss ikke inn på alle stiene og sånn. Også har vi spist 4-retters med vin GOdt humør og gruer meg til jobb i morgen hvor jeg skal holde kurs…. som jeg hadde glemt! her er noen av kreasjonene: 3
Mynona Skrevet 3. juni 2014 #4154 Skrevet 3. juni 2014 Jeg fant en kjole i skapet mitt i dag. Som var veldig fin. Den satt fint og. Den kjøpte mor til meg for...15 år siden eller noe. Da synes jeg den var fin, men ikke komfortabel med den for jeg var så usikker på kroppen min. Men den skal jeg jammen meg bruke i morgen nå har jeg visst vokst inn i kroppen mentalt også 2
Aldrisur Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #4155 Skrevet 3. juni 2014 Jeg har blitt litt solbrent Ikkje bra! Åååååh- såklart den vesle, fine herremannen må ha spiderman-kake på 5 årsdagen sin Han kommer nok til å juble seg nesten ihjel av glede! Kanskje FruN vet om en oppskrift på denne søsterkaka Hun elsker jo kaker og er fra neddi der omtrent også så! (men jeg fant mange på nettet da?) Nope, siste skoledag neste tirsdag! Tirsdag ja, det blir deilig tenker jeg. Søsterkake? Aldri hørt om Menneh..jeg er fra Tønsberg-området jeg altså, ikke Arendal Hva slags kake er det egentlig? Hvordan ser den ut/smaker etc? Ja du så beskrivelsen over her? Smaker godt! Enten har bilen sett på Gremlins eller lest Steven King for dette var meget spooky! Ja, kom meg trygt hjem til slutt. Nå blir den sikkert hentet av forhandlerverksted i morgen. Håper ikke alt bare funker i morgen når de henter den for det hadde vært meget teit Krysser fingre og lykke til! Den var fin. Og det var fin utsikt over byen også. Men vi fikk ikke sett hele da, for vi hadde med oss en på rullestol, så vi kom oss ikke inn på alle stiene og sånn. Også har vi spist 4-retters med vin GOdt humør og gruer meg til jobb i morgen hvor jeg skal holde kurs…. som jeg hadde glemt! her er noen av kreasjonene: Er det ikke en utrolig kuuul park My? Du får ta deg en tur på egenhånd, eller sammen med andre som er like lettbeinte som deg en annen dag. Det er et fint område å gå tur i. Masse lykke til i morgen (skjønner godt hvordan du har det akkurat nå.) Forhåpentligvis sover du nå da. Fiiiiine bilder My --------------- Klokka 22.15. Jeg måtte bare..... 2
Aldrisur Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #4156 Skrevet 3. juni 2014 Jeg fant en kjole i skapet mitt i dag. Som var veldig fin. Den satt fint og. Den kjøpte mor til meg for...15 år siden eller noe. Da synes jeg den var fin, men ikke komfortabel med den for jeg var så usikker på kroppen min. Men den skal jeg jammen meg bruke i morgen nå har jeg visst vokst inn i kroppen mentalt også Næmmen, denne så jeg ikke før nå! For en herlig følelse det må være! Å vokse inn i kroppen sin mentalt, mener jeg! Nå må du gå og legge deg! :kgbaby:
Aldrisur Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #4157 Skrevet 4. juni 2014 (endret) God morgen og god dag alle mine venner! Nå reiser jeg til byen med min nye app for å kjøpe rød marsipan. I går måtte jeg betale 70 kroner for billett, fordi jeg glemte å stemple billetten min før jeg gikk på toget! Nå kan jeg kjøpe billett med mobilen! For en rar verden vi lever i. My! Jeg finner ikke boka di'!!? Endret 4. juni 2014 av Aldrisur 1
Gjest Inggolf Skrevet 4. juni 2014 #4158 Skrevet 4. juni 2014 For et bilde Aldri Man blir aldri lei av disse fantastiske bildene, så det er bare å poste i vei! Jeg blir like overrasket hver eneste gang over at Oslo faktisk kan være en så fin by! Den appen er lur ja Aldri, sparer mye tid når bussene stopper og skal plukke opp folk også! For her så er det ikke som i Oslo- alle må nemlig gå på forran og vise billetten til sjåføren i stedenfor at alle skal betale. Rød marsjipetterpan? Finns det, eller konditorfarger du hvit marsjipetterpan? Den kjolen din ble jeg nyskjerrig på Mynona! Sende snapp? Du er tøff som skal holde kurs da! 1
Rumle Skrevet 4. juni 2014 #4159 Skrevet 4. juni 2014 For en nyyyyyyyydelig solnedgang, aldri Og lykke til med marsipanjakten! Fine bilder fra parken, My! Men, hvor er Hoppe blitt av ... hun er ikke blitt vervet i den russiske is-maifiaen vel? 1
Mynona Skrevet 4. juni 2014 #4160 Skrevet 4. juni 2014 Er det ikke en utrolig kuuul park My? Du får ta deg en tur på egenhånd, eller sammen med andre som er like lettbeinte som deg en annen dag. Det er et fint område å gå tur i. Masse lykke til i morgen (skjønner godt hvordan du har det akkurat nå.) Forhåpentligvis sover du nå da. Fiiiiine bilder My --------------- Klokka 22.15. Jeg måtte bare..... Åhh, fin solnedgang. Jeg så litt av den selv for en gangs skyld. Fra Ekeberg. Vi spiste jo mat der oppe etter omvisningen. Det var masse fint der altså. Og noe rart Næmmen, denne så jeg ikke før nå! For en herlig følelse det må være! Å vokse inn i kroppen sin mentalt, mener jeg! Nå må du gå og legge deg! :kgbaby: Ja, er det ikke fint. Bare man får noen år(ringer) på baken så er det mye som kan ordne seg Men! Det regnet jo i dag. Og var kaldt, så da ble det bukse! Får ta den på i morgen eller fredag i steden! My! Jeg finner ikke boka di'!!? Den er bortevekk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå