Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

KGB is altså

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hviske lavt et lite ja* :ninja:

Skrevet

Kolonne venting midt på natten er ikke gøy!!! :bond: Vil sove!

Skrevet

Wut? Er det kolonneventing frem til senga di? :sjokkert:

Skrevet

Klokka er morgen og det er på tide for alle jentene å stå opp, riste litt løs og forberede seg til en ny dag - shak It!!! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Bare Rofl som rister løs? :klo:

Skrevet

Er Rofl blitt gal?

Jeg har en pitstop i sola med eksamensoppg før jeg skal i skulpturparken til Rignes. Var det ikke han tro..? Husker aldri var der og synes det var flott, så det gleder jeg meg til. Eller husker jeg feil? :klo: er så mye å huske på for tiden..,

Og pollen er noe ordentlig møkk! Er pottetett! Blæ!

Skrevet

Det er sol ute

Skrevet

Ja, det har du rett i :sol:

Og det gjør at gress og trær og blomster og alt som er lager så himla masse pollen. AAAaaaatsjo!

Det er den eneste negative tingen jeg klarer å finne med at det er fint vær :P

Skrevet

Jeg har vært ute i over 1 time

Skrevet

Bilen min prøvde å ta livet av meg i natt! Ikke snille bilen mer!

Skrevet

Jeg har hørt om morderbier, men biler? :ninja:

Skrevet

Slemme bilen! Hvordan prøvde den det?

Skrevet

Det kom en dum sky

Gjest Tekola
Skrevet

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet, sooooooooool, bare sooooooool :sol:

Skrevet

Jeg fikk en raptus i kveld, hoppet i dusjen ca halv elleve og fikk det for meg at jeg skulle tørke håret ved å ta meg en senkveldsbiltur med full gjennomtrekk. Som sagt så gjort og klokka halv tolv kom bilen min til å parkere utenfor en kiosk som ennå var åpen, tvinget meg inn og bort til varmmatdisken, men jeg nektet for hadde jo ikke lyst på sånt, så den ledet meg bort til ishyllene...og der presenterte den meg for en halvliter NY snickers-is som var hypnotiserende smaskens, akkurat slik den skal være. Nå når boksen er tom og rengjort, ser jeg at det for det meste står tekst på russisk el.l. på den. Hva slags skummel utenlandsk spion-is har jeg fått i meg i natt... :ninja:

Men, Hoppe da, hva er det du driver med? :hoho:

Spion-iskrem?!!! :redd:

• Liker 1
Skrevet

Er Rofl blitt gal?

Jeg har en pitstop i sola med eksamensoppg før jeg skal i skulpturparken til Rignes. Var det ikke han tro..? Husker aldri var der og synes det var flott, så det gleder jeg meg til. Eller husker jeg feil? :klo: er så mye å huske på for tiden..,

---

Så gøy! Du må ta bilder? :jepp: Synes den ser veeeldig fin ut (fra det jeg har sett på tv/bilder)

:unsure: Hva skjedde?!!

Skrevet

:skravle: Har lest ALT dere har skravlet om fra side 201 til 204! :strix:

Grattis med ny avatar Rumle! Den var fin altså. Har tenkt det samme som Hoppe, kanskje på tide og skifte bilde? Men der er vi ganske like Hoppe og jeg, man kan vel ikke fjerne et bilde som er av seg selv!?? :unsure:

Jeg fikk skikkelig sommerfølelse av det nydelig vinbildet og sommarlåten fra Gyllene tider! :skya: Og så herlig med tidlig roseutspringning da Rumle.

---

Jaaa, nå er det mange som har sprunget ut :hoppe:

Det er denne typen, Aicha heter den, stoooore blomster og den dufter nydelig - og den har vært førstemann ut i flere år nå her i hagen :rodmer:

_20100624_104602%5B5%5D.jpg

Så spennende å være meddommer! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tror at bjørnebæreggelikøren fremdeles svømmer rundt i isdiskene der ut.

Nå skal jeg si at jeg i forgårs-forgårs gjorde noe jeg ikke har gjort på lenge.

Jeg kjøpte to små tuber med "nøtte"-pålegg og du verden så godt det var! :rodmer:

Tror ikke jeg spiste mye av det stoffet på skivene da jeg var barn, men jeg forstår ungene.

Nøttepålegg! :sikle: Fantes aldri på mitt barnefrokostbord heller. :sukk:

Erre mulig å være så morsom da? :grinele: Jeg digger den videoen og jeg digger spesielt Trond Viggo!

Unnskyld at jeg spør....men.......får dere to aldri en dag helt for dere selv!?

Og; Når noen ringer/ringer på/vil komme en tur; Sier dere alltid ja?

Såklart jeg spør- du vet jo hvor nyskjerrig jeg er :fnise: Pluss at jeg oppriktig bryr meg da.

Så koselig med besøk (av disse små vennene!)! De er vel ikke så lett å si nei til tipper jeg

Gleder meg så utrolig mye selv til å hente BitteLiten i barnehagen! Håper hun blir så glad for å se meg at hun løper til meg med åpne armer og roper "Taaante Nooooooz! "

(ønskedrøm )

Broren min hadde første dag (av 14 uker) med pappaperm i dag. Gleder meg til disse ukene også. Har sett lite til han i de siste månedene-- ser jo stort sett bare svigersøster og BitteLiten!

Heheee, ja det er nettopp det- du gjør en viktig jobb! Viktigere enn å henge med et besøk du ikke så veldig (?) ønsker ihvertfall..

Vi sier alltid JAAAAAAA! Neida, det hender jo at det ikke passer vet du. Det er herr Aldri sine gjester jeg av og til rynker litt på nesen av. Men de merker ikke det da. Det er det bare dere som vet. :kosteskaft:

Det må være en fryd å gå ut i pappapermisjon! (Hadde knapt nok mammapermisjon når ungene var små her i huset.) :fisk:Så koselig for deg også Noz, så får du kanskje se mer til begge to.

Jeg fikk en raptus i kveld, hoppet i dusjen ca halv elleve og fikk det for meg at jeg skulle tørke håret ved å ta meg en senkveldsbiltur med full gjennomtrekk. Som sagt så gjort og klokka halv tolv kom bilen min til å parkere utenfor en kiosk som ennå var åpen, tvinget meg inn og bort til varmmatdisken, men jeg nektet for hadde jo ikke lyst på sånt, så den ledet meg bort til ishyllene...og der presenterte den meg for en halvliter NY snickers-is som var hypnotiserende smaskens, akkurat slik den skal være. Nå når boksen er tom og rengjort, ser jeg at det for det meste står tekst på russisk el.l. på den. Hva slags skummel utenlandsk spion-is har jeg fått i meg i natt... :ninja:

Ha-ha, jeg ser deg for meg, susende avgårde i natten med de våte flettene som står rett ut bakover! :ler:

Men russisk iskrem?... :smoke:

Ja, det har du rett i

Og det gjør at gress og trær og blomster og alt som er lager så himla masse pollen. AAAaaaatsjo!

Det er den eneste negative tingen jeg klarer å finne med at det er fint vær

Pollenallergi er no' herk My! Har en del venner som plages, og våren er ikke helt den samme for dem som for de som ikke er plaget, har jeg forstått. :kose:

Jeg har vært ute i over 1 time

:Nikke:

Var det mens du kjørte i kolonne eller? :klo: Uffameg da Roflen.

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet, sooooooooool, bare sooooooool :sol:

:danser: Du verden! :hoho:

Har du moderatorpermisjon Tekola?

Jaaa, nå er det mange som har sprunget ut

Det er denne typen, Aicha heter den, stoooore blomster og den dufter nydelig - og den har vært førstemann ut i flere år nå her i hagen :rodmer:

_20100624_104602%5B5%5D.jpg

Så spennende å være meddommer! :jepp:

Å herreguuuuud for noen nydelige roser Rumle! Så sarte og delikate - og så nydelig farge!! :hoppendeglad:

Ja, det er spennende å være meddommer Rumle.

------------------

Jeg skal bake spidermannkake og søsterkake...

Spidermannkake har jeg helt klart oppi hodet mitt hvordan jeg skal få til, men søsterkake har jeg aldri bakt, bare husker hvor god den som moren min pleide å bake var.

:rope: Noen som har en bankers oppskrift?

Hvis ikke får jeg rumstere litt på nettet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...