Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2014 #4081 Skrevet 1. juni 2014 Stilig avatar Rumlert De vanngreiene så kjempemorro ut!! *VilPrøve* Vi forble bare her i byn i går vi Mynona, de jeg var sammen med var ikke helt med på å dra inn til hovedstaden siden de ikke har mnd-kort (vi snakket jo om å evt treffes) Nå har det vært tyst fra Aldri lenge synes jeg... Kanskje vi skal dra å lete etter henne? Vi vet jo hvordan utsikten hennes ser ut. Løfter vi blikket i letinga, så kan vi jo sikkert kjenne igjen den utsikten! 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2014 #4082 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Det blir nok litt sånn borte-vekk på mange av oss i løpet av sommeren, for det er ofte andre ting som frister eller gjør krav på en, men...så kommer høsten igjen (nei, jag skal ikke nevne den mere) og da faller alt litt mere til ro. Det går seg til. Endret 1. juni 2014 av Hoppetaujenta
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2014 #4086 Skrevet 1. juni 2014 Håper det er flere der også så du slipper å hikke alene. 1
Aldrisur Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4088 Skrevet 2. juni 2014 Har lest ALT dere har skravlet om fra side 201 til 204! Grattis med ny avatar Rumle! Den var fin altså. Har tenkt det samme som Hoppe, kanskje på tide og skifte bilde? Men der er vi ganske like Hoppe og jeg, man kan vel ikke fjerne et bilde som er av seg selv!?? Jeg fikk skikkelig sommerfølelse av det nydelig vinbildet og sommarlåten fra Gyllene tider! Og så herlig med tidlig roseutspringning da Rumle. Spennende helg My! Delfiner har jeg bare sett i USA, og de supermenneskene du sendte bilde av har jeg aldri sett før. Så morsomt! Ellers så fikk jeg med meg at Vex fester flere ganger i uka, at Roflen reiste til Sverige (han er forhåpentligvis hjemme igjen nå?) og at Noz driver å leter etter meg! Jeg har vært i retten i dag og gjort min borgerplikt. Etterpå gikk jeg berserk i parfymeriet og handlet kremer og dill og dall for mange lapper. Tør ikke tenke på hvor mye jeg betalte i det parfymeriet altså. Får håpe det hjelper da. Anje: Når reiser du på ferie til den herlige byen? Det bare elleve dager til jeg drar, men før det skal det skje titusenmillioner ting... Nå stikker jeg inn i boka til Tekola for å se hvordan det går med den lille familien og flyttesjauen.... Oooog, jeg må snoke litt på FruN... Har hun husket å spise kjeks med HerrN? 3
Mynona Skrevet 2. juni 2014 #4089 Skrevet 2. juni 2014 Åhh, har du vært jury? Eller vitne kanskje? 11 dager! Det kommer itl å gå kjempefort! Må du gjøre alle tingene før dere reiser da? Eller kan noe vente til dere er tilbake? Jeg fikk et kompliment av en helt fremmed dame på gaten i dag. Hun synes jeg hadde så fin kjole. Det var veldig hyggelig altså Er ikke ofte man (jeg) får komplimenter av fremmede mennesker. 2
Aldrisur Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4090 Skrevet 2. juni 2014 Åhh, har du vært jury? Eller vitne kanskje? 11 dager! Det kommer itl å gå kjempefort! Må du gjøre alle tingene før dere reiser da? Eller kan noe vente til dere er tilbake? Jeg fikk et kompliment av en helt fremmed dame på gaten i dag. Hun synes jeg hadde så fin kjole. Det var veldig hyggelig altså Er ikke ofte man (jeg) får komplimenter av fremmede mennesker. Meddommer vet du. Har vært innom tinghuset jevnlig som meddommer i hele mitt voksne liv! Åååå, er det ikke koselig når fremmede er så rett på sak og sier noe pent? Da hadde du sikkert en veeeeeldig fin kjole på deg! En svensk jente sa til meg her om dagen at hun var sikker på at jeg hadde den fineste vesken i hele Oslo! Jeg sa takk og kjente at jeg ble litt rød i ansiktet. Ja, jeg må gjøre de tingene My, men da smaker vel ferien enda bedre tenker jeg. 2
Gjest Tekola Skrevet 2. juni 2014 #4091 Skrevet 2. juni 2014 Godt å høre livstegn fra deg, Aldrisur! Flink, som stiller opp som meddommer
Aldrisur Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4092 Skrevet 2. juni 2014 Godt å høre livstegn fra deg, Aldrisur! Flink, som stiller opp som meddommer Ha-ha, jeg var inne hos deg når du var hos meg! Ja takk, ikke lett å slippe unna i hvert fall!
Mynona Skrevet 2. juni 2014 #4093 Skrevet 2. juni 2014 Hvordan havner man i en sånn meddommer-situasjon? Har du noen verv eller noe som gjør at du blir plukket ut ofte?
Aldrisur Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4094 Skrevet 2. juni 2014 Hvordan havner man i en sånn meddommer-situasjon? Har du noen verv eller noe som gjør at du blir plukket ut ofte? Jeg tror de fleste blir vervet ved at noen i bydelen eller kommunen foreslår dem. Jeg kan ikke huske at jeg har meldt meg selv i hvert fall. Og første gang jeg var meddommer var i 1989! Etter det har jeg vært med hvert eneste år. To ganger har jeg måttet melde avbud pga reise eller ferie, men det skal veldig mye til å slippe unna altså. 1
Aldrisur Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4095 Skrevet 2. juni 2014 Glemte å si at det faktisk er ganske interssant, og at jeg har lært masse av å få være med. 1
Mynona Skrevet 2. juni 2014 #4096 Skrevet 2. juni 2014 Hmm, så man må bli foreslått da altså.. Husker en jeg jobbet sammen md før også var meddommer. Hun trodde det var fordi hun var medlem i et poitisk parti..
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2014 #4097 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg har vært i retten i dag og gjort min borgerplikt. Etterpå gikk jeg berserk i parfymeriet og handlet kremer og dill og dall for mange lapper.--- Det bare elleve dager til jeg drar, men før det skal det skje titusenmillioner ting...Er det en konsekvens av å være streng borger? Må man avreagere i en butikk etterpå da, og får sende regningen til det offentlige? ---Nå har jeg sovet i timene igjen. Hvor skal du reise sa du sa du? Endret 2. juni 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4098 Skrevet 2. juni 2014 Hmm, så man må bli foreslått da altså.. Husker en jeg jobbet sammen md før også var meddommer. Hun trodde det var fordi hun var medlem i et poitisk parti.. Hvis du synes det virker interessant, er det mulig å melde seg selv, tror jeg. Eneste hindring til å vli vervet er at man har et kriminelt rulleblad - Man må i hvert fall ikke være medlem av et politisk parti. Jeg tror jeg har blitt foreslått fordi jeg har vært mer enn normalt samfunnsinteressert her i vår lille lokalmiljø.
Aldrisur Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #4099 Skrevet 2. juni 2014 Er det en konsekvens av å være streng borger? Må man avreagere i en butikk etterpå da, og får sende regningen til det offentlige? --- Nå har jeg sovet i timene igjen. Hvor skal du reise sa du sa du? Jaaaa, det var en skikkelig utblåsing av en avreagering skal jeg si deg! Åh, jeg skal jo til Kreta vettu Hoppetuss. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. juni 2014 #4100 Skrevet 2. juni 2014 Aha....en ny tur til nok et paradis i verden... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå