Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2018 #39921 Skrevet 21. september 2018 Jeg har *pustpes* vært ute nå og sett til at alt er forsvarlig fortøyd ...så godt som jeg kan klare det i denne blåsten! 😲 2
Gjest Winza Skrevet 21. september 2018 #39924 Skrevet 21. september 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har *pustpes* vært ute nå og sett til at alt er forsvarlig fortøyd ...så godt som jeg kan klare det i denne blåsten! 😲 Jeg ligger oppi ballongen og sover O:
Fantastica Skrevet 21. september 2018 #39925 Skrevet 21. september 2018 Her er det vindstille. Jeg har post-bursdag-blues og er lei meg inn til margen fordi jeg måtte kjøre kjæresten til toget i morges. Avstandsforhold suger. Spesielt når jeg vet at kjæresten sitter hjemme alene i et forlatt hus og er trist. Tenkte å grave opp gammelhagen min i morgen, men været tilsier at jeg må utsette. Vil ha med meg staudene og trærne og rosene mine! 2
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2018 #39926 Skrevet 21. september 2018 1 time siden, Winza skrev: Jeg ligger oppi ballongen og sover Vedder på at du får litt urolig søvn i natt. 2 timer siden, Rumle skrev: Der fikk vi beviset: selv i sterk motvind og naturkatastrofer ser en mann sitt snitt til å "bevege på stativet midtskips"... P.s. sympati sendes til F. Helt enig i at avstandsgreier er noe herk. 2
Gjest Winza Skrevet 21. september 2018 #39927 Skrevet 21. september 2018 29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vedder på at du får litt urolig søvn i natt. Der fikk vi beviset: selv i sterk motvind og naturkatastrofer ser en mann sitt snitt til å "bevege på stativet midtskips"... P.s. sympati sendes til F. Helt enig i at avstandsgreier er noe herk. Jeg blir nok tatt av stormen
Rumle Skrevet 21. september 2018 #39928 Skrevet 21. september 2018 Nu har jeg prøvesmakt årets likør! Pleier aldri å smake den før ca. november, men det kunne jeg visst ha gjort, for den smaker jo utmerket allerede! 2
Aldrisur Skrevet 21. september 2018 Forfatter #39929 Skrevet 21. september 2018 10 timer siden, Stella Rose skrev: Ønsker dere en riktig god helg Gooood helg og lørdagskveld fine Stella Rose! 5 timer siden, Rumle skrev: Nå har det nettopp lynt og tordnet noevanvittig her. Så pass at terrassegulvet ristet Mitt cue til å stikke inn Fikk med meg en fredagsbukett da! Cue! Ikke clue .. Terrassegulvet ristet!? Fredagsbukett høres kjempekoselig ut. 5 timer siden, Severus skrev: I Strømstad? Nei Håper du har det fint i Strømstad. 4 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Er vel best å fortøye ballongen godt for helgen... Og dermed god helg til alle! Ballongen, utemøbler og trillebåra er godt fortøyd her Kula. 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har *pustpes* vært ute nå og sett til at alt er forsvarlig fortøyd ...så godt som jeg kan klare det i denne blåsten! 😲 Flink jente. Håper du har stått han av. 3 timer siden, Rumle skrev: Er det en mann som står der? 1 time siden, Fantastica skrev: Her er det vindstille. Jeg har post-bursdag-blues og er lei meg inn til margen fordi jeg måtte kjøre kjæresten til toget i morges. Avstandsforhold suger. Spesielt når jeg vet at kjæresten sitter hjemme alene i et forlatt hus og er trist. Tenkte å grave opp gammelhagen min i morgen, men været tilsier at jeg må utsette. Vil ha med meg staudene og trærne og rosene mine! Åå, hvorfor skal det være så vanskelig å være menneske? Kan hende det hjelper å grave og spa av seg litt dritt i samme slengen som du tar med deg roser og stauder i morgen. 28 minutter siden, Winza skrev: Jeg blir nok tatt av stormen Det får vi ikke håpe Winza. 26 minutter siden, Rumle skrev: Nu har jeg prøvesmakt årets likør! Pleier aldri å smake den før ca. november, men det kunne jeg visst ha gjort, for den smaker jo utmerket allerede! Prøvesmake årets likør med en fredagsbukett ved sin side høres helt perfekt ut Rumle. --------------------- Fikk hentet unger i pøsende regnvær og noe vind, endelig fått dem i hus så stoppet både regn og vind her. Enten er det stille før stormen ellers blir det ingen storm her. Det er merkelig stille - ikke et vindpust engang. Men har hørt skudd fra skogen og observert en del blålys i det fjerne. Skal fortelle mer om det dersom jeg får vite noe mer selv. 3
Rumle Skrevet 21. september 2018 #39930 Skrevet 21. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Gooood helg og lørdagskveld fine Stella Rose! Terrassegulvet ristet!? Fredagsbukett høres kjempekoselig ut. Håper du har det fint i Strømstad. Ballongen, utemøbler og trillebåra er godt fortøyd her Kula. Flink jente. Håper du har stått han av. Er det en mann som står der? Åå, hvorfor skal det være så vanskelig å være menneske? Kan hende det hjelper å grave og spa av seg litt dritt i samme slengen som du tar med deg roser og stauder i morgen. Det får vi ikke håpe Winza. Prøvesmake årets likør med en fredagsbukett ved sin side høres helt perfekt ut Rumle. --------------------- Fikk hentet unger i pøsende regnvær og noe vind, endelig fått dem i hus så stoppet både regn og vind her. Enten er det stille før stormen ellers blir det ingen storm her. Det er merkelig stille - ikke et vindpust engang. Men har hørt skudd fra skogen og observert en del blålys i det fjerne. Skal fortelle mer om det dersom jeg får vite noe mer selv. Føltes som det ristet i alle fall Og jupp, tror det er Buster Keaton? Ikke helt sikker da. Godt det ikke ble så ille som varslet 1
Aldrisur Skrevet 21. september 2018 Forfatter #39931 Skrevet 21. september 2018 Buster Keaton ja - håper det. 2
Rumle Skrevet 21. september 2018 #39932 Skrevet 21. september 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Buster Keaton ja - håper det. Vi sier det! 1
Severus Skrevet 21. september 2018 #39934 Skrevet 21. september 2018 Carola ble fanget av en stormvind 2
Rumle Skrevet 22. september 2018 #39935 Skrevet 22. september 2018 Hvorfor er det ikke mulig å fjerne sanger fra egne Spotify-lister?! Detver jo fullstendig meningsløst at det ikke finnes en funksjon for det?!
Rumle Skrevet 22. september 2018 #39936 Skrevet 22. september 2018 Detver = det er! Ikke prøv deg, Auto-C! 1
Rumle Skrevet 22. september 2018 #39937 Skrevet 22. september 2018 Alt blir bedre med litt sjokolade *sette fra seg et svææært brett til de som vil ha* 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2018 #39938 Skrevet 22. september 2018 Jeg vil....merkelig nok. 2
Rumle Skrevet 22. september 2018 #39939 Skrevet 22. september 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg vil....merkelig nok. Kan alltid regne med Hoppen
Rumle Skrevet 22. september 2018 #39940 Skrevet 22. september 2018 Har du smakt denne, Hoppen? Den var veldig god
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå