Rumle Skrevet 15. september 2018 #39821 Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Hva er gale med det? Har du sett en mankini? 1
Gjest Winza Skrevet 15. september 2018 #39822 Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Har du sett en mankini? Jepp
Gjest Winza Skrevet 15. september 2018 #39823 Skrevet 15. september 2018 Han ville vel overraske og underholde publikum
FruN Skrevet 15. september 2018 #39824 Skrevet 15. september 2018 Først og fremst; samme pokker hvordan noen ser ut, ser ikke en mankini bra ut. En annen ting, det er et familieprogram, i det minste halvseriøst, og det blir rett og slett usmakelig. Enkelte grenser kan godt tøyes, og gjerne skikkelig, men synes vel han tok det for langt denne gangen. Og jeg har inntrykk av at det er kun for å promotere seg selv, ikke for å skape underholdning. Joda, alle er der for selvpromotering, men i forskjellig grad. 4
Gjest Winza Skrevet 15. september 2018 #39825 Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, FruN skrev: Først og fremst; samme pokker hvordan noen ser ut, ser ikke en mankini bra ut. En annen ting, det er et familieprogram, i det minste halvseriøst, og det blir rett og slett usmakelig. Enkelte grenser kan godt tøyes, og gjerne skikkelig, men synes vel han tok det for langt denne gangen. Og jeg har inntrykk av at det er kun for å promotere seg selv, ikke for å skape underholdning. Joda, alle er der for selvpromotering, men i forskjellig grad. Så du hvordan han var i farmen kjendis!
FruN Skrevet 15. september 2018 #39826 Skrevet 15. september 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Så du hvordan han var i farmen kjendis! Nei, tror ikke jeg har sett når han var med.
Rumle Skrevet 15. september 2018 #39828 Skrevet 15. september 2018 1 time siden, FruN skrev: Fyren gikk pokker meg videre 1
Gjest Winza Skrevet 15. september 2018 #39829 Skrevet 15. september 2018 1 time siden, FruN skrev: Fyren gikk pokker meg videre Og Aune ryker ut tidlig som alltid i realityserier 😛
Aldrisur Skrevet 15. september 2018 Forfatter #39830 Skrevet 15. september 2018 16 timer siden, Fantastica skrev: Jeg skal hente kjæresten på hurtigruta snart! Åååååå Håper dere har hatt en helt toppers lørdag! 11 timer siden, Hoppetaujenta skrev: DA er hun kanskje hentet og festlighetene er i full gang? Og hva driver du med for tiden? 4 timer siden, Rumle skrev: Hvis noen vil ha Så nydelig bilde! Men det var tomt ja? 3 timer siden, FruN skrev: Ser på Skal vi danse. Han Frank Løke må være den mest pr-kåte fjotten på TV i høst... Han klarer jo å skape blest om seg selv, men lurer på om han tenker på inntrykket han gir. All PR er visst god PR. Er vel ikke helt enig... For en premieidiot! Enten det eller så tror jeg kanskje at han ikke er riktig frisk i psyken. Og det mener jeg på alvor. Jeg synes jeg har sett tendensen til dette den siste tiden. Vi får se hva som skjer med ham. Uansett, stakkars hun dansepartneren som måtte forholde seg til lealause mankinien med ditto innhold. 1 time siden, FruN skrev: Fyren gikk pokker meg videre Merkelig... Jeg stoler ikke på dette utstemmingssystemet. Hvem kan kontrollere dette? TV2 vil ha show og seere. Thats it. ------------------------------------------ Jeg fikk helt panikk i morges når nettet hadde falt ut her og *pling!* så forsto jeg hvor avhengig jeg er av å ha kontakt med dere. Det er en utrolig skummel tanke. Ikke noe nett - ingen kontakt med dere. FruN og Mynona ville jeg jo kunne ha kontakt med, men ingen av dere andre. Ellers har det vært en travel uke, men i morgen er det søndag og hviledag. Trur eg. 3
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2018 #39831 Skrevet 16. september 2018 To er mye bedre enn ingenting, så du er heldig uansett du Aldri. Det er de også som er tøffe nok til å vise ansikt privat.Det kommer nok aldri til å bli meg nei. Jeg er ingen mental Løke.... God søndag til nære og fjerne m.m.
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2018 #39832 Skrevet 16. september 2018 Hmm....jeg er innom Gunilla Perssons datters instagram og ser helt klart retningen som hun kommer til å ta. Jo flere positive kommentarer på utseendet hun får, detso mere poserende blir hun. Det ligger mye makt i ung kvinnekropp og hun begynner å vite det i disse tider. Trist om hun tar raskeste veien til "berømmelse"...
Gjest Winza Skrevet 16. september 2018 #39833 Skrevet 16. september 2018 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm....jeg er innom Gunilla Perssons datters instagram og ser helt klart retningen som hun kommer til å ta. Jo flere positive kommentarer på utseendet hun får, detso mere poserende blir hun. Det ligger mye makt i ung kvinnekropp og hun begynner å vite det i disse tider. Trist om hun tar raskeste veien til "berømmelse"... Er så tull alle disse Hollywood frue programmene
Rumle Skrevet 16. september 2018 #39834 Skrevet 16. september 2018 11 timer siden, Aldrisur skrev: ------------------------------------------ Jeg fikk helt panikk i morges når nettet hadde falt ut her og *pling!* så forsto jeg hvor avhengig jeg er av å ha kontakt med dere. Det er en utrolig skummel tanke. Ikke noe nett - ingen kontakt med dere. FruN og Mynona ville jeg jo kunne ha kontakt med, men ingen av dere andre. Ellers har det vært en travel uke, men i morgen er det søndag og hviledag. Trur eg. Alltid litt skummelt når ikke nettet fungerer, eller (i mitt tilfelle i alle fall) når ikke pcen virker God søndag
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2018 #39836 Skrevet 16. september 2018 Kultivert nipping og ettertanke setter jeg pris på. 2
Rumle Skrevet 16. september 2018 #39837 Skrevet 16. september 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Kultivert nipping og ettertanke setter jeg pris på. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2018 #39838 Skrevet 16. september 2018 ...skal det være et lite syltynt stykke kake til kaffen kanskje? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå