Gjest Winza Skrevet 12. september 2018 #39781 Del Skrevet 12. september 2018 Akkurat nå, Severus skrev: Er bare i Sveariket Hva er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. september 2018 #39782 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) 20 timer siden, Winza skrev: Hva er der? Sverige Lese rett, kanskje Familiebesøk Endret 13. september 2018 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 13. september 2018 #39783 Del Skrevet 13. september 2018 Lite action i ballongen for tiden? Her er dagene fylt med klargjøring av hus for salg og nedtelling til kjæresten kommer på besøk. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 13. september 2018 #39784 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg er oppgitt på meg selv, jeg sliter med overvekt og har i flere år prøvd å kutte ut godteri men jeg får bare tilbakefall hele tiden 😞 Jeg klarte meg med bare godteri i helgene fra juni til august men så fikk jeg tilbakefall og har holdt på i en måned nå, jeg trodde at jeg ville klare det denne uken men så sprakk jeg i stad.. Jeg som hadde gått ned 3 kilo med 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 13. september 2018 #39785 Del Skrevet 13. september 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Jeg er oppgitt på meg selv, jeg sliter med overvekt og har i flere år prøvd å kutte ut godteri men jeg får bare tilbakefall hele tiden 😞 Jeg klarte meg med bare godteri i helgene fra juni til august men så fikk jeg tilbakefall og har holdt på i en måned nå, jeg trodde at jeg ville klare det denne uken men så sprakk jeg i stad.. Jeg som hadde gått ned 3 kilo med 😑 Det viktigste med sprekk og tilbakefall er vel å tenke at «jaja, det var en sprekk, men det har jo ikke ødelagt mer enn akkurat i dag, så fortsetter jeg å være flink i morgen». At man ikke lar sprekken bli en unnskyldning for at man da kan hive i seg godis hele tiden fordi man likevel ødela alt. Men 3 kg er bra jobba!! 1 time siden, Fantastica skrev: Lite action i ballongen for tiden? Her er dagene fylt med klargjøring av hus for salg og nedtelling til kjæresten kommer på besøk. Hva med dere? Dagene flyr vel da når du har så mye på tapetet. Her er tilværelsen kjip. Lille frøken har vært hos legen og måtte gjøre et bittelite inngrep, så det har vært mye smerter, grining (for både mora og babyen) og styr med det. Lite søvn for alle, og vi må gjøre noen øvelser som gjør vondt for henne flere ganger i døgnet (også natta). Merker heldigvis bedring siden forrige uke. Og i tillegg fikk vi beskjed om å prøve melk og soya fri diett. Så jeg bruker evigheter på butikken for å lese på alle etiketter. Det er melk eller soya i ca alt! Men på positive siden, jeg har begynt å trene igjen. 2 ganger hittil. Det er tungt! Men tror kroppen blir glad for det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. september 2018 #39786 Del Skrevet 13. september 2018 Enig med Mynona, @Winza! En sprekk er en sprekk, vi plukker oss opp og går videre Jeg har vært overvektig hele livet selv, og har endelig bedt om hjelp til å redusere vekten. Selv om det er relativt enkle greier, kjenner jeg det er hardt å holde meg til planen. Men klarer jeg, klarer du! Så kjedelig at frøkna ikke har vært bra, @Mynona Håper det bare går fremover nå Og så bra du har begynt å trene igjen Håper alt går greit med salg av hus, @Fantastica Lykke til! Er det lenge til besøk? Jeg er ferdig med første genser Bare trådfesting og sånt igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 14. september 2018 #39787 Del Skrevet 14. september 2018 10 timer siden, Mynona skrev: Her er tilværelsen kjip. Lille frøken har vært hos legen og måtte gjøre et bittelite inngrep, så det har vært mye smerter, grining (for både mora og babyen) og styr med det. Lite søvn for alle, og vi må gjøre noen øvelser som gjør vondt for henne flere ganger i døgnet (også natta). Merker heldigvis bedring siden forrige uke. Og i tillegg fikk vi beskjed om å prøve melk og soya fri diett. Så jeg bruker evigheter på butikken for å lese på alle etiketter. Det er melk eller soya i ca alt! Men på positive siden, jeg har begynt å trene igjen. 2 ganger hittil. Det er tungt! Men tror kroppen blir glad for det. Aiaiai, det er ikke gøy når de små har vondt. Mammahjertet har virkelig ikke godt av sånne ting. Håper virkelig det blir bedre nå etter inngrepet. Og godt jobba med trening! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 14. september 2018 #39788 Del Skrevet 14. september 2018 @FruN, hun kommer i morgen! Og hun har med seg datteren sin, så vi skal i badeland med unga mine, som en stor, flott familie. Jeg gleder meg så intenst! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. september 2018 #39789 Del Skrevet 14. september 2018 7 timer siden, Fantastica skrev: @FruN, hun kommer i morgen! Og hun har med seg datteren sin, så vi skal i badeland med unga mine, som en stor, flott familie. Jeg gleder meg så intenst! Det skjønner jeg Kos dere masse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2018 #39790 Del Skrevet 14. september 2018 God helg, alle sammen ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #39791 Del Skrevet 14. september 2018 Jeg har laget våruller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. september 2018 Forfatter #39792 Del Skrevet 14. september 2018 Takk Rumle og GOD helg til deg og alle sammen fra meg også! Jeg leser det dere skriver, tenker på dere og sender varme tanker, men her er travelt og jeg får ikke tid til å skrive noe særlig selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2018 #39793 Del Skrevet 14. september 2018 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk Rumle og GOD helg til deg og alle sammen fra meg også! Jeg leser det dere skriver, tenker på dere og sender varme tanker, men her er travelt og jeg får ikke tid til å skrive noe særlig selv. Takk til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2018 #39794 Del Skrevet 14. september 2018 18 minutter siden, Winza skrev: Jeg har laget våruller Nam! Hva har du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #39795 Del Skrevet 14. september 2018 11 minutter siden, Rumle skrev: Nam! Hva har du i? Ikke mye da jeg ofte liker ting plain 😛 Glassnudler, kjøttdeig og jalapeño Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2018 #39796 Del Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Ikke mye da jeg ofte liker ting plain 😛 Glassnudler, kjøttdeig og jalapeño Sikkert godt det! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 14. september 2018 #39797 Del Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Sikkert godt det! 😊 Liker du sterk mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2018 #39798 Del Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Liker du sterk mat? Litt, men ikke veldig sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2018 #39799 Del Skrevet 14. september 2018 Må være litt morsomt å ha det slik som den fantastiske for tiden. Husker nesten ikke sånt jeg, men jeg tror det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 15. september 2018 #39800 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg skal hente kjæresten på hurtigruta snart! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå