Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lite action i ballongen for tiden? Her er dagene fylt med klargjøring av hus for salg og nedtelling til kjæresten kommer på besøk. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppgitt på meg selv, jeg sliter med overvekt og har i flere år prøvd å kutte ut godteri men jeg får bare tilbakefall hele tiden 😞 Jeg klarte meg med bare godteri i helgene fra juni til august men så fikk jeg tilbakefall og har holdt på i en måned nå, jeg trodde at jeg ville klare det denne uken men så sprakk jeg i stad.. Jeg som hadde gått ned 3 kilo med 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg er oppgitt på meg selv, jeg sliter med overvekt og har i flere år prøvd å kutte ut godteri men jeg får bare tilbakefall hele tiden 😞 Jeg klarte meg med bare godteri i helgene fra juni til august men så fikk jeg tilbakefall og har holdt på i en måned nå, jeg trodde at jeg ville klare det denne uken men så sprakk jeg i stad.. Jeg som hadde gått ned 3 kilo med 😑

Det viktigste med sprekk og tilbakefall er vel å tenke at «jaja, det var en sprekk, men det har jo ikke ødelagt mer enn akkurat i dag, så fortsetter jeg å være flink i morgen». At man ikke lar sprekken bli en unnskyldning for at man da kan hive i seg godis hele tiden fordi man likevel ødela alt. 

Men 3 kg er bra jobba!! 

1 time siden, Fantastica skrev:

Lite action i ballongen for tiden? Her er dagene fylt med klargjøring av hus for salg og nedtelling til kjæresten kommer på besøk. Hva med dere?

Dagene flyr vel da når du har så mye på tapetet.

Her er tilværelsen kjip. Lille frøken har vært hos legen og måtte gjøre et bittelite inngrep, så det har vært mye smerter, grining (for både mora og babyen) og styr med det. Lite søvn for alle, og vi må gjøre noen øvelser som gjør vondt for henne flere ganger i døgnet (også natta).  Merker heldigvis bedring siden forrige uke. Og i tillegg fikk vi beskjed om å prøve melk og soya fri diett. Så jeg bruker evigheter på butikken for å lese på alle etiketter. Det er melk eller soya i ca alt! 

Men på positive siden, jeg har begynt å trene igjen. 2 ganger hittil. Det er tungt! Men tror kroppen blir glad for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mynona, @Winza! En sprekk er en sprekk, vi plukker oss opp og går videre :) Jeg har vært overvektig hele livet selv, og har endelig bedt om hjelp til å redusere vekten. Selv om det er relativt enkle greier, kjenner jeg det er hardt å holde meg til planen. Men klarer jeg, klarer du! :5: 

Så kjedelig at frøkna ikke har vært bra, @Mynona Håper det bare går fremover nå :jepp: Og så bra du har begynt å trene igjen :trene:

Håper alt går greit med salg av hus, @Fantastica  Lykke til! Er det lenge til besøk? :) 

Jeg er ferdig med første genser :hoppendeglad: Bare trådfesting og sånt igjen :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mynona skrev:

Her er tilværelsen kjip. Lille frøken har vært hos legen og måtte gjøre et bittelite inngrep, så det har vært mye smerter, grining (for både mora og babyen) og styr med det. Lite søvn for alle, og vi må gjøre noen øvelser som gjør vondt for henne flere ganger i døgnet (også natta).  Merker heldigvis bedring siden forrige uke. Og i tillegg fikk vi beskjed om å prøve melk og soya fri diett. Så jeg bruker evigheter på butikken for å lese på alle etiketter. Det er melk eller soya i ca alt! 

Men på positive siden, jeg har begynt å trene igjen. 2 ganger hittil. Det er tungt! Men tror kroppen blir glad for det.

Aiaiai, det er ikke gøy når de små har vondt. Mammahjertet har virkelig ikke godt av sånne ting. Håper virkelig det blir bedre nå etter inngrepet. :klemmer:Og godt jobba med trening!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@FruN, hun kommer i morgen! Og hun har med seg datteren sin, så vi skal i badeland med unga mine, som en stor, flott familie. Jeg gleder meg så intenst!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fantastica skrev:

@FruN, hun kommer i morgen! Og hun har med seg datteren sin, så vi skal i badeland med unga mine, som en stor, flott familie. Jeg gleder meg så intenst!

Det skjønner jeg :jepp: Kos dere masse :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Rumle og GOD helg til deg og alle sammen fra meg også! :blomst:

Jeg leser det dere skriver, tenker på dere og sender varme tanker, men her er travelt og jeg får ikke tid til å skrive noe særlig selv. :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Takk Rumle og GOD helg til deg og alle sammen fra meg også! :blomst:

Jeg leser det dere skriver, tenker på dere og sender varme tanker, men her er travelt og jeg får ikke tid til å skrive noe særlig selv. :klemmer:

Takk til deg og! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Må være litt morsomt å ha det slik som den fantastiske for tiden. 
Husker nesten ikke sånt jeg, men jeg tror det er det. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...