Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Hva vi skal med fridagen i morgen, Hoppe? Den er jo til ære for deg!? ...Så fint som Tekola skrev det; Himmelspretten, sprettball, hoppeku (...eller noe liknene ihvertfall :hhehe: )

Mynona, kanske vi rett og slett skal ta oss en strandtur i morgen? :hoppe:

Dra med oss hele luftballongen her og dra å bade! Aldri må jo teste ut den nye bikinien sin

og Rumle og Hoppe må vi kjøle ned i denne varmen som er og resten av folket må bare

være med fordi de må!

Fikk du handlet det du trengte Aldri?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sovnet ikke… :glare:

Har begynt å slite med søvn igjen. Har jo sovet godt og sovnet fort det siste halvåret eller noe sånt. Men nå ser det ut som det har gått over… :jolie:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har eksamen snart igjen, og har ikke lest noe særlig til den enda, så jeg får ikke kommet meg på noen strand :( Gleder meg til neste år. Da skal jeg gjøre alt jeg føler for på en rød dag!

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Naaaai, så kjedelig :( Så får meg en herlig lat dag på Huk..

Men jeg forstår deg godt da- har heller ikke samvittighet til å gjøre så mye

annet når eksamen nærmer seg.

Håper du tar skikkelig feil! For du kanke drive å ha en periode nå med dustesøvn!

Det aksepteres ikke her i tråden :snurt: ! Sant det, Aldri??

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet

Smakte denne her i dag

VaarEpleRabarbra.jpg

Med eple og rabarbra. Den var veldig god. Anbefales.

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til neste år. Da skal jeg gjøre alt jeg føler for på en rød dag!

Da skal jeg på forhånd pumpe opp den røde dagen så den kan inneholde alt du vil bruke den til, My. :jepp:
Skrevet

Takk :) Det gleder jeg meg til!

Skrevet (endret)

:lillesky: Bare hyggelig!

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet (endret)

Ha-ha, dere altså! :ler:

For en lekker design på den flaska di' My. Er det juice eller?

Og du Hoppe - *pumpe opp den røde dagen* :hakeslepp: Ga meg ekle mensfølelser! :nissekonekyss: <---tante rød liksom.

Når er din neste eksamen da Noz? Eller er du ferdig for sommeren?

--------------

Her i huset driver vi å souse vider creme bruèle :fnise: og forbereder middag til storfint besøk imorgen. :daane: Nå gikk akkurat sola ned, så da blir det litt lettere å jobbe her.

ER det ikke fint om dagen?

Chilien til Anje vokser og koser seg i jungelen, Rumle rumler rundt og steller med rosene og frøken Ficus og alt det andre hun har i hagen sin, Tekola nyter handleturen med lillesnuppa i solskinn, Roflen får nok noen fine dager i Oslosola, Hoppe har gode iskremdager, FruN kan la være å jobbe i hagen med god samvittighet (fordi hun skal være så mye borte i sommer), Vex spiser jordbær ute i sola :smilyblomst: og Noz kan sole seg på stranden. Mens stakkars Mynona må lese og lese. :kose:

Håper alle de andre som jeg kjenner her inne har fine dager. Tenker ofte på de som ikke er så mye i ballongen også, Galactica, Light, Cordelia, Kaffemor, Alfa, Miamor, pinar, Alvina og Kristian ( og tilgi meg om jeg ikke fikk med alle.) :klemmer:

Ha en fin rød en :haar: i morgen alle sammen! :hoho:

Endret av Aldrisur
  • Liker 2
Skrevet

Creme brulee i sous videne??? :sjokkert: Hvordan går det an egentlig? Er det ikke en kokemaskin?? Dette var merkelig.

Ja, den flaska er lekker. Og det er juice. Sånn litt eksklusiv juice som er et godt alkoholfritt alternativ til vin. De selger den på polet blant annet. Du får prøve en til mannen din, som ikke drikker alkohol :jepp: Også heter den Vår. Kan vel ikke bli bedre enn det? Jo, den kunne hett Sommer :ler: Men Vår klinger bedre.

Hva slags anledning er det denne gangen? Dere er glad i å arrangere middager :) Koselig. Er det selveste Harald og Sonja som kommer eller?

Og selv om stakars Mynona skal lese i morgen, så skal hun lese ute da. Har jo så fin strandstol som jeg rigger til i bakgården med alle bøkene mine. :sol:

Skrevet

Jeg gidder ikke for mye hagearbeid, nei! Særlig ikke når gubben glemmer/gir pokker å vanne :P Og jeg må finne ny hageguru.. Noen som påtar seg jobben? :P

Skrevet

*stikker av med desserten når den er ferdig* :lur: *glefs* *mums*

Skrevet

Og du Hoppe - *pumpe opp den røde dagen*

Kun ballongoppumping, og ikke noe annet! :opplyser:

Jeg bare nattesjekker at vår felles ballong er forsvarlig forankret i moder jord, og det er den. Sov godt videre. :)

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg har spist norske jordbær! :strix:

Hvordan går det med dere? :)

• Liker 2
Skrevet

Creme brulee i sous videne??? :sjokkert: Hvordan går det an egentlig? Er det ikke en kokemaskin?? Dette var merkelig.

Ja, den flaska er lekker. Og det er juice. Sånn litt eksklusiv juice som er et godt alkoholfritt alternativ til vin. De selger den på polet blant annet. Du får prøve en til mannen din, som ikke drikker alkohol :jepp: Også heter den Vår. Kan vel ikke bli bedre enn det? Jo, den kunne hett Sommer :ler: Men Vår klinger bedre.

Hva slags anledning er det denne gangen? Dere er glad i å arrangere middager :) Koselig. Er det selveste Harald og Sonja som kommer eller?

Og selv om stakars Mynona skal lese i morgen, så skal hun lese ute da. Har jo så fin strandstol som jeg rigger til i bakgården med alle bøkene mine. :sol:

Joda Souse viden kan visst brukes til alt mulig rart den My. Det funka fint! :laugh:

I dag kommer selveste kongen og dronningen ja, og noen flere! :fnise: Nå er alt klart, skal bare lage salat og steke noen baguetter så er jeg ferdig. Har satt meg i sola for nyte den akkurat passe varme sommerdagen.

Håper du får en fin lesedag i sola også! Husk solkrem da! :kyss2:

Jeg gidder ikke for mye hagearbeid, nei! Særlig ikke når gubben glemmer/gir pokker å vanne :P Og jeg må finne ny hageguru.. Noen som påtar seg jobben? :P

Hæh? Vanner'n ikke? Du må nok :pisk: ham litt frue! :strix:

*stikker av med desserten når den er ferdig* :lur: *glefs* *mums*

Du behøver ikke ta alt vel! Sender over et par skåler i forumheisen jeg. :danser:

Kun ballongoppumping, og ikke noe annet! :opplyser:

Jeg bare nattesjekker at vår felles ballong er forsvarlig forankret i moder jord, og det er den. Sov godt videre. :)

Takk for at du alltid passer på snille Hoppe. :klemmer:

Fikk du sove etter hvert da?

Jeg har spist norske jordbær! :strix:

Hvordan går det med dere? :)

Misunnelig! :haar: Var de gode?

Alt vel her. Hvordan står det til med deg da Light?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt det morsomt i natt

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt det morsomt i natt

FORTELL! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Tja, hvor mye har du laget? :fnise: Creme brulee :sikle::spise:

HerrN klipper plenen han, det er nok hagearbeid for hans del :P

• Liker 1
Skrevet

Tja, hvor mye har du laget? :fnise: Creme brulee :sikle::spise:

HerrN klipper plenen han, det er nok hagearbeid for hans del :P

Det var herrA som laget, og jeg tror det ble noe sånn som 8 små ildfaste former + en stor bolle! :fnise:

Flinke herrN. Klippe plen er jobb god nok det da. :Nikke:

Hva skal du i dag da?

Skrevet

FORTELL! :hoppendeglad:

Æ har fire fine lænestola å en gammel parasoll mot sola. Beste tomta i byn, du e heldig du Ola. Royal Garden ligg på motsatt side å skjerme før slakteriet,polet å politistasjon og restn ta jorda.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...