Rumle Skrevet 10. september 2018 #39741 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Wut?!? ....d...d.....dd......dette....ville jeg helst ikke se for meg, Aldri. #forsent Har du virkelig klart å unngå å komme over tråder med dette her inne? 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2018 #39742 Skrevet 10. september 2018 Med Aldrisur i hovedrollen...ja. Pleier hun kanskje å skrive om det ganske ofte i tråder jeg aldri er innom eller? 2
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39743 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Hehe ser hva du mener, men jeg er mest fascinert av nettopp det jeg Digger og "dissikere" de når de er nesten ferdigblomstret for å se hvordan alt er festet og henger sammen. Utrolig fascinerende, synes jeg Dissekerte sånne når jeg var liten jente. Utrolig facinerende med alle de titusen småbladene som falt til bakken - og så sto man igjen med en liten gul klump på en stengel. Synes jeg kjenne duften av det hele her jeg sitter. 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Wut?!? ....d...d.....dd......dette....ville jeg helst ikke se for meg, Aldri. #forsent Du'a. Har vel lest om alle disse merksnodighetene på KG du også Hoppe? Akkurat nå, Rumle skrev: Hmm kanskje det heter dissekere? Same same. 2
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39744 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Med Aldrisur i hovedrollen...ja. Pleier hun kanskje å skrive om det ganske ofte i tråder jeg aldri er innom eller? Åhjaaaaa nå er jeg med! 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39745 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Med Aldrisur i hovedrollen...ja. Pleier hun kanskje å skrive om det ganske ofte i tråder jeg aldri er innom eller? 2
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39746 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Dissekerte sånne når jeg var liten jente. Utrolig facinerende med alle de titusen småbladene som falt til bakken - og så sto man igjen med en liten gul klump på en stengel. Synes jeg kjenne duften av det hele her jeg sitter. --- Ja, jeg og - bare stoppet aldri med det 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39747 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ja, jeg og - bare stoppet aldri med det Hadde ikke jeg gjort heller om jeg hadde noen i nærheten. 1
Fantastica Skrevet 10. september 2018 #39748 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, Aldrisur skrev: Men pytt, med den energien du har i kroppen for tiden regner jeg med at du får ferdig både Marius og Nancy i god tid før jul. Energi? Vel, den er borte. Det er dritvanskelig å skulle ordne et hus med eksmannen samtidig som man skal fikse alt på jobb, og sjonglere en ny kjæreste når alt det andre bare faller i grus. Jeg er så utrolig sliten. 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39749 Skrevet 10. september 2018 5 minutter siden, Fantastica skrev: Energi? Vel, den er borte. Det er dritvanskelig å skulle ordne et hus med eksmannen samtidig som man skal fikse alt på jobb, og sjonglere en ny kjæreste når alt det andre bare faller i grus. Jeg er så utrolig sliten. Uffda F. Det burde jeg selvfølgelig ha tenkt på.
Fantastica Skrevet 10. september 2018 #39750 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Uffda F. Det burde jeg selvfølgelig ha tenkt på. Hvordan kunne du vite det? Det er bare veldig vanskelig nå, å skulle være noe for så mange. 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39751 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Fantastica skrev: Hvordan kunne du vite det? Det er bare veldig vanskelig nå, å skulle være noe for så mange. Dobbeltklem.
Gjest Winza Skrevet 10. september 2018 #39752 Skrevet 10. september 2018 Jeg føler meg heldig som ikke har kjæreste, virker som det er mye styr
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39755 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Nu har jeg laget årets likør Hva har du laget den av? Fiken? 1
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39756 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Hva har du laget den av? Fiken? Haha nei Plommer og rips, og noen med litt solbær i også Skal lage et par glass til. Ble dog dårlig med sparte markjordbær 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39758 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Haha nei Plommer og rips, og noen med litt solbær i også Skal lage et par glass til. Ble dog dårlig med sparte markjordbær Ååå så spennende! Jeg fant ikke et eneste markjordbær denne sommeren jeg heller. Kommer for å smake nå jeg! *skålesmiley* Hva er det med meg? Jeg kan bruke tyve minutter på å lete etter en bestemt smiley - og ikke finne den! 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39759 Skrevet 10. september 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Skal du lage likør i år, aldri? Nei, har ikke noe å lage av. Eller, jeg kan jo kanskje lage druelikør? 1
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39760 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Nei, har ikke noe å lage av. Eller, jeg kan jo kanskje lage druelikør? Jaaaa, mmm sikkert godt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå