Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39722 Skrevet 10. september 2018 På 7.9.2018 den 8.12, Dr. A. Kula skrev: Teknisk er det nok fredag, men slik det står skrevet låt det som vi var langt inne på morgenkvisten lørdagsmorgenen. Slikt kan forvirre en stakkars @Rumle. Men god fredags morgen til ballongføreren og alle passasjerene. Og alt annet personell som muliggjør ballongferden. Fredagen ble fin den, men ser hva du mener - kan nok misforståes ja. På 7.9.2018 den 10.58, FruN skrev: God helg! Her skal lillebror og pappa’n feires med bestemor, bestemorkjæreste og tante-oppi-garden Det er en grå dag, og kroppen vil ikke på jobb. Men kommer nå i gang Og jeg er ferdig med bolen på lillebrors genser, og har begynt på det ene ermet Så gøy å se at du koser deg med strikketøyet ditt. Her går det unna! På 8.9.2018 den 16.43, Rumle skrev: Jeg er så gysla trøtt i dag .. kjennes ut som jeg kan legge meg nå og sove til mandag Nå er det mandag Rumle! Har du våknet? På 9.9.2018 den 1.06, Hoppetaujenta skrev: Åhh...nå høljregner det ala vinterstormhøljing! Hvor i alle dager kom det så plutselig fra da... Her hølja det ned til morgenen i dag og så ble det bare fine sommerværet utpå dagen. Ja, det været er ikke til å forstå seg på for tiden. 18 timer siden, FruN skrev: Det er fryktelig rolig i ballongen for tiden.. står den værfast, mon tro? Siste bursdagsfeiring over for denne gang. HerrN skal få velge middag på sin faktiske dag, men det skjer ikke helt med det første Lillebror fikk masse fint ulltøy av bestemor og kjæresten, og HerrN fikk..gave.. Det er alltid tanken som teller, altså! Men når tanken er «jeg tar med meg dette og dette, så får han bytte senere», er det jo lov å bli litt skuffet på andres vegne. Særlig siden det stadig gjentar seg. Men vi hadde nå en hyggelig feiring uansett Veldig hyggelig at tanteL fikk være med på kveldsstellet av storesøster, på sistnevntes iherdige insistering Jeg er møkksliten og skal snart entre Drømmeland, og er stadig stolt av hvor langt jeg er kommet på genseren jeg strikker God natt, godtfolk! Kanskje ikke så værfast akkurat, men ballongføreren har blitt griseforkjølet og da synes hun så synd på seg selv at ingenting blir no' gøy liksom. Feber, snørr, hoste og slapp i hele kroppen. Stakkars meg. Ellers så forstår jeg hva du mener med å kjøpe noe for å kjøpe noe og la det stå til. Jeg kjenner også en som er sånn. 8 timer siden, Fantastica skrev: Jeg holder meg til det kjente og kjære, og strikker Marius i originalfargene. Jenta er blond og fager og kommer til å se smashing ut. Når jeg er ferdig med den skal jeg prøve å få ferdig Nancykofta til kjæresten min, men garnet er så tynt og pinnene så tynne at jeg føler at jeg strikker med lange knappenåler og sytråd. Blir jo aldri ferdig, jo! Så flittig du er F. Jeg måtte google Nancykofta. Den var flott, men det ser ut til å være masse arbeid. Strikkepinner 2,5 og 3, og garnet ser også temmelig fin-tynt ut. Men pytt, med den energien du har i kroppen for tiden regner jeg med at du får ferdig både Marius og Nancy i god tid før jul. 3
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39723 Skrevet 10. september 2018 5 timer siden, Winza skrev: Jeg gruer meg til mine bursdager Hvorfor gruer du deg Winza?
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2018 #39724 Skrevet 10. september 2018 26 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvorfor gruer du deg Winza? Jeg tipper at...han ikke liker tanken på å bli "gammel". Det skjer jo ikke, for jeg tror at Winza er evig ung jeg. 2
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39725 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg tipper at...han ikke liker tanken på å bli "gammel". Det skjer jo ikke, for jeg tror at Winza er evig ung jeg. Kanskje vi må skaffe ham en av Pippi Langstrømpes krumeluretabletter? 3
Gjest Winza Skrevet 10. september 2018 #39726 Skrevet 10. september 2018 56 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvorfor gruer du deg Winza? Synes det er trist å bli eldre, og til slutt bli gammel Jeg føler årene går så mye fortere nå enn når jeg var liten, bare de siste 5 årene har føltes ut som 1 år
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39727 Skrevet 10. september 2018 20 minutter siden, Winza skrev: Synes det er trist å bli eldre, og til slutt bli gammel Jeg føler årene går så mye fortere nå enn når jeg var liten, bare de siste 5 årene har føltes ut som 1 år Ungdommelighet dreier seg om livsholdning, ikke om fødselsår. Jeg husker ikke hvem som sa det, men det er i hvert fall helt sant. Ta vare på deg selv Winza, ha noen drømmer som du ønsker å realisere framover, lær av dine feil, vær snill mot de du er glad i (og gjerne de andre også ) og ikke minst: nyt det å være frisk og ha en god helse. Da skal du se at årene bare gjøre deg bedre og gladere. Med så mange år som jeg har på baken så kunne jeg sikkert sagt mye mer, men det får være måte på å virke som en besserwisser. 3
Gjest Winza Skrevet 10. september 2018 #39728 Skrevet 10. september 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Ungdommelighet dreier seg om livsholdning, ikke om fødselsår. Jeg husker ikke hvem som sa det, men det er i hvert fall helt sant. Ta vare på deg selv Winza, ha noen drømmer som du ønsker å realisere framover, lær av dine feil, vær snill mot de du er glad i (og gjerne de andre også ) og ikke minst: nyt det å være frisk og ha en god helse. Da skal du se at årene bare gjøre deg bedre og gladere. Med så mange år som jeg har på baken så kunne jeg sikkert sagt mye mer, men det får være måte på å virke som en besserwisser. Savner du å være i 20 åra noen ganger?
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39729 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Savner du å være i 20 åra noen ganger? Aldri. 2
Mynona Skrevet 10. september 2018 #39730 Skrevet 10. september 2018 Jeg føler meg som i 20 åra, men jeg savnet det ikke. Rundt ds jeg bikka 30 fikk jeg en slags ro over meg. Litt sånn «driter i hva andre måtte mene»-ro. Fikk bedre selvtillit og. Fant vel bare ut at livet er for kort til å bekymre seg over sånt tullball, bedre å bare nyte det som er bra. 3
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39731 Skrevet 10. september 2018 3 minutter siden, Mynona skrev: Jeg føler meg som i 20 åra, men jeg savnet det ikke. Rundt ds jeg bikka 30 fikk jeg en slags ro over meg. Litt sånn «driter i hva andre måtte mene»-ro. Fikk bedre selvtillit og. Fant vel bare ut at livet er for kort til å bekymre seg over sånt tullball, bedre å bare nyte det som er bra. Det skjønner jeg godt. Når jeg ser (leser KG vel og merke) hva ungdommen må streve, er jeg så sjeleglad for å ha kommet dit jeg er dag. Jeg har sluppet unna analbleking, barbering av alle hulrom i kroppen, fuckfriends, ons'er, og det som verre er! Blant mye annet. 2
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39732 Skrevet 10. september 2018 12 minutter siden, Aldrisur skrev: Ungdommelighet dreier seg om livsholdning, ikke om fødselsår. Jeg husker ikke hvem som sa det, men det er i hvert fall helt sant. Ta vare på deg selv Winza, ha noen drømmer som du ønsker å realisere framover, lær av dine feil, vær snill mot de du er glad i (og gjerne de andre også ) og ikke minst: nyt det å være frisk og ha en god helse. Da skal du se at årene bare gjøre deg bedre og gladere. Med så mange år som jeg har på baken så kunne jeg sikkert sagt mye mer, men det får være måte på å virke som en besserwisser. Veldig enig Litt mer våken i dag Har akkurat vært ute i regnværet å plukket en bukett med sånne med meg inn; 3
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39733 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Veldig enig Litt mer våken i dag Har akkurat vært ute i regnværet å plukket en bukett med sånne med meg inn; Å herlighet så nyyyydelig! Den har du vært dyktig med Rumle. Helt perfekt laget. 1
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39734 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Å herlighet så nyyyydelig! Den har du vært dyktig med Rumle. Helt perfekt laget. Det er ikke mitt bilde altså, men de er nesten like, bare litt mindre lilla på 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39735 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Det er ikke mitt bilde altså, men de er nesten like, bare litt mindre lilla på Neida, jeg forsto det (tulla litt), men tenker at Georginer er sånn perfekte stort sett? 1
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39736 Skrevet 10. september 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Neida, jeg forsto det (tulla litt), men tenker at Georginer er sånn perfekte stort sett? Ja, de er jo det, men det nå blir en del variasjoner på de likevel. Jeg elsker de, men mener å huske at det ikke er heeelt din favoritt? 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2018 Forfatter #39737 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ja, de er jo det, men det nå blir en del variasjoner på de likevel. Jeg elsker de, men mener å huske at det ikke er heeelt din favoritt? Joa, jeg synes de er vakre og et syn for øyet, men de er kan hende litt for perfekte for at jeg skal *elske* dem. Så du husker riktig Rumle. 1
Rumle Skrevet 10. september 2018 #39738 Skrevet 10. september 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Joa, jeg synes de er vakre og et syn for øyet, men de er kan hende litt for perfekte for at jeg skal *elske* dem. Så du husker riktig Rumle. Hehe ser hva du mener, men jeg er mest fascinert av nettopp det jeg Digger og "dissikere" de når de er nesten ferdigblomstret for å se hvordan alt er festet og henger sammen. Utrolig fascinerende, synes jeg
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2018 #39739 Skrevet 10. september 2018 18 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har sluppet unna analbleking, barbering av alle hulrom i kroppen, fuckfriends, ons'er, og det som verre er! Wut?!? ....d...d.....dd......dette....ville jeg helst ikke se for meg, Aldri. #forsent 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå