FruN Skrevet 8. september 2018 #39701 Skrevet 8. september 2018 2 timer siden, Rumle skrev: Jeg er så gysla trøtt i dag .. kjennes ut som jeg kan legge meg nå og sove til mandag Er været like grått som her? 1
Rumle Skrevet 8. september 2018 #39702 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, FruN skrev: De kommer imorra Og jeg er snart ferdig på arm nr to på genseren Aha! Så fort du strikker! 1
FruN Skrevet 8. september 2018 #39703 Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Aha! Så fort du strikker! Nå så Er motivert! 1
Rumle Skrevet 8. september 2018 #39704 Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, FruN skrev: Er været like grått som her? Akkurat nå lyner, tordner og høljer det ned, så ja! Men, det har vært fint i hele dag stort sett 1
Rumle Skrevet 8. september 2018 #39705 Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, FruN skrev: Nå så Er motivert! Motivasjon kan gjøre underverker!
FruN Skrevet 8. september 2018 #39706 Skrevet 8. september 2018 (endret) 7 minutter siden, Rumle skrev: Akkurat nå lyner, tordner og høljer det ned, så ja! Men, det har vært fint i hele dag stort sett Da er det gråere enn her Har vært opphold nok til at HerrN fikk klippet litt av plenen Men det har regnet på formiddagen, og rett etter han gav seg. 7 minutter siden, Rumle skrev: Motivasjon kan gjøre underverker! Absolutt! Jeg er spent på om jeg blir like fort ferdig med den andre Hvis jeg er skikkelig rask, rekker jeg kanskje strikke bukser til de og Endret 8. september 2018 av FruN 1
Rumle Skrevet 8. september 2018 #39707 Skrevet 8. september 2018 1 minutt siden, FruN skrev: Da er det gråere enn her Har vært opphold nok til at HerrN fikk klippet litt av plenen Men det har regnet på formiddagen, og rett etter han gav seg. Absolutt! Jeg er spent på om jeg blir like fort ferdig med den andre Hvis jeg er skikkelig rask, rekker jeg kanskje strikke bukser til de og Jaaaa, hvorfor ikke legge til et ekstra prosjekt! Du altså! 1
FruN Skrevet 8. september 2018 #39708 Skrevet 8. september 2018 9 minutter siden, Rumle skrev: Jaaaa, hvorfor ikke legge til et ekstra prosjekt! Du altså! 2
Fantastica Skrevet 8. september 2018 #39710 Skrevet 8. september 2018 Her har det vært nyyyydelig vær i dag, og jeg har strikket ferdig erme nr. 1 på genseren til min bonusdatter. Det er en julegave da, så jeg har god tid. 3
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2018 #39711 Skrevet 8. september 2018 Åhh...nå høljregner det ala vinterstormhøljing! Hvor i alle dager kom det så plutselig fra da... 2
Rumle Skrevet 9. september 2018 #39712 Skrevet 9. september 2018 3 timer siden, Fantastica skrev: Her har det vært nyyyydelig vær i dag, og jeg har strikket ferdig erme nr. 1 på genseren til min bonusdatter. Det er en julegave da, så jeg har god tid. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...nå høljregner det ala vinterstormhøljing! Hvor i alle dager kom det så plutselig fra da... Det kom nok herfra, for her høljet det ned noe voldsomt tidligere i i kveld 1
FruN Skrevet 9. september 2018 #39713 Skrevet 9. september 2018 Det er fryktelig rolig i ballongen for tiden.. står den værfast, mon tro? Siste bursdagsfeiring over for denne gang. HerrN skal få velge middag på sin faktiske dag, men det skjer ikke helt med det første Lillebror fikk masse fint ulltøy av bestemor og kjæresten, og HerrN fikk..gave.. Det er alltid tanken som teller, altså! Men når tanken er «jeg tar med meg dette og dette, så får han bytte senere», er det jo lov å bli litt skuffet på andres vegne. Særlig siden det stadig gjentar seg. Men vi hadde nå en hyggelig feiring uansett Veldig hyggelig at tanteL fikk være med på kveldsstellet av storesøster, på sistnevntes iherdige insistering Jeg er møkksliten og skal snart entre Drømmeland, og er stadig stolt av hvor langt jeg er kommet på genseren jeg strikker God natt, godtfolk! 2
FruN Skrevet 10. september 2018 #39714 Skrevet 10. september 2018 Hva slags genser strikker du, @Fantastica? 1
Fantastica Skrevet 10. september 2018 #39715 Skrevet 10. september 2018 2 timer siden, FruN skrev: Hva slags genser strikker du, @Fantastica? Jeg holder meg til det kjente og kjære, og strikker Marius i originalfargene. Jenta er blond og fager og kommer til å se smashing ut. Når jeg er ferdig med den skal jeg prøve å få ferdig Nancykofta til kjæresten min, men garnet er så tynt og pinnene så tynne at jeg føler at jeg strikker med lange knappenåler og sytråd. Blir jo aldri ferdig, jo! 3
Fantastica Skrevet 10. september 2018 #39716 Skrevet 10. september 2018 Gratulerer så mye med både sønn og mann, @FruN. Vi har også opphopning av bursdager i september, i neste uke er det full baluba hos oss. 😄
FruN Skrevet 10. september 2018 #39717 Skrevet 10. september 2018 2 timer siden, Fantastica skrev: Gratulerer så mye med både sønn og mann, @FruN. Vi har også opphopning av bursdager i september, i neste uke er det full baluba hos oss. 😄 Takk! Det er egentlig en mnd i mellom de, 30.august og 29.september. Men like greit å slå de sammen Håper dere får en flott bursdagsbaluba! 1
FruN Skrevet 10. september 2018 #39718 Skrevet 10. september 2018 2 timer siden, Fantastica skrev: Jeg holder meg til det kjente og kjære, og strikker Marius i originalfargene. Jenta er blond og fager og kommer til å se smashing ut. Når jeg er ferdig med den skal jeg prøve å få ferdig Nancykofta til kjæresten min, men garnet er så tynt og pinnene så tynne at jeg føler at jeg strikker med lange knappenåler og sytråd. Blir jo aldri ferdig, jo! Høres bra ut Nancy strikkes på pinne 3? Det er da ingen problemer 1
Gjest Winza Skrevet 10. september 2018 #39719 Skrevet 10. september 2018 Jeg gruer meg til mine bursdager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå