FruN Skrevet 5. september 2018 #39681 Skrevet 5. september 2018 5 timer siden, Rumle skrev: Vær helt ærlig nå, er aldri heeeelt gul og trillende rund? Like blid ihvertfall! 1 time siden, Aldrisur skrev: Jøss, ja det sier jeg også! Hvem orker å reise med danskebåt én gang i uka liksom? Et bitte lite mini-KG-treff kanskje? Det var ikke farlig altså Winza. Man er bare den man er, så går det så fint atte. Dronning Sonja? Jaja. Ha-ha, ler og ler, nå husker jeg ikke hvorfor du skrev *ikke meg*, men du har sikkert rett som vanlig. Helt ærlig? FruN tok bilde. Det der husker ikke jeg å ha tatt 🤔 Kan det ha vært frøkna som var fotograf? 🤔 1 time siden, Aldrisur skrev: Forresten så må jeg bare fortelle at vi stoppet i Seljord og kjøpte et brød på et sånt posh bakeri. Det kostet 79 kroner. *Gi oss i dag vårt daglige brød* sier jeg bare! Amen. 79kr for et brød Håper det smakte godt i det minste! 2
Fantastica Skrevet 5. september 2018 #39682 Skrevet 5. september 2018 Jeg glemte å bake brød i dag, så jeg hadde glatt tatt et brød til den prisen... 2
Rumle Skrevet 5. september 2018 #39683 Skrevet 5. september 2018 1 time siden, FruN skrev: Like blid ihvertfall! --- Tviler ikke på det!
Gjest Winza Skrevet 6. september 2018 #39684 Skrevet 6. september 2018 4 timer siden, Fantastica skrev: Jeg glemte å bake brød i dag, så jeg hadde glatt tatt et brød til den prisen... Eller First Price brød?
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2018 #39685 Skrevet 6. september 2018 Ganske ofte kan jeg også bli som henne, helt uten barnebokfortelling å forklare det med.... https://www.tv2.no/v/1372737/ 2
Fantastica Skrevet 6. september 2018 #39688 Skrevet 6. september 2018 Nå husket jeg at jeg definitivt må bake brød i dag! 4
Aldrisur Skrevet 6. september 2018 Forfatter #39689 Skrevet 6. september 2018 Nå har nok @Fantastica bakt sitt brød og alle juballongfarere har gått og lagt seg. Det er fredag og kjempeseint og jeg fikk lyst til å ønske alle sammen en skikkelig god helg! 2
Rumle Skrevet 6. september 2018 #39690 Skrevet 6. september 2018 Nesten alle har lagt seg jaffal Gooooood helg til deg også 2
Aldrisur Skrevet 6. september 2018 Forfatter #39691 Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Nesten alle har lagt seg jaffal Gooooood helg til deg også Jaffal ikke Rumlemor. Sov godt min venn når du skal sove. 1
Rumle Skrevet 6. september 2018 #39692 Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jaffal ikke Rumlemor. Sov godt min venn når du skal sove. Du og 1
Dr. A. Kula Skrevet 7. september 2018 #39695 Skrevet 7. september 2018 (endret) 6 timer siden, Aldrisur skrev: Nå har nok @Fantastica bakt sitt brød og alle juballongfarere har gått og lagt seg. Det er fredag og kjempeseint og jeg fikk lyst til å ønske alle sammen en skikkelig god helg! Teknisk er det nok fredag, men slik det står skrevet låt det som vi var langt inne på morgenkvisten lørdagsmorgenen. Slikt kan forvirre en stakkars @Rumle. Men god fredags morgen til ballongføreren og alle passasjerene. Og alt annet personell som muliggjør ballongferden. Endret 7. september 2018 av Dr. A. Kula 2
Rumle Skrevet 7. september 2018 #39696 Skrevet 7. september 2018 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Teknisk er det nok fredag, men slik det står skrevet låt det som vi var langt inne på morgenkvisten lørdagsmorgenen. Slikt kan forvirre en stakkars @Rumle. Men god fredags morgen til ballongføreren og alle passasjerene. Og alt annet personell som muliggjør ballongferden. Jeg var visst heldigvis for trøtt til å lese det slik! 2
FruN Skrevet 7. september 2018 #39697 Skrevet 7. september 2018 God helg! Her skal lillebror og pappa’n feires med bestemor, bestemorkjæreste og tante-oppi-garden Det er en grå dag, og kroppen vil ikke på jobb. Men kommer nå i gang Og jeg er ferdig med bolen på lillebrors genser, og har begynt på det ene ermet 3
Rumle Skrevet 8. september 2018 #39698 Skrevet 8. september 2018 På 7.9.2018 den 10.58, FruN skrev: God helg! Her skal lillebror og pappa’n feires med bestemor, bestemorkjæreste og tante-oppi-garden Det er en grå dag, og kroppen vil ikke på jobb. Men kommer nå i gang Og jeg er ferdig med bolen på lillebrors genser, og har begynt på det ene ermet Hvordan gikk det?
Rumle Skrevet 8. september 2018 #39699 Skrevet 8. september 2018 Jeg er så gysla trøtt i dag .. kjennes ut som jeg kan legge meg nå og sove til mandag
FruN Skrevet 8. september 2018 #39700 Skrevet 8. september 2018 2 timer siden, Rumle skrev: Hvordan gikk det? De kommer imorra Og jeg er snart ferdig på arm nr to på genseren 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå