Sola de Skrevet 5. september 2018 #39661 Del Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, Winza skrev: Det bildet har jeg sett, men fra hvor? Amelie fra Montmartre en av mine favorittfilmer. Rumlen med posen på hodet og alle sine morsomme krumspring er Amelie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2018 #39662 Del Skrevet 5. september 2018 6 minutter siden, Sola de skrev: Jo Ok da, det var et veldig ungt bilde av meg og kompisen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39663 Del Skrevet 5. september 2018 Om 7 sider så er vi på side 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. september 2018 #39664 Del Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ok da, det var et veldig ungt bilde av meg og kompisen min. Jo, men siden din alder er ukjent, så var det tryggest å ta et ungt bilde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2018 #39665 Del Skrevet 5. september 2018 Sola er en klok dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 5. september 2018 #39666 Del Skrevet 5. september 2018 Skjer a ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39667 Del Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sola er en klok dame. Når sola står opp så logger hun seg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2018 #39668 Del Skrevet 5. september 2018 29 minutter siden, Sola de skrev: Amelie fra Montmartre en av mine favorittfilmer. Rumlen med posen på hodet og alle sine morsomme krumspring er Amelie I wish! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. september 2018 #39669 Del Skrevet 5. september 2018 17 minutter siden, Rumle skrev: I wish! Du er 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39670 Del Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, Sola de skrev: Du er Dere er to flotte damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. september 2018 #39671 Del Skrevet 5. september 2018 7 timer siden, Mynona skrev: Åh! Fikk du treffe den berømte herr aldri og!! Jada 6 timer siden, Fantastica skrev: Utrolig hyggelig at dere har hatt et lite KG-treff! Bittelitt misunnelig på alle involverte, kjenner jeg. Bare å si ifra om du (og kjæresten din for den saks skyld) skulle være i nærheten Samme gjelder selvfølgelig for min del 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2018 #39672 Del Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Jada Bare å si ifra om du (og kjæresten din for den saks skyld) skulle være i nærheten Samme gjelder selvfølgelig for min del Vær helt ærlig nå, er aldri heeeelt gul og trillende rund? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. september 2018 Forfatter #39673 Del Skrevet 5. september 2018 23 timer siden, Rumle skrev: Jøss! Jøss, ja det sier jeg også! Hvem orker å reise med danskebåt én gang i uka liksom? 15 timer siden, Winza skrev: Har dere vært på et kg treff? Et bitte lite mini-KG-treff kanskje? 10 timer siden, Winza skrev: Modige folk, jeg hadde ikke turt Det var ikke farlig altså Winza. Man er bare den man er, så går det så fint atte. 9 timer siden, Sola de skrev: Og der ble plutselig Aldri seende ut som dronning Sonja for meg Hoppe ser ut som pippi langstrømpe, så det er sagt Dronning Sonja? Jaja. 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke meg. Ha-ha, ler og ler, nå husker jeg ikke hvorfor du skrev *ikke meg*, men du har sikkert rett som vanlig. 4 timer siden, Rumle skrev: Vær helt ærlig nå, er aldri heeeelt gul og trillende rund? Helt ærlig? FruN tok bilde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2018 #39674 Del Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: --- Helt ærlig? FruN tok bilde. Ååååååh! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39675 Del Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Jøss, ja det sier jeg også! Hvem orker å reise med danskebåt én gang i uka liksom? Et bitte lite mini-KG-treff kanskje? Det var ikke farlig altså Winza. Man er bare den man er, så går det så fint atte. Dronning Sonja? Jaja. Ha-ha, ler og ler, nå husker jeg ikke hvorfor du skrev *ikke meg*, men du har sikkert rett som vanlig. Helt ærlig? FruN tok bilde. Fine folk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. september 2018 Forfatter #39676 Del Skrevet 5. september 2018 Takk begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. september 2018 Forfatter #39677 Del Skrevet 5. september 2018 Forresten så må jeg bare fortelle at vi stoppet i Seljord og kjøpte et brød på et sånt posh bakeri. Det kostet 79 kroner. *Gi oss i dag vårt daglige brød* sier jeg bare! Amen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2018 #39678 Del Skrevet 5. september 2018 Jøss, det var litt av en pris! Håper det smakte godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 5. september 2018 Forfatter #39679 Del Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jøss, det var litt av en pris! Håper det smakte godt Det var som et vanlig brød, men det het noe sånn som *Sjøormbrød fra Seljord* eller noe sånt, og den type gimmick må man nok betale for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. september 2018 #39680 Del Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det var som et vanlig brød, men det het noe sånn som *Sjøormbrød fra Seljord* eller noe sånt, og den type gimmick må man nok betale for. Jupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå