Rumle Skrevet 4. september 2018 #39641 Skrevet 4. september 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Ja! Hver tirsdag eller noe sånt. Jøss!
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2018 #39642 Skrevet 4. september 2018 2 timer siden, Aldrisur skrev: Synes forresten jeg så snippen på kjolestoffet ditt forsvinne bak en garnreol på Ullared også!? Hyss... Jeg har gjemt meg i garnhyllene. 2 timer siden, Aldrisur skrev: Tror de har et slags medlemskap eller noe. Nå må jeg le litt her... 1 time siden, Rumle skrev: Hver uke hele året?! ...for vi er vel enda verre rariteter på dette forumet i timesvis hver dag og ofte natt også. 3
Rumle Skrevet 4. september 2018 #39643 Skrevet 4. september 2018 36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: --- ...for vi er vel enda verre rariteter på dette forumet i timesvis hver dag og ofte natt også. Aner ikke hva du mener?! 2
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39644 Skrevet 5. september 2018 9 timer siden, Aldrisur skrev: Ja, likte den Rumle. Så to episoder i slengen og har resten til gode når jeg får tid. Avstandsforhold er noe herk, og jo lenger tid man har sammen jo verre er det når man må ta avskjed - atter en gang. Det verste for dere er kanskje at dere ikke ser noen slutt på situasjonen akkurat nå. Jøss for en fin blomst! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en aldeles strålende tur til gamle trakter. Som dere vel skjønner har jeg truffet verdens søteste frue m. familie. . Minstemann sov, men han håper jeg vi kan få hilse på senere. Vi ble tatt sååå godt i mot av alle tre. Koselig og rart å treffes etter så lang tid med kun å skrive her på KG. En fin opplevelse å ha i "minneboka". Og @Rumle - kanelbollene smakte fortreffelig! Videre gikk ferden innom gamle venner, mer kaffe, masse skravling og når mørket falt på ble det middag og overnatting på Skinnarbu høyfjellshotell. Nydelig biltur hjemover (i dag) over fjell og gjennom daler. Strålende høstsol begge dagene, men lite høstfarger i fjellet enda. Nå har jeg benka meg foran TV-en og ser på Norges merkeligste realityshow: Danskebåten. Er det noe som er puteTV, så er det dette programmet. Hvor finner de alle folka som er med? Håper alle har det bra. 8 timer siden, Rumle skrev: Åhhh så gøy!! Også fikk du smake kanelbollene også, din heldiggris! Det danskebåt-programmet skulle jeg gjerne sett Har dere vært på et kg treff?
FruN Skrevet 5. september 2018 #39645 Skrevet 5. september 2018 57 minutter siden, Winza skrev: Har dere vært på et kg treff? Nå? Det var «bare» Herr og Fru Aldri som kom på besøk til oss 2
Mynona Skrevet 5. september 2018 #39646 Skrevet 5. september 2018 Åh! Fikk du treffe den berømte herr aldri og!! 3
Fantastica Skrevet 5. september 2018 #39647 Skrevet 5. september 2018 Utrolig hyggelig at dere har hatt et lite KG-treff! Bittelitt misunnelig på alle involverte, kjenner jeg. 4
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39648 Skrevet 5. september 2018 11 minutter siden, Fantastica skrev: Utrolig hyggelig at dere har hatt et lite KG-treff! Bittelitt misunnelig på alle involverte, kjenner jeg. Modige folk, jeg hadde ikke turt
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2018 #39649 Skrevet 5. september 2018 4 timer siden, FruN skrev: Det var «bare» Herr og Fru Aldri som kom på besøk til oss De tilsvarer omtrent svært kongelige medlemmer av Forumlandet. Jeg hadde bukket og bukket og rygget ut med ansiktet mot dem og fremdeles bukket til jeg var utenfor synsfeltet deres. Jeg hadde blitt så ærbødig at jeg ikke hadde kommet på å få en autograf, langt mindre en selfie med dem. Jeg hadde rett og slett vært vettaskremt over å stå ansit til ansikt med selveste Dem... 2
Sola de Skrevet 5. september 2018 #39650 Skrevet 5. september 2018 Og der ble plutselig Aldri seende ut som dronning Sonja for meg Hoppe ser ut som pippi langstrømpe, så det er sagt 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2018 #39651 Skrevet 5. september 2018 Det er jo sånn vi ser ut, så det er helt greit det. 1
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39652 Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, Sola de skrev: Og der ble plutselig Aldri seende ut som dronning Sonja for meg Hoppe ser ut som pippi langstrømpe, så det er sagt Og jeg ser ut som Shrek?
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2018 #39653 Skrevet 5. september 2018 Neida, for du er en flott voksen mann med pene klær, skjeggpryd m.m.
Sola de Skrevet 5. september 2018 #39654 Skrevet 5. september 2018 7 minutter siden, Winza skrev: Og jeg ser ut som Shrek? Nei. Deg har jeg sett bilde av i bildetråder, så deg ser jeg for meg som du er. Samme med de andre jeg har sett bilde av.
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39657 Skrevet 5. september 2018 Husker jeg midt inni en skoletime på videregående så spurte jeg, helt uten videre læreren min om han synes jeg så ut som Shrek og klassen begynte å le
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39658 Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, Sola de skrev: @Rumle Det bildet har jeg sett, men fra hvor?
Sola de Skrevet 5. september 2018 #39659 Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke meg. Jo 3
Gjest Winza Skrevet 5. september 2018 #39660 Skrevet 5. september 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke meg. Jeg har sett bilde av deg, du har på deg en kjole som skifter farger hvert 5 sekund og du hopper tau
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå