FruN Skrevet 3. september 2018 #39621 Skrevet 3. september 2018 6 minutter siden, Mynona skrev: Wow! Den var fin med mange blomster! Og knopper! Veldig flink til å velge ut blomster, ho jeg fikk den av 3
Mynona Skrevet 3. september 2018 #39622 Skrevet 3. september 2018 1 minutt siden, FruN skrev: Og knopper! Veldig flink til å velge ut blomster, ho jeg fikk den av Et øye for blomster hun da 4
FruN Skrevet 3. september 2018 #39623 Skrevet 3. september 2018 14 minutter siden, Mynona skrev: Et øye for blomster hun da Absolutt 2
Rumle Skrevet 3. september 2018 #39624 Skrevet 3. september 2018 8 timer siden, FruN skrev: Seeee så fine blomsten Kjempefin! Jeg får alltid lyst på orkideer på høsten! 2
FruN Skrevet 3. september 2018 #39625 Skrevet 3. september 2018 20 minutter siden, Rumle skrev: Kjempefin! Jeg får alltid lyst på orkideer på høsten! Veldig fine blomster, altså Jeg/vi har hatt veldig hyggelig besøk i dag 3
Rumle Skrevet 3. september 2018 #39626 Skrevet 3. september 2018 3 minutter siden, FruN skrev: Veldig fine blomster, altså Jeg/vi har hatt veldig hyggelig besøk i dag Så koselig 1
Aldrisur Skrevet 4. september 2018 Forfatter #39627 Skrevet 4. september 2018 På 2.9.2018 den 0.18, Rumle skrev: Håper du liker Nydelig genser @FruN Ja, likte den Rumle. Så to episoder i slengen og har resten til gode når jeg får tid. På 2.9.2018 den 16.17, Fantastica skrev: Jeg har vondt i hjertet mitt. Har nettopp kjørt kjæresten min til flyplassen etter en vidunderlig uke. Avstandsforhold suger. Avstandsforhold er noe herk, og jo lenger tid man har sammen jo verre er det når man må ta avskjed - atter en gang. Det verste for dere er kanskje at dere ikke ser noen slutt på situasjonen akkurat nå. På 3.9.2018 den 14.44, FruN skrev: Seeee så fine blomsten Jøss for en fin blomst! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en aldeles strålende tur til gamle trakter. Som dere vel skjønner har jeg truffet verdens søteste frue m. familie. . Minstemann sov, men han håper jeg vi kan få hilse på senere. Vi ble tatt sååå godt i mot av alle tre. Koselig og rart å treffes etter så lang tid med kun å skrive her på KG. En fin opplevelse å ha i "minneboka". Og @Rumle - kanelbollene smakte fortreffelig! Videre gikk ferden innom gamle venner, mer kaffe, masse skravling og når mørket falt på ble det middag og overnatting på Skinnarbu høyfjellshotell. Nydelig biltur hjemover (i dag) over fjell og gjennom daler. Strålende høstsol begge dagene, men lite høstfarger i fjellet enda. Nå har jeg benka meg foran TV-en og ser på Norges merkeligste realityshow: Danskebåten. Er det noe som er puteTV, så er det dette programmet. Hvor finner de alle folka som er med? Håper alle har det bra. 4
Rumle Skrevet 4. september 2018 #39628 Skrevet 4. september 2018 12 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, likte den Rumle. Så to episoder i slengen og har resten til gode når jeg får tid. Avstandsforhold er noe herk, og jo lenger tid man har sammen jo verre er det når man må ta avskjed - atter en gang. Det verste for dere er kanskje at dere ikke ser noen slutt på situasjonen akkurat nå. Jøss for en fin blomst! Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en aldeles strålende tur til gamle trakter. Som dere vel skjønner har jeg truffet verdens søteste frue m. familie. . Minstemann sov, men han håper jeg vi kan få hilse på senere. Vi ble tatt sååå godt i mot av alle tre. Koselig og rart å treffes etter så lang tid med kun å skrive her på KG. En fin opplevelse å ha i "minneboka". Og @Rumle - kanelbollene smakte fortreffelig! Videre gikk ferden innom gamle venner, mer kaffe, masse skravling og når mørket falt på ble det middag og overnatting på Skinnarbu høyfjellshotell. Nydelig biltur hjemover (i dag) over fjell og gjennom daler. Strålende høstsol begge dagene, men lite høstfarger i fjellet enda. Nå har jeg benka meg foran TV-en og ser på Norges merkeligste realityshow: Danskebåten. Er det noe som er puteTV, så er det dette programmet. Hvor finner de alle folka som er med? Håper alle har det bra. Åhhh så gøy!! Også fikk du smake kanelbollene også, din heldiggris! Det danskebåt-programmet skulle jeg gjerne sett 3
Aldrisur Skrevet 4. september 2018 Forfatter #39629 Skrevet 4. september 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Åhhh så gøy!! Også fikk du smake kanelbollene også, din heldiggris! Det danskebåt-programmet skulle jeg gjerne sett Ja, det var kjempegøy! Søte Lillemor og da. Det danskebåt-programmet er egentlig en helt utavkroppenopplevelse. Jeg får lyst til å ta en tur med den båten bare for å oppleve typene som er med. Eller forresten ikke. 2
Rumle Skrevet 4. september 2018 #39630 Skrevet 4. september 2018 Det kan jeg tenke meg! Må gå og lade 1
Mynona Skrevet 4. september 2018 #39631 Skrevet 4. september 2018 Jeg har sett et par episoder og det er skikkelig pute TV Det høres ut som et veldig hyggelig møte altså! Selv om lillebror ikke ville treffe deg Gøy å få skravlet litt utenom tastene også! 2
Aldrisur Skrevet 4. september 2018 Forfatter #39632 Skrevet 4. september 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg har sett et par episoder og det er skikkelig pute TV Det høres ut som et veldig hyggelig møte altså! Selv om lillebror ikke ville treffe deg Gøy å få skravlet litt utenom tastene også! Ja er det ikke? Det var veldig artig My. 2
FruN Skrevet 4. september 2018 #39633 Skrevet 4. september 2018 Veldig hyggelig at dere ville ta turen opp Lillebror våknet selvfølgelig 10 min eller noe etter dere dro, den lille sniken Og storesøster var såååå stolt når ho la seg i kveld - i storsenter si med Frost-sengetøyet sitt Jeg ser på Alt for Norge, jeg 4
Aldrisur Skrevet 4. september 2018 Forfatter #39634 Skrevet 4. september 2018 7 minutter siden, FruN skrev: Veldig hyggelig at dere ville ta turen opp Lillebror våknet selvfølgelig 10 min eller noe etter dere dro, den lille sniken Og storesøster var såååå stolt når ho la seg i kveld - i storsenter si med Frost-sengetøyet sitt Jeg ser på Alt for Norge, jeg Ja det var utrolig hyggelig. Takk for at dere tok oss så fint imot. Gjorde han? Liten luring det der. Åh, kan bare tenke meg at det var stas ja. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2018 #39635 Skrevet 4. september 2018 Noen er modige her på forumet. Og heldige og...fortjener alt godt på sine veier som av og til krysser hverandre. Jeg tar opp pute-tv-programmet. Tenkte faktisk akkurat det samme i dag. Må være helt besynderlig å faktisk være ombord og se alt sammen. Var jeg der så fikk de litt til å snakke om >>> ....men så dere en snutt som forsvant bak en dør når kameraet svinset over lokalet, så kunne det nok ha blitt meg. Jeg er kamerasky. Det skulle en ikke tro gitt... Pute-tv for oss altså, men for dem er det skikkelig koselig tur som de ser frem til stadig vekk, hele året, hele livet. Det er da bra for dem det. Flytende juballong både inni seg og utenfor. 3
Mynona Skrevet 4. september 2018 #39636 Skrevet 4. september 2018 Noen av de drar jo hver uke. Det må jo bli ensformig etterhvert? De eldre damene som deo å kjøpte blomster i Danmark hver uke 2
Aldrisur Skrevet 4. september 2018 Forfatter #39637 Skrevet 4. september 2018 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Noen er modige her på forumet. Og heldige og...fortjener alt godt på sine veier som av og til krysser hverandre. Jeg tar opp pute-tv-programmet. Tenkte faktisk akkurat det samme i dag. Må være helt besynderlig å faktisk være ombord og se alt sammen. Var jeg der så fikk de litt til å snakke om >>> ....men så dere en snutt som forsvant bak en dør når kameraet svinset over lokalet, så kunne det nok ha blitt meg. Jeg er kamerasky. Det skulle en ikke tro gitt... Pute-tv for oss altså, men for dem er det skikkelig koselig tur som de ser frem til stadig vekk, hele året, hele livet. Det er da bra for dem det. Flytende juballong både inni seg og utenfor. Du kan få sagt det du Hoppe. Pute-TV for oss, men helt sikkert en viktig adspredelse for de medvirkende. Ja at du er kamerasky det betviles ikke. Synes forresten jeg så snippen på kjolestoffet ditt forsvinne bak en garnreol på Ullared også!? 3
Aldrisur Skrevet 4. september 2018 Forfatter #39638 Skrevet 4. september 2018 3 minutter siden, Mynona skrev: Noen av de drar jo hver uke. Det må jo bli ensformig etterhvert? De eldre damene som deo å kjøpte blomster i Danmark hver uke Tror de har et slags medlemskap eller noe. 1
Rumle Skrevet 4. september 2018 #39639 Skrevet 4. september 2018 11 minutter siden, Mynona skrev: Noen av de drar jo hver uke. Det må jo bli ensformig etterhvert? De eldre damene som deo å kjøpte blomster i Danmark hver uke Hver uke hele året?!
Mynona Skrevet 4. september 2018 #39640 Skrevet 4. september 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Hver uke hele året?! Ja! Hver tirsdag eller noe sånt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå