FruN Skrevet 1. september 2018 #39601 Skrevet 1. september 2018 (endret) 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Å huttetu blir helt stressa av å lese her jeg FruN. Men kjenner jeg deg rett så blir det nok et koseprosjekt for deg dette her. Du er så flink atte! Nydelig genser da. Bare jeg får kommet meg i gang, går det nok lett Blir mindre mønster på den jeg skal strikke da Har ihvertfall hele september og mesteparten av oktober på meg å få de ferdig da Må jo egentlig bare få tatt bilder i tide Har hatt lyst til å strikke den lenge, finnes i kjole og, men blir gensere nå Endret 1. september 2018 av FruN 2
Sola de Skrevet 1. september 2018 #39602 Skrevet 1. september 2018 41 minutter siden, FruN skrev: ...og der fikk jeg meg et par strikkeprosjekt til, gitt Skal strikke julegensere til de søte små, men de må bli ferdig på en drøy måned så jeg får tatt bilder til julekort Får kort til halv pris om de blir bestilt før 31. oktober Skal bli en versjon av denne Den var bare supersøt Hvor finner man oppskriften til den? 2
Aldrisur Skrevet 1. september 2018 Forfatter #39603 Skrevet 1. september 2018 Småtrollene til FruN blir nok superfine i de genserne. Nå har jeg startet opp Happy Valley 1. episode. 4
FruN Skrevet 1. september 2018 #39604 Skrevet 1. september 2018 5 minutter siden, Sola de skrev: Den var bare supersøt Hvor finner man oppskriften til den? Den er fra Sandnes Garn, hefte 1508 "Tynn merinoull" 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Småtrollene til FruN blir nok superfine i de genserne. Nå har jeg startet opp Happy Valley 1. episode. Håper de liker de! Og at de passer neste år og Jeg har sett Skal vi danse 2
Sola de Skrevet 1. september 2018 #39605 Skrevet 1. september 2018 25 minutter siden, FruN skrev: Den er fra Sandnes Garn, hefte 1508 "Tynn merinoull" Håper de liker de! Og at de passer neste år og Jeg har sett Skal vi danse Takk Må sjekke det ut! 1
Rumle Skrevet 1. september 2018 #39606 Skrevet 1. september 2018 34 minutter siden, Aldrisur skrev: Småtrollene til FruN blir nok superfine i de genserne. Nå har jeg startet opp Happy Valley 1. episode. Håper du liker Nydelig genser @FruN
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2018 #39607 Skrevet 2. september 2018 Hvor har det blitt av den bake-Fruen som jeg en gang kjente til? Håndarbeides det heller som regel, innimelom ungestell, vask opp og ned...og alt som livet bringer med seg?
Fantastica Skrevet 2. september 2018 #39608 Skrevet 2. september 2018 Jeg har vondt i hjertet mitt. Har nettopp kjørt kjæresten min til flyplassen etter en vidunderlig uke. Avstandsforhold suger. 2
FruN Skrevet 2. september 2018 #39609 Skrevet 2. september 2018 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hvor har det blitt av den bake-Fruen som jeg en gang kjente til? Håndarbeides det heller som regel, innimelom ungestell, vask opp og ned...og alt som livet bringer med seg? Mener du meg? Har vel ikke vært så flink til å dele hva jeg har bakt Nå er det kanelboller i frysa og krokancookies i skapet Men joda, det blir fort borte i unger, vask og annet. I tillegg til at jeg bør holde meg litt borte fra det 47 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg har vondt i hjertet mitt. Har nettopp kjørt kjæresten min til flyplassen etter en vidunderlig uke. Avstandsforhold suger. 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2018 #39610 Skrevet 2. september 2018 2 timer siden, Fantastica skrev: Jeg har vondt i hjertet mitt. Har nettopp kjørt kjæresten min til flyplassen etter en vidunderlig uke. Avstandsforhold suger. Og en av dere kommer ikke til å flytte på dere med det første? 1 time siden, FruN skrev: Mener du meg? Jeg mener deg ja. Forumets sjefsbakerinne som nesten kom med på tv og all ting. Jeg husker alt fra "før i tiden".
Fantastica Skrevet 2. september 2018 #39611 Skrevet 2. september 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Og en av dere kommer ikke til å flytte på dere med det første? Nei. Jeg har skrevet under på at jeg ikke kommer til å forlate kommunen før yngste er myndig, og hun har forpliktelser på sin kant. Det er vanskelig, rett og slett. 1
Dr. A. Kula Skrevet 2. september 2018 #39612 Skrevet 2. september 2018 2 timer siden, Fantastica skrev: Jeg har vondt i hjertet mitt. Har nettopp kjørt kjæresten min til flyplassen etter en vidunderlig uke. Avstandsforhold suger. Da er det godt at dere har hatt en fantastisk uke som gir minner ingen kan ta fra dere. De ligger lagret i hjertet sammen med den kjærligheten dere to har for hverandre. Minner bringer glede, lengsel gir håp og plutselig er dere sammen igjen. Hun har det nok på samme måte som deg og det i seg selv gir noe dere har sammen. 5
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2018 #39613 Skrevet 2. september 2018 19 minutter siden, Fantastica skrev: Nei. Jeg har skrevet under på at jeg ikke kommer til å forlate kommunen før yngste er myndig, og hun har forpliktelser på sin kant. Det er vanskelig, rett og slett. Det skjønner jeg ja; det tar sin tid, men da har begge en solid gulrot å strekke seg etter.
Fantastica Skrevet 2. september 2018 #39614 Skrevet 2. september 2018 34 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Da er det godt at dere har hatt en fantastisk uke som gir minner ingen kan ta fra dere. De ligger lagret i hjertet sammen med den kjærligheten dere to har for hverandre. Minner bringer glede, lengsel gir håp og plutselig er dere sammen igjen. Hun har det nok på samme måte som deg og det i seg selv gir noe dere har sammen. Åh, så nydelig sagt! Dette skal jeg sannelig ta med meg. Og ja, hun har det på samme måte. ❤️ 4
FruN Skrevet 2. september 2018 #39615 Skrevet 2. september 2018 52 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Og en av dere kommer ikke til å flytte på dere med det første? Jeg mener deg ja. Forumets sjefsbakerinne som nesten kom med på tv og all ting. Jeg husker alt fra "før i tiden". Vurderte et øyeblikk å melde meg på igjen Men..tja..det spørs 1
Rumle Skrevet 2. september 2018 #39616 Skrevet 2. september 2018 3 timer siden, FruN skrev: Mener du meg? Har vel ikke vært så flink til å dele hva jeg har bakt Nå er det kanelboller i frysa og krokancookies i skapet Men joda, det blir fort borte i unger, vask og annet. I tillegg til at jeg bør holde meg litt borte fra det Krokancookies?! 1
FruN Skrevet 2. september 2018 #39617 Skrevet 2. september 2018 1 time siden, Rumle skrev: Krokancookies?! Skal jeg sende oppskrifta? 3
Rumle Skrevet 2. september 2018 #39618 Skrevet 2. september 2018 4 minutter siden, FruN skrev: Skal jeg sende oppskrifta? Veldig gjerne! 1
Mynona Skrevet 3. september 2018 #39620 Skrevet 3. september 2018 Wow! Den var fin med mange blomster! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå