Mynona Skrevet 31. august 2018 #39581 Del Skrevet 31. august 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Åh, sånne hotell med frosne håndklær og show er morsomme å bo på! Ja! Vi bor på 5 stjerner. Betalt rett over 3000kr hver for fly og hotell. Restplass! Koster vanligvis 22.000 bare for hotellet utenfor høysesong en uke! Vi har gjort et kupp! 1 minutt siden, Rumle skrev: Frosne hånklær? Genialt! Ja! Badevakten kom plutselig å delte ut frosne håndklær! Kjempedeilig. Å tenk at jeg aldri har tenk på det før! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39582 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) 2 minutter siden, Mynona skrev: Ja! Vi bor på 5 stjerner. Betalt rett over 3000kr hver for fly og hotell. Restplass! Koster vanligvis 22.000 bare for hotellet utenfor høysesong en uke! Vi har gjort et kupp! Ja! Badevakten kom plutselig å delte ut frosne håndklær! Kjempedeilig. Å tenk at jeg aldri har tenk på det før! Det tipset kommer Hoppen til å skrive seg bak øret til neste sommer, tror jeg. Det skal i alle fall jeg! Endret 31. august 2018 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39583 Del Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Ja! Vi bor på 5 stjerner. Betalt rett over 3000kr hver for fly og hotell. Restplass! Koster vanligvis 22.000 bare for hotellet utenfor høysesong en uke! Vi har gjort et kupp! Ja! Badevakten kom plutselig å delte ut frosne håndklær! Kjempedeilig. Å tenk at jeg aldri har tenk på det før! Så deilig My! Og ikke minst når dere har med lilletulla, da er det godt med litt ekstra komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2018 #39584 Del Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Det tipset kommer Hoppen til å skrive seg bak øret til neste sommer, tror jeg. Der skal i alle fall jeg! Ja! Hadde vært genialt i sommern som var. De var nok bare fuktige da de ble fryst. Og brettet sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39585 Del Skrevet 31. august 2018 Jeg tok et mobilbilde av druene mine, og tenkte å legge det inn her. Det er massevis av dem i år, sikkert takket være det varme sommerværet (og min snikvanning i tørkeperioden). Men, det er et stort MEN, jeg klarer ikke å få det gjengitt i ballongen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. august 2018 #39586 Del Skrevet 31. august 2018 Dette var en mektig film og så realistisk O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39587 Del Skrevet 31. august 2018 6 minutter siden, Winza skrev: Dette var en mektig film og så realistisk O: Så bra! Nå gleder jeg meg enda mer til å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39588 Del Skrevet 31. august 2018 Det dukker stadig opp brukere som jeg savner i tankene mine. @Alfa og @Anje for eksempel, er begge jenter jeg satt veldig pris på. Anje tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. Og så håper jeg at det går veldig bra med Alfa. Har du hatt noen kontakt med dem @Rumle? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2018 #39589 Del Skrevet 31. august 2018 1 time siden, Rumle skrev: Det tipset kommer Hoppen til å skrive seg bak øret til neste sommer, tror jeg. Det skal i alle fall jeg! Det er notert. > < 12 minutter siden, Winza skrev: Dette var en mektig film og så realistisk O: Huff...jeg liker ikke sånne filmer. Men bra at du antagelig likte den da. Hvis du skal trille terning, hva gir du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39590 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) 2 timer siden, Aldrisur skrev: Jeg tok et mobilbilde av druene mine, og tenkte å legge det inn her. Det er massevis av dem i år, sikkert takket være det varme sommerværet (og min snikvanning i tørkeperioden). Men, det er et stort MEN, jeg klarer ikke å få det gjengitt i ballongen. Åhhh det vil jeg gjerne se! Hvilken melding får du når du ikke får poste? Kan det være at filen er for stor? 1 time siden, Aldrisur skrev: Det dukker stadig opp brukere som jeg savner i tankene mine. @Alfa og @Anje for eksempel, er begge jenter jeg satt veldig pris på. Anje tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. Og så håper jeg at det går veldig bra med Alfa. Har du hatt noen kontakt med dem @Rumle? Åh ja, de tenker jeg på også Og jeg tenker spesielt på @Anje hver gang jeg ser en chili! Nei, jeg har ikke kontakt med noen av dem Og @hog er savnet også! Endret 31. august 2018 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39591 Del Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Åhhh det vil jeg gjerne se! Hvilken melding får du når du ikke får poste? Kan det være at filen er for stor? Åh ja, de tenker jeg på også Og jeg tenker spesielt på @Anje hver gang jeg ser en chili! Nei, jeg har ikke kontakt med noen av dem Og @hog er savnet også! @hog ja, det er helt sant. Den koselige mannen vår. Du forbinder Anje med chili og jeg med gresskar. Morsomt. Og så var det noe med noen røde, høye støvler også, men kan ikke huske eksakt hva det var. Odisi og Noz er også to flotte forumvenner som ikke er her mer. Trist, men sånn er livet her på KG. Godt vi har hverandre da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39592 Del Skrevet 31. august 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hog Skrevet 1. september 2018 #39593 Del Skrevet 1. september 2018 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. september 2018 Forfatter #39594 Del Skrevet 1. september 2018 4 timer siden, hog skrev: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2018 #39595 Del Skrevet 1. september 2018 Så bra at man kan etterlyse og så popper han opp fra sine gjemmer der ute i landet et sted. Helt enig i at hog og mange andre er savnet, men det at KG ikke er slettet ut av deres hukommelse kan bety at de holder kjøkkendøra åpen for å kanskje komme tilbake på litt lengre gjesteopptredener igjen på et senere tidspunkt. Personlig tar jeg imot alle sånne besøkssmuler med stor takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. september 2018 #39596 Del Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Så bra at man kan etterlyse og så popper han opp fra sine gjemmer der ute i landet et sted. Helt enig i at hog og mange andre er savnet, men det at KG ikke er slettet ut av deres hukommelse kan bety at de holder kjøkkendøra åpen for å kanskje komme tilbake på litt lengre gjesteopptredener igjen på et senere tidspunkt. Personlig tar jeg imot alle sånne besøkssmuler med stor takk. Skulle ønske @PPM kunne poppet fram med, er gått over 3 år 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2018 #39597 Del Skrevet 1. september 2018 Helt sant det. Han skal vite at han er ønsket og hjertelig velkommen her igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. september 2018 #39598 Del Skrevet 1. september 2018 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Helt sant det. Han skal vite at han er ønsket og hjertelig velkommen her igjen. Han har entret 40 årene nå med så kanskje han har fått en midtlivskrise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. september 2018 #39599 Del Skrevet 1. september 2018 ...og der fikk jeg meg et par strikkeprosjekt til, gitt Skal strikke julegensere til de søte små, men de må bli ferdig på en drøy måned så jeg får tatt bilder til julekort Får kort til halv pris om de blir bestilt før 31. oktober Skal bli en versjon av denne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. september 2018 Forfatter #39600 Del Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, FruN skrev: ...og der fikk jeg meg et par strikkeprosjekt til, gitt Skal strikke julegensere til de søte små, men de må bli ferdig på en drøy måned så jeg får tatt bilder til julekort Får kort til halv pris om de blir bestilt før 31. oktober Skal bli en versjon av denne Å huttetu blir helt stressa av å lese her jeg FruN. Men kjenner jeg deg rett så blir det nok et koseprosjekt for deg dette her. Du er så flink atte! Nydelig genser da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå