Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Åh, sånne hotell med frosne håndklær og show er morsomme å bo på! :hoppendeglad:

Ja! Vi bor på 5 stjerner. Betalt rett over 3000kr hver for fly og hotell. Restplass! Koster vanligvis 22.000 bare for hotellet utenfor høysesong en uke! Vi har gjort et kupp!

1 minutt siden, Rumle skrev:

Frosne hånklær? Genialt! :jepp:

Ja! Badevakten kom plutselig å delte ut frosne håndklær! Kjempedeilig. Å tenk at jeg aldri har tenk på det før!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Mynona skrev:

Ja! Vi bor på 5 stjerner. Betalt rett over 3000kr hver for fly og hotell. Restplass! Koster vanligvis 22.000 bare for hotellet utenfor høysesong en uke! Vi har gjort et kupp!

Ja! Badevakten kom plutselig å delte ut frosne håndklær! Kjempedeilig. Å tenk at jeg aldri har tenk på det før!

Det tipset kommer Hoppen til å skrive seg bak øret til neste sommer, tror jeg. Det skal i alle fall jeg! :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Så deilig My! Og ikke minst når dere har med lilletulla, da er det godt med litt ekstra komfort. :rodmer:

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Det tipset kommer Hoppen til å skrive seg bak øret til neste sommer, tror jeg. Der skal i alle fall jeg! :jepp:

Ja! Hadde vært genialt i sommern som var. De var nok bare fuktige da de ble fryst. Og brettet sammen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok et mobilbilde av druene mine, og tenkte å legge det inn her. Det er massevis av dem i år, sikkert takket være det varme sommerværet (og min snikvanning i tørkeperioden). 

Men, det er et stort MEN, jeg klarer ikke å få det gjengitt i ballongen. :sad:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Winza skrev:

Dette var en mektig film og så realistisk O:

Så bra! :5:

Nå gleder jeg meg enda mer til å se den. 

Skrevet

Det dukker stadig opp brukere som jeg savner i tankene mine.

@Alfa og @Anje for eksempel, er begge jenter jeg satt veldig pris på. Anje tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. :fnise: Og så håper jeg at det går veldig bra med Alfa. :klemmer:

Har du hatt noen kontakt med dem @Rumle?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Det tipset kommer Hoppen til å skrive seg bak øret til neste sommer, tror jeg. Det skal i alle fall jeg!

Det er notert. :ninja: > :sove: < :ninja: 

12 minutter siden, Winza skrev:

Dette var en mektig film og så realistisk O:

Huff...jeg liker ikke sånne filmer. :(  Men bra at du antagelig likte den da. Hvis du skal trille terning, hva gir du? 

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg tok et mobilbilde av druene mine, og tenkte å legge det inn her. Det er massevis av dem i år, sikkert takket være det varme sommerværet (og min snikvanning i tørkeperioden). 

Men, det er et stort MEN, jeg klarer ikke å få det gjengitt i ballongen. :sad:

Åhhh det vil jeg gjerne se! :ninuskapus: Hvilken melding får du når du ikke får poste? Kan det være at filen er for stor? 

1 time siden, Aldrisur skrev:

Det dukker stadig opp brukere som jeg savner i tankene mine.

@Alfa og @Anje for eksempel, er begge jenter jeg satt veldig pris på. Anje tenker jeg på hver gang jeg ser et gresskar. :fnise: Og så håper jeg at det går veldig bra med Alfa. :klemmer:

Har du hatt noen kontakt med dem @Rumle?

Åh ja, de tenker jeg på også :blush: Og jeg tenker spesielt på @Anje hver gang jeg ser en chili! :Nikke: 

Nei, jeg har ikke kontakt med noen av dem :sukk:

Og @hog er savnet også! :opplyser:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Åhhh det vil jeg gjerne se! :ninuskapus: Hvilken melding får du når du ikke får poste? Kan det være at filen er for stor? 

Åh ja, de tenker jeg på også :blush: Og jeg tenker spesielt på @Anje hver gang jeg ser en chili! :Nikke: 

Nei, jeg har ikke kontakt med noen av dem :sukk:

Og @hog er savnet også! :opplyser:

@hog ja, det er helt sant. Den koselige mannen vår. :rodmer: 

Du forbinder Anje med chili og jeg med gresskar. Morsomt. Og så var det noe med noen røde, høye støvler også, men kan ikke huske eksakt hva det var. :ler:

Odisi og Noz er også to flotte forumvenner som ikke er her mer. Trist, :sad: men sånn er livet her på KG. 

Godt vi har hverandre da. :cry3::kose:

• Liker 3
Skrevet

:vinke:

:natti:  

:klemmer:

:sove:

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, hog skrev:

:klemmer:

:strix: :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Så bra at man kan etterlyse og så popper han opp fra sine gjemmer der ute i landet et sted. :jepp: 
Helt enig i at hog og mange andre er savnet, men det at KG ikke er slettet ut av deres hukommelse
kan bety at de holder kjøkkendøra åpen for å kanskje komme tilbake på litt lengre gjesteopptredener
igjen på et senere tidspunkt. Personlig tar jeg imot alle sånne besøkssmuler med stor takk. :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Så bra at man kan etterlyse og så popper han opp fra sine gjemmer der ute i landet et sted. :jepp: 
Helt enig i at hog og mange andre er savnet, men det at KG ikke er slettet ut av deres hukommelse
kan bety at de holder kjøkkendøra åpen for å kanskje komme tilbake på litt lengre gjesteopptredener
igjen på et senere tidspunkt. Personlig tar jeg imot alle sånne besøkssmuler med stor takk. :smilyblomst:

Skulle ønske @PPM kunne poppet fram med, er gått over 3 år 😕 

Skrevet

Helt sant det. Han skal vite at han er ønsket og hjertelig velkommen her igjen. :) 

Skrevet
24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Helt sant det. Han skal vite at han er ønsket og hjertelig velkommen her igjen. :) 

Han har entret 40 årene nå med så kanskje han har fått en midtlivskrise? 

Skrevet

...og der fikk jeg meg et par strikkeprosjekt til, gitt :fnise: 

Skal strikke julegensere til de søte små, men de må bli ferdig på en drøy måned så jeg får tatt bilder til julekort :fnise: Får kort til halv pris om de blir bestilt før 31. oktober :P 

Skal bli en versjon av denne :Nikke:

9041508-9_1.jpg

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

...og der fikk jeg meg et par strikkeprosjekt til, gitt :fnise: 

Skal strikke julegensere til de søte små, men de må bli ferdig på en drøy måned så jeg får tatt bilder til julekort :fnise: Får kort til halv pris om de blir bestilt før 31. oktober :P 

Skal bli en versjon av denne :Nikke:

9041508-9_1.jpg

Å huttetu blir helt stressa av å lese her jeg FruN. :ler: Men kjenner jeg deg rett så blir det nok et koseprosjekt for deg dette her. Du er så flink atte! :klemmer:

Nydelig genser da. :rodmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...