Rumle Skrevet 31. august 2018 #39561 Del Skrevet 31. august 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: @Severus, @Frøkensina, @Lille Lerke (hun giftet seg og ble borte?) - savner alle som forsvinner for en stund, men jeg er jo ikke så god på å være her selv, så.... Håper alle *gamle* venner har det bra jaffal. Ja, de savner jeg og! Og bulben, har hun slettet seg? Var det det du mente i går? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39562 Del Skrevet 31. august 2018 Ja, hun kikket innom her og så puff! var hun borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39563 Del Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja, hun kikket innom her og så puff! var hun borte. Kanskje hun bare ville ha nytt navn? Får håpe det .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39564 Del Skrevet 31. august 2018 14 minutter siden, Rumle skrev: Kanskje hun bare ville ha nytt navn? Får håpe det .. Det kan hende vettu, for det har hun gjort før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39565 Del Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Det kan hende vettu, for det har hun gjort før. Vi satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39566 Del Skrevet 31. august 2018 Har du vært på soppjakt i år da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39567 Del Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Har du vært på soppjakt i år da? Ja, satser på det. Nei, ikke en eneste sopptur har det blitt. Jeg tror det har vært for tørt i skogen i sommer til at det kan bli noe særlig sopp. Men...kanskje det er håp for å finne traktkantarell. Vi får ta en tur å kikke om vi får tid. Har vært en skikkelig travel ettersommer her i huset i tillegg. Mandag reiser vi en liten tur til fjells for å besøke gamle venner. Og så har FruN og jeg en liten hemmelighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39568 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, satser på det. Nei, ikke en eneste sopptur har det blitt. Jeg tror det har vært for tørt i skogen i sommer til at det kan bli noe særlig sopp. Men...kanskje det er håp for å finne traktkantarell. Vi får ta en tur å kikke om vi får tid. Har vært en skikkelig travel ettersommer her i huset i tillegg. Mandag reiser vi en liten tur til fjells for å besøke gamle venner. Og så har FruN og jeg en liten hemmelighet. Åhja? Mener jeg har sett noen bilder av sopp på instagram, var derfor jeg kom i tanke om det. Men, du har sikkert rett i at det ikke har vært et bra år for det akkurat Jeg har null peiling på sopp, så jeg aner ikke Åhh så gøy med hemmelighet! Endret 31. august 2018 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2018 #39569 Del Skrevet 31. august 2018 46 minutter siden, Rumle skrev: Wait until the figs are ripe to harvest. Figs will not continue to ripen after they are picked like many other fruits. You can tell that it is time for harvesting figs when the fruit necks wilt and the fruits hang down. If you pick a figfruit too early, it will taste horrible; ripe fruit is sweet and delicious. Heh .. takk og pris for Google! Da venter jeg litt til Jeg måtte spørre Paul hva wilt betyr, så nå har jeg lært et nytt ord! Visne! Det skal jeh prøve å bruke i mange sammenhenger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39570 Del Skrevet 31. august 2018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2018 #39571 Del Skrevet 31. august 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, satser på det. Nei, ikke en eneste sopptur har det blitt. Jeg tror det har vært for tørt i skogen i sommer til at det kan bli noe særlig sopp. Men...kanskje det er håp for å finne traktkantarell. Vi får ta en tur å kikke om vi får tid. Har vært en skikkelig travel ettersommer her i huset i tillegg. Mandag reiser vi en liten tur til fjells for å besøke gamle venner. Og så har FruN og jeg en liten hemmelighet. Arg, siteringen streika! Kos deg på fjellet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39572 Del Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Jeg måtte spørre Paul hva wilt betyr, så nå har jeg lært et nytt ord! Visne! Det skal jeh prøve å bruke i mange sammenhenger alltid gøy å lære nye ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39573 Del Skrevet 31. august 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Jeg måtte spørre Paul hva wilt betyr, så nå har jeg lært et nytt ord! Visne! Det skal jeh prøve å bruke i mange sammenhenger Når nakken visner....høres jo rart ut, men er veldig forklarende samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39574 Del Skrevet 31. august 2018 2 minutter siden, Mynona skrev: Arg, siteringen streika! Kos deg på fjellet! Takk, skal gjøre det My. Er du hjemme i gamlelandet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2018 #39575 Del Skrevet 31. august 2018 6 minutter siden, Rumle skrev: alltid gøy å lære nye ord! Ja, også høres man så avansert ut med noen rare ord innimellom 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Når nakken visner....høres jo rart ut, men er veldig forklarende samtidig. Jeg pleier jo ofte å si at jeg føler meg helt vissen hvis jeg er sliten. Men har ikke klart å få frem det på engelsk. Nå kan jeg det! 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk, skal gjøre det My. Er du hjemme i gamlelandet igjen? Nei, i morgen! Vi hadde overskyet frem til 12 i dag, men etter det har vi kosa oss på doble solsenger med puter, frosne håndklær til avkjøling, frukt og den utsikten! Nå er det show på scenen. Det har det vært hver kveld heldigvis er piratsangene over, nå er det gamle svisker. You were always on my mind nå. Vi er så heldige å ha leilighet med balkong ut mot scenen 🤥 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39576 Del Skrevet 31. august 2018 (endret) 4 minutter siden, Mynona skrev: Ja, også høres man så avansert ut med noen rare ord innimellom Jeg pleier jo ofte å si at jeg føler meg helt vissen hvis jeg er sliten. Men har ikke klart å få frem det på engelsk. Nå kan jeg det! --- Ja, det er alltid en fordel! Men, hmmm kan man egentlig si wilted om å føler seg vissen? Det er best du spør Paul Endret 31. august 2018 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. august 2018 Forfatter #39577 Del Skrevet 31. august 2018 4 minutter siden, Mynona skrev: Ja, også høres man så avansert ut med noen rare ord innimellom Jeg pleier jo ofte å si at jeg føler meg helt vissen hvis jeg er sliten. Men har ikke klart å få frem det på engelsk. Nå kan jeg det! Nei, i morgen! Vi hadde overskyet frem til 12 i dag, men etter det har vi kosa oss på doble solsenger med puter, frosne håndklær til avkjøling, frukt og den utsikten! Nå er det show på scenen. Det har det vært hver kveld heldigvis er piratsangene over, nå er det gamle svisker. You were always on my mind nå. Vi er så heldige å ha leilighet med balkong ut mot scenen 🤥 Åh, sånne hotell med frosne håndklær og show er morsomme å bo på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39578 Del Skrevet 31. august 2018 Frosne hånklær? Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2018 #39579 Del Skrevet 31. august 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Ja, det er alltid en fordel! Men, hmmm kan man egentlig si wilted om å føler seg vissen? Det er best du spør Paul Han sier nei hmm... jeg tror jeg skal bruke det likevel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. august 2018 #39580 Del Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Han sier nei hmm... jeg tror jeg skal bruke det likevel! Haha ja gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå