Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, den har jeg ikke sett. Hva handler den om sånn i korte trekk...hvis det går an å si noe om det? 

Jeg har tatt opp sesong 2 av Dr. Foster og gruer meg til å se den (igjen)...for jeg blir så eitrande sint
på alle som gjør dumme ting der! :krangle: Stort sett alle sammen! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...nå googlet jeg og jovisst har jeg sett den! :laugh:  Det går i kryss med titler, så jeg må se bilder
før jeg kanskje husker. Anbefales herfra også, men en må like engelsk krimtype-film. Det gjør jeg. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, den har jeg ikke sett. Hva handler den om sånn i korte trekk...hvis det går an å si noe om det? 

Jeg har tatt opp sesong 2 av Dr. Foster og gruer meg til å se den (igjen)...for jeg blir så eitrande sint
på alle som gjør dumme ting der! :krangle: Stort sett alle sammen! 

Åhja, den var superirriterende! :ler:

Det er en standard engelsk krim på mange måter, med alt det innholder, men synes det er veldig godt skuespill, spesielt av hovedrolleinnhaveren. Veldig spennende! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Haha...nå googlet jeg og jovisst har jeg sett den! :laugh:  Det går i kryss med titler, så jeg må se bilder
før jeg kanskje husker. Anbefales herfra også, men en må like engelsk krimtype-film. Det gjør jeg. :jepp: 

Jeg og :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

I dag har det eeeendelig blitt sluppet en ny sesong av Ozark! Jeg gleder meg!

Skal prøve å ikke sluke den i et jafs! :P

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Rumle skrev:

Graaaatulerer fra meg også helt på tampen av bursdagen :hoppendeglad:

Takk :hjerte:

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Rumle skrev:

@Aldrisur @Hoppetaujenta (og andre som liker krim) Har dere sett Happy Valley på Netflix? Den var supergod! :jepp: Håper det kommer ny sesong snart! 

Nei den har jeg ikke sett, men har googla litt nå og skal kikke på den. :klemmer: Jeg liker å få serietips, for det er så mye rart der ute. :ninuskapus:

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg liker også engelsk krimtypefilm så gleder meg til å se denne. 

---------------------------

God fredags kveld forresten, :edie:I dag har jeg vasket håndklær og sengetøy som har fått henge ute i høstsola til tørk, har strøket alt nå (jaja :fnise:) og det dufter aldeles bjutefullt. Har bakt grovbrød også, men vet ikke om jeg tør å spise mer enn den skiva jeg tok før idag. Kan bli for mye fiber liksom. :laugh:

Håper alle er friske, har det bra og klare for en ny helg.  :danser:

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Nei den har jeg ikke sett, men har googla litt nå og skal kikke på den. :klemmer: Jeg liker å få serietips, for det er så mye rart der ute. :ninuskapus:

Jeg liker også engelsk krimtypefilm så gleder meg til å se denne. 

---------------------------

God fredags kveld forresten, :edie:I dag har jeg vasket håndklær og sengetøy som har fått henge ute i høstsola til tørk, har strøket alt nå (jaja :fnise:) og det dufter aldeles bjutefullt. Har bakt grovbrød også, men vet ikke om jeg tør å spise mer enn den skiva jeg tok før idag. Kan bli for mye fiber liksom. :laugh:

Håper alle er friske, har det bra og klare for en ny helg.  :danser:

Nam! Ikke mye som slår nybakt grovbrød! :ninuskapus:

Håper du liker serien! Jeg er i en skikkelig krim-periode nå, ser masse! Så plytselig kan det gå ett år til neste gang :ler:

• Liker 1
Skrevet

Håper filmen blir skrekkelig og flott, @Winza!!!  :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om ikke jeg snart kan prøvesmake fiken fra min nye Frk. Ficus! 6 stk har den produsert :hoppe: 2 av de ga litt etter når jeg kjente på de i dag. Er de ikke klare for plukking da, mon tro? :vetikke:

• Liker 2
Skrevet

Wait until the figs are ripe to harvest. Figs will not continue to ripen after they are picked like many other fruits. You can tell that it is time for harvesting figs when the fruit necks wilt and the fruits hang down. If you pick a figfruit too early, it will taste horrible; ripe fruit is sweet and delicious.

Heh .. takk og pris for Google! Da venter jeg litt til :Nikke:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Jeg lurer på om ikke jeg snart kan prøvesmake fiken fra min nye Frk. Ficus! 6 stk har den produsert :hoppe: 2 av de ga litt etter når jeg kjente på de i dag. Er de ikke klare for plukking da, mon tro? :vetikke:

Jooooa! De blir plytselig modne har jeg hørt. 

Du kan vel prøvesmake én, enda har du jo 5 igjen, mener jeg. :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jooooa! De blir plytselig modne har jeg hørt. 

Du kan vel prøvesmake én, enda har du jo 5 igjen, mener jeg. :hoppendeglad:

Ja! var det jeg tenkte, men etter å ha lest det med at de skal henge litt, drøyer jeg bittelitt til, tror jeg :jepp:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Wait until the figs are ripe to harvest. Figs will not continue to ripen after they are picked like many other fruits. You can tell that it is time for harvesting figs when the fruit necks wilt and the fruits hang down. If you pick a figfruit too early, it will taste horrible; ripe fruit is sweet and delicious.

Heh .. takk og pris for Google! Da venter jeg litt til :Nikke:

:hoho:Ler meg fillete...uff ikke hør på mine råd Rumle...

• Liker 1
Skrevet

Bare si ifra om vi skal komme og hjelpe deg med innhøstingen, Rumle.
Gratulerer mener jeg. Hele fem vakre eksemplarer. :fnise:  ...og det er ingenting å le av!

Hvor har det blitt av @Severus for tiden? :klo: Vi savner deg. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

:hoho:Ler meg fillete...uff ikke hør på mine råd Rumle...

:fnise: jeg var enig ned deg! Helt til jeg googlet! :ler:

Hva gjorde vi før Google?!! :daane:

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Bare si ifra om vi skal komme og hjelpe deg med innhøstingen, Rumle.
Gratulerer mener jeg. Hele fem vakre eksemplarer. :fnise:  ...og det er ingenting å le av!

Hvor har det blitt av @Severus for tiden? :klo: Vi savner deg. 

6 stk mener du vel! :opplyser:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

@Severus, @Frøkensina, @Lille Lerke (hun giftet seg og ble borte?) - savner alle som forsvinner for en stund, men jeg er jo ikke så god på å være her selv, så.... :rodme:

Håper alle *gamle* venner har det bra jaffal. :blomst: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...