Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2014 #3902 Skrevet 27. mai 2014 Jeg har vært på kirkegården i dag og det var ganske mange brune slimete som krøp rundt der, inkludert oppi bedet. Jeg tok to opp med fingrene, men fyttikatta så guffent det var. Slimet var umulig å få skylt bort under springen.Æsj og dobbelt-æsj! De brune dyrene må tas. 1
FruN Skrevet 27. mai 2014 #3905 Skrevet 27. mai 2014 Bringebær, jordbær, kiwiyoghurt, sitronjuice og cottage cheese 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2014 #3907 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Det i midten og til høyre ser godt ut. Endret 27. mai 2014 av Hoppetaujenta 1
Anje Skrevet 27. mai 2014 #3908 Skrevet 27. mai 2014 Noe så bortkastet! Å sette denne plakaten på noe vi vet hva heter lissom. Hva med å kalle dem "Politisk ukorrekte boller"? 3
Rofl Skrevet 27. mai 2014 #3910 Skrevet 27. mai 2014 Rawr! Skal spionere etter Aldri når jeg er i Oslo denne uken! 1
Mynona Skrevet 27. mai 2014 #3911 Skrevet 27. mai 2014 Hva med å kalle dem "Politisk ukorrekte boller"? Den stemmer jeg for. Rawr! Skal spionere etter Aldri når jeg er i Oslo denne uken! Er du i Oslo igjen? Fært som du flyr da!
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2014 #3913 Skrevet 27. mai 2014 Namnam! Jeg elsker is med sånn negerkyss oppi! (Er det lov til å si det? Jeg har ikke noe annet navn på det.) Negerkyss!?! (Hakke hørt om noe bakst ved det navn, men Jatakk til ekte vare sier jeg! ...men neida, bare tulla..eller nei egentlig ikke) Du blander ikke med pikekyss da? Når dere begynte å snakke om uten ris (for enig med Mynona, negerboller er MED ris!) så tenkte jeg kanskje du mente punsjeboller Aldri? 1
Mynona Skrevet 27. mai 2014 #3914 Skrevet 27. mai 2014 Yikes... Det smeller og banger fælt ute nå. Høyt! Og jeg hører sirener.... Og fuglene har begynt å hyle. Dette var ekkelt. Håper det er fyrverkeri og tilfeldig med sirene.
Rumle Skrevet 27. mai 2014 #3916 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Yikes... Det smeller og banger fælt ute nå. Høyt! Og jeg hører sirener.... Og fuglene har begynt å hyle. Dette var ekkelt. Håper det er fyrverkeri og tilfeldig med sirene. Huff da Vet du hva som skjer nå? Endret 27. mai 2014 av Rumle
Rofl Skrevet 27. mai 2014 #3917 Skrevet 27. mai 2014 Den stemmer jeg for. Er du i Oslo igjen? Fært som du flyr da! Ikke enda, drar i morgen/dag
Mynona Skrevet 28. mai 2014 #3918 Skrevet 28. mai 2014 Huff da Vet du hva som skjer nå? står ikke noe i aviser eller noe. Så det var vel ingenting.
Aldrisur Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #3920 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har vært på kirkegården i dag og det var ganske mange brune slimete som krøp rundt der, inkludert oppi bedet. Jeg tok to opp med fingrene, men fyttikatta så guffent det var. Slimet var umulig å få skylt bort under springen. Æsj og dobbelt-æsj! De brune dyrene må tas. Uschj og æsj og dobbelt-uschj og æsj, sier jeg også! Jeg fant ikke en eneste en i går, heldigvis! Jeg fikk en skje med is i dag Den så forfriskende god ut FruN! Se hva jeg har spist ute idag Fikk helt godfølelsen av å se på dette bildet jeg Vex! Sommer, sol og jordbær med Kesam! Hva med å kalle dem "Politisk ukorrekte boller"? Blir med på den jeg også! Rawr! Skal spionere etter Aldri når jeg er i Oslo denne uken! Det skal bli spennende! God tur Roflen! *Aldri må ha en besnærende god duft* Det har hun. Dusjer hver dag, spiser sunt og trimmer akkurat passelig (iht. dagens KG-artikkel) Negerkyss!?! (Hakke hørt om noe bakst ved det navn, men Jatakk til ekte vare sier jeg! ...men neida, bare tulla..eller nei egentlig ikke) Du blander ikke med pikekyss da? Når dere begynte å snakke om uten ris (for enig med Mynona, negerboller er MED ris!) så tenkte jeg kanskje du mente punsjeboller Aldri? *river seg i håret* Pikekyss og punsjeboller? Du bare tuller du Noz! Yikes... Det smeller og banger fælt ute nå. Høyt! Og jeg hører sirener.... Og fuglene har begynt å hyle. Dette var ekkelt. Håper det er fyrverkeri og tilfeldig med sirene. Det var fyrverkeri nede ved havna på den tiden My! ------ Hei Roflebofle! Sitter du på toget nå? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå