Gjest Winza Skrevet 7. august 2018 #39061 Skrevet 7. august 2018 3 timer siden, Severus skrev: Babyolje er laget av babyer Hvor har du lest det? 2 timer siden, Aldrisur skrev: Ja fy søren altså. Stakkars oss. Frøkensina, Odisi, Hog, Nozzefina, Kristian med ballettskjørtet, og mange fler. Vi får bare være glade for de som er her. Tenker jeg. Og @PPM
Gjest Winza Skrevet 7. august 2018 #39062 Skrevet 7. august 2018 Det kan hende jeg tar en pause fra kg snart, vet ikke enda om jeg tar pause men om jeg slutter å være aktiv så vet dere at jeg har tatt en pause i hvert fall
Gjest Winza Skrevet 7. august 2018 #39064 Skrevet 7. august 2018 3 minutter siden, Severus skrev: Trenger jeg å ha lest det? Hvor har du hørt det da?
Monstrum Skrevet 7. august 2018 #39067 Skrevet 7. august 2018 Good morgen kjære @Aldrisur ! Du kjenner ikke meg, men jeg er i ferd med å sakte men sikkert innynde meg hos det gode selskap bestående av dagbokskrivere og dagboklesere. Mitt mål er å legge igjen små drypp, som utvikler seg til hjernevasking, som igjen ender med verdensherredømme! Spør bare @Rumle @Sola de @Hoppetaujenta med flere. De vet det ikke selv enda, men de er godt på vei til å bli mine undersåtter. Og nå, Aldrisur, nå er turen kommet til deg! Mohahahahaha*host* hahahahahah!! Eh, neida. Men Sola sendte meg hit på jakt etter babyteppe, med lovnader om at du var flink å forklare nybegynnere Også er jeg sannsynligvis det hyggeligste monsteret du noensinne kommer til å møte, so there's that. 4
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2018 #39068 Skrevet 7. august 2018 *humre fra bak usynlighetskappa si og tenke...hun sier akkurat det jeg har hypnotisert henne til å si...good!... * 3
Gjest Winza Skrevet 7. august 2018 #39069 Skrevet 7. august 2018 19 minutter siden, Monstrum skrev: Good morgen kjære @Aldrisur ! Du kjenner ikke meg, men jeg er i ferd med å sakte men sikkert innynde meg hos det gode selskap bestående av dagbokskrivere og dagboklesere. Mitt mål er å legge igjen små drypp, som utvikler seg til hjernevasking, som igjen ender med verdensherredømme! Spør bare @Rumle @Sola de @Hoppetaujenta med flere. De vet det ikke selv enda, men de er godt på vei til å bli mine undersåtter. Og nå, Aldrisur, nå er turen kommet til deg! Mohahahahaha*host* hahahahahah!! Eh, neida. Men Sola sendte meg hit på jakt etter babyteppe, med lovnader om at du var flink å forklare nybegynnere Også er jeg sannsynligvis det hyggeligste monsteret du noensinne kommer til å møte, so there's that. Det er sant 😄
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2018 #39071 Skrevet 7. august 2018 Jammen da er vi faktisk godt i gang med tirsdag 7. august. Dette blir en bra dag. 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2018 #39073 Skrevet 7. august 2018 Vi har flere dager å øve oss på før vi slår oss løs i fredagsmorro! 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2018 #39078 Skrevet 7. august 2018 Enkelt og greit.... I was born to be a Hoppetusse! 3
Aldrisur Skrevet 7. august 2018 Forfatter #39079 Skrevet 7. august 2018 13 timer siden, Winza skrev: Det kan hende jeg tar en pause fra kg snart, vet ikke enda om jeg tar pause men om jeg slutter å være aktiv så vet dere at jeg har tatt en pause i hvert fall Okei Winza, det er lov å ta pauser. 8 timer siden, Monstrum skrev: Good morgen kjære @Aldrisur ! Du kjenner ikke meg, men jeg er i ferd med å sakte men sikkert innynde meg hos det gode selskap bestående av dagbokskrivere og dagboklesere. Mitt mål er å legge igjen små drypp, som utvikler seg til hjernevasking, som igjen ender med verdensherredømme! Spør bare @Rumle @Sola de @Hoppetaujenta med flere. De vet det ikke selv enda, men de er godt på vei til å bli mine undersåtter. Og nå, Aldrisur, nå er turen kommet til deg! Mohahahahaha*host* hahahahahah!! Eh, neida. Men Sola sendte meg hit på jakt etter babyteppe, med lovnader om at du var flink å forklare nybegynnere Også er jeg sannsynligvis det hyggeligste monsteret du noensinne kommer til å møte, so there's that. God ettermiddag søte Monstrum! Jeg vet godt hvem du er altså, har til og med vært inne i boka de (for lenge siden) og gitt deg en velfortjent klem. Skal du strikke babyteppe? Jeg har oppskrift på *Mor Signes babyteppe*, det tar lang tid, men er etter min mening verdens beste teppe til myke små babyer. Bare si ifra om du vil ha oppskriften, så legger jeg den inn i Monstrums Tenketank. Og ja, jeg vet du er hyggelig. Det har jeg visst lenge. 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *humre fra bak usynlighetskappa si og tenke...hun sier akkurat det jeg har hypnotisert henne til å si...good!... * Ha-ha, ja tenkte meg at du hadde en finger med i dette hjernevaskespillet. 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Enkelt og greit.... I was born to be a Hoppetusse! Det har tydeligvis blitt kjøligere i luften - Hoppetussa vår har våknet til liv! Rai-rai! 3
Gjest Stella Rose Skrevet 7. august 2018 #39080 Skrevet 7. august 2018 Sitter her å venter på høsten og fant dette på pinterest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå