Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jaaaaa, det hadde jeg nesten glemt. Takk for påminnelsen. 

Tenk at høsten er rett rundt hjørnet! Hvem skulle ha trodd det for en uke siden? :ler: 

Ja, det er litt rart! Men, men begynner å bli klar for det nå :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flyttet fra hagen min... :(

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, det er litt rart! Men, men begynner å bli klar for det nå :)

Det har vært en helt utrolig fantastisk sommer. I hvert fall for oss som ikke har kyr som skal mates til vinteren. I tillegg er jeg litt lei meg for at skogen er fri for bær og at sopphøsten også står i fare dersom det ikke blir skikkelig regn framover.

Men, men, det har vært vært mange fine sommerdager med bading, sol og familieturer på land og til vanns, så jeg klager ikke. 

Tankene mine går ofte til deg og *de andre* her inne når jeg ikke har tid til å være her. :klem: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

Jeg har flyttet fra hagen min... :(

Ja det har du. :klem:

Jeg tenker at det er mye som er forandret for deg nå. Masse godt og masse ikke er fullt så godt, kanskje. :forvirret: Om du forstår hva jeg mener. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Det har vært en helt utrolig fantastisk sommer. I hvert fall for oss som ikke har kyr som skal mates til vinteren. I tillegg er jeg litt lei meg for at skogen er fri for bær og at sopphøsten også står i fare dersom det ikke blir skikkelig regn framover.

Men, men, det har vært vært mange fine sommerdager med bading, sol og familieturer på land og til vanns, så jeg klager ikke. 

Tankene mine går ofte til deg og *de andre* her inne når jeg ikke har tid til å være her. :klem: 

Ja, det er sant det :Nikke: Tenker på dere alle jeg også :lillesky:

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja det har du. :klem:

Jeg tenker at det er mye som er forandret for deg nå. Masse godt og masse ikke er fullt så godt, kanskje. :forvirret: Om du forstår hva jeg mener. 

Ja, jeg forstår hva du mener. Det er en veldig rar blanding av trist og absurd lykkelig. Føles veldig forbudt, faktisk.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

giphy.webp

Awww.... Kathryn Janeway... Jeg har sett Voyager sikkert fire ganger.

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynte å se på Voyager etter at Netflix anbefalte meg å se Gilmore Girls. Ser jeg ut som en Gilmore Girls fan? 

Skrevet

Jeg ignorerte Gilmore Girls når det gikk på TV, å jeg ignorerer det nå som det er på Netflix. Jeg klarer ikke sånne jenteserier.

Skrevet
3 minutter siden, Fantastica skrev:

Ja, jeg forstår hva du mener. Det er en veldig rar blanding av trist og absurd lykkelig. Føles veldig forbudt, faktisk.

Du fortjener å ha det godt og å være lykkelig, så du får jobbe litt med å kvitte deg med dette *snillpikesyndromet* som vi alle går og drasser på. :klemmer: Jeg holdt på å si Gud være med deg. for det er ingen kvikk fiks, men kan ta tiiiiid. Tror jeg.  

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Jeg ignorerte Gilmore Girls når det gikk på TV, å jeg ignorerer det nå som det er på Netflix. Jeg klarer ikke sånne jenteserier.

Helt enig Severus. Jålete serie. 

Skrevet

Hver gang jeg ser avataren din tror jeg at det er Chris Martin, Sev :ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Hver gang jeg ser avataren din tror jeg at det er Chris Martin, Sev :ler:

Hvem er det egentlig? :)

Skrevet

(Avatarene blir mikroskopiske på mobilen).

Skrevet

Åh, nå kom jeg plutselig til å tenke på Fruktmannen! :hoppe:

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Hvem er det egentlig? :)

Vokalisten i Coldplay :jepp: Han ligner ikke spesielt på den hun har bilde av, så det er litt rart :ler:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Åh, nå kom jeg plutselig til å tenke på Fruktmannen! :hoppe:

Fruktmannen? :klo:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Vokalisten i Coldplay :jepp: Han ligner ikke spesielt på den hun har bilde av, så det er litt rart :ler:

Å. jeg liker Coldplay, men synes han her lignet en fotballspiller eller noe annet sporty! :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...