Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sitter her og funderer litt på damen til Per S. Hvordan kan hun hete Leknes til etternavn? :klo: 
Wiki sier: født Bahareh Heidari Nasser-rad[1] eller Nasserabad  Noen som har fått med seg dette? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg velkommen? :mynona:

Bare gi meg adressen, så skal jeg si deg hvor du bor...og komme på besøk med ballongen. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Er jeg velkommen? :mynona:

Bare gi meg adressen, så skal jeg si deg hvor du bor...og komme på besøk med ballongen. :fnise: 

Rumleveien 99, 1234 Rumlerud. :opplyser:

Jeg setter på kaffen og starter ismaskinen! :hoppendeglad:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem`menalt! :hoppe:                              Jeg har i kveld har urtygg-fremføring på eddikchipsen. :opplyser:

Den første biten var...rar.. >>>  :sjokkbla: *smattsmattsmatt*

Så ble det veldig godt og er nå faktisk en ny og fin smak som jeg skal legge inn i mitt reportouir. Takk for tipset! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Fem`menalt! :hoppe:                              Jeg har i kveld har urtygg-fremføring på eddikchipsen. :opplyser:

Den første biten var...rar.. >>>  :sjokkbla: *smattsmattsmatt*

Så ble det veldig godt og er nå faktisk en ny og fin smak som jeg skal legge inn i mitt reportouir. Takk for tipset! 

Så bra du likte den! Veldig annerledes og super smak :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eddik liksom, men ja...den vokste etter hvert smatt. Sikkert bra til øl eller noe sånn som folk bruker. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Eddik liksom, men ja...den vokste etter hvert smatt. Sikkert bra til øl eller noe sånn som folk bruker. :jepp: 

Ja, det har du veldig rett i. Jeg har prøvd den til øl og rosévin i sommer, super kombinasjon!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra! :jepp: Da vet alle det. Løp og kjøp til fredag. Ikke lenge til helga nå!          #optimistisk 3-2-1-dansemambo! 💃🏻🕺🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Fant du min sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Bra! :jepp: Da vet alle det. Løp og kjøp til fredag. Ikke lenge til helga nå!          #optimistisk 3-2-1-dansemambo! 💃🏻🕺🏻

:romeo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh...kanskje? Den er ikke potet liksom, så da er den kanskje litt....rar? :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...kanskje? Den er ikke potet liksom, så da er den kanskje litt....rar? :ninja: 

Det er potet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...