Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk løst mitt program-problem ihvertfall :nigo: Mamma tar det opp for meg så jeg kan se det der neste gang vi kommer :nigo: 

Jeg skal liksom skrive jobbsøknad...vet ikke hvordan jeg skal begynne... blæh.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger en ny Netflix-serie.

Skrevet
31 minutter siden, FruN skrev:

Jeg fikk løst mitt program-problem ihvertfall :nigo: Mamma tar det opp for meg så jeg kan se det der neste gang vi kommer :nigo: 

Jeg skal liksom skrive jobbsøknad...vet ikke hvordan jeg skal begynne... blæh.

Lykke til med jobbsøkingen :)

Skrevet
18 minutter siden, Rumle skrev:

Lykke til med jobbsøkingen :)

Takk! 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, Rumle skrev:

Star Trek

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Usedvanig god plass til beina og det er et stort pluss. :biggrin:  Du burde lage flyinnventar syns jeg.

Herlig beliggenhet ja og akkurat i min smak....jasså? Fant du noen der da? :lur: 

Man kan bygge en leilighet med den plassen 😛

58 minutter siden, Rumle skrev:

Designated Survivor

Skrevet
28 minutter siden, Severus skrev:

Star Trek

Hmm ja, har lenge tenkt å se noen episoder av den. Men, må innrømme at jeg ikke tror det helt er noe for meg. Liker du den godt? :)

14 minutter siden, Winza skrev:

Man kan bygge en leilighet med den plassen 😛

Designated Survivor

Hva handler den om? :)

Skrevet

Ahh...kjølig vind og skyet vær. :rodmer:  Denne natten var god. Dagen blir enda bedre.
Ser ut som at nesten hele landet har slikt vær i dag. Godt med en pustepause. 

Skrevet

Her er det femten grader og sol. Superdeilig vær! Har også nettopp vært hos frisøren og har fått skikkelig sveis igjen, og nå skal jeg tilbake for å få grått hår. ;)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

Her er det femten grader og sol. Superdeilig vær! Har også nettopp vært hos frisøren og har fått skikkelig sveis igjen, og nå skal jeg tilbake for å få grått hår. ;)

Få grått hår?

Skrevet

Oijj.......en sveisen sveis til Fantastica! :klappe: 
         Ser at du er fin helt herfra, men det er du jo uansett så... :fnise:  #Ærlighetvarerlengst

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Få grått hår?

Lang historie... Men jeg er jo fryktelig gammel, så jeg har fått mye grått i håret mitt. For en stund siden sluttet jeg å farge håret og lot min egen hårfarge få komme frem, men jeg gikk på en smell da jeg ville få et lite lillaskjær i håret - som ble oransje. Da måtte jeg farge over det - med svart av alle ting, og nå er etterveksten så synlig. Derfor skal jeg få grå striper i det svarte, sånn at det ikke blir så hard overgang. :)

Skrevet (endret)

Grått er et bevis på mulig klokhet.....evt. en slunken lommebok om alt skal avfarges først
og så farges grått igjen. :)  Det koster å se vakker ut. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Fantastica skrev:

Lang historie... Men jeg er jo fryktelig gammel, så jeg har fått mye grått i håret mitt. For en stund siden sluttet jeg å farge håret og lot min egen hårfarge få komme frem, men jeg gikk på en smell da jeg ville få et lite lillaskjær i håret - som ble oransje. Da måtte jeg farge over det - med svart av alle ting, og nå er etterveksten så synlig. Derfor skal jeg få grå striper i det svarte, sånn at det ikke blir så hard overgang. :)

Fryktelig gammel? Er ikke du bare 47-48?

Skrevet

Grått hår kan komme i tyveårene det, W. Hvordan kommer du til å se ut tror du? :lur: 

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Grått hår kan komme i tyveårene det, W. Hvordan kommer du til å se ut tror du? :lur: 

Ikke noe fint i hvert fall 

Skrevet

Grått er ikke stygt det vel? :klo: Syns du? 

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Grått er ikke stygt det vel? :klo: Syns du? 

Ikke sagt det

Skrevet

Jeg liker det. :)  Grått hår er dessuten mange forskjellige nyanser, så det blir en slags russisk rullett. Vi aner ikke
hvordan vi selv kommer til å ende opp. . . med mindre vi samarbeider med en frisør som kan sine saker.

Skrevet

Jeg er bare 46 altså...🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...