Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Flott kirke! Er det presten Severusius som prediker der mon tro? :fnise: 

@Rumle: jeg har den som skrivebordsbakgrunn og nyter den hver eneste dag. :rodmer:  Fenomenale greier.

:ninuskapus:

Det huset til den kvinnelige, eldre advokaten? Skulle ønske vi fikk sett mer derfra! :daane:Jeg har til og med kikket på boligannonser fra området! :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usedvanig god plass til beina og det er et stort pluss. :biggrin:  Du burde lage flyinnventar syns jeg.

11 timer siden, Rumle skrev:

Det huset til den kvinnelige, eldre advokaten? Skulle ønske vi fikk sett mer derfra!
Jeg har til og med kikket på boligannonser fra området!

Herlig beliggenhet ja og akkurat i min smak....jasså? Fant du noen der da? :lur: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en forståelig og trist greie, F...:klem: ....men snart blir det gjensyn og stor glede igjen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Usedvanig god plass til beina og det er et stort pluss. :biggrin:  Du burde lage flyinnventar syns jeg.

Herlig beliggenhet ja og akkurat i min smak....jasså? Fant du noen der da? :lur: 

Nei, det var ikke så mye interessant, kanskje jeg må leite mer :ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til. :) P.s. uansett hvor mye jeg sjekker, så sniker det seg inn skrivefeil i siterte innlegg. Irriterende! :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Lykke til. :) P.s. uansett hvor mye jeg sjekker, så sniker det seg inn skrivefeil i siterte innlegg. Irriterende! :fnise: 

Skrivefeil meg her og skrivefeil meg der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men jeg glemte å si at jeg har funnet ut følgende: når man lager isbiter lønner det seg å kun ha vann i,
for de med saft smelter dobbelt så fort. Hva det nå kan komme av. :klo: Jaja, gode er de åkke som. 

Hvor er Aldri i dag mon tro? 🐇 🐇  Opptatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...men jeg glemte å si at jeg har funnet ut følgende: når man lager isbiter lønner det seg å kun ha vann i,
for de med saft smelter dobbelt så fort. Hva det nå kan komme av. :klo: Jaja, gode er de åkke som. 

Hvor er Aldri i dag mon tro? 🐇 🐇  Opptatt? 

Sukker kanskje? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Aldri på "Sukker"?!? :sjokkbla: :fnise: :skratte:Neida.....men min saft er sukkerfri, så da går vel det bort? :klo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Er Aldri på "Sukker"?!? :sjokkbla: :fnise: :skratte:Neida.....men min saft er sukkerfri, så da går vel det bort? :klo: 

Er det kunstig søtning da?

håper ikke aldri er på sukker!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nokså kunstige greier ja, men godt...syns jeg. Ehh...men de smelter jaffal fort. :fnise: 
          (Aldri er søt nok som hun er hun)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være noe i søtningen som gjør at de smeltet? Sikkert en vitenskapelig forklaring jeg ikke orker å tenke på :fnise:

Aldri er absolutt søt nok fra før. Trenger ikke noe ekstra sukker eller sukrin! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gledet meg til et program på NatGeo i dag, så har vi ikke den kanalen lengre :( Trodde det, men... får håpe det kommer på YouTube etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt litt småsammenbrudd i min mentale opptaksboks, fordi jeg setter altfor mange serier på opptak 
og så kolliderer de med hverandre og det blir opptakskrøll. :sukk: Jeg klarer ikke å få sett dem en gang...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...