Rumle Skrevet 4. august 2018 #38941 Del Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Flott kirke! Er det presten Severusius som prediker der mon tro? @Rumle: jeg har den som skrivebordsbakgrunn og nyter den hver eneste dag. Fenomenale greier. Det huset til den kvinnelige, eldre advokaten? Skulle ønske vi fikk sett mer derfra! Jeg har til og med kikket på boligannonser fra området! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2018 #38942 Del Skrevet 4. august 2018 Den er veldig enkel inni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38943 Del Skrevet 5. august 2018 Usedvanig god plass til beina og det er et stort pluss. Du burde lage flyinnventar syns jeg. 11 timer siden, Rumle skrev: Det huset til den kvinnelige, eldre advokaten? Skulle ønske vi fikk sett mer derfra!Jeg har til og med kikket på boligannonser fra området! Herlig beliggenhet ja og akkurat i min smak....jasså? Fant du noen der da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 5. august 2018 #38944 Del Skrevet 5. august 2018 Broadchurch er en kongeserie. Jeg er trist. Har kjørt kjæresten min til toget... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38945 Del Skrevet 5. august 2018 Det er en forståelig og trist greie, F... ....men snart blir det gjensyn og stor glede igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. august 2018 #38946 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Usedvanig god plass til beina og det er et stort pluss. Du burde lage flyinnventar syns jeg. Herlig beliggenhet ja og akkurat i min smak....jasså? Fant du noen der da? Nei, det var ikke så mye interessant, kanskje jeg må leite mer Endret 5. august 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38947 Del Skrevet 5. august 2018 Lykke til. P.s. uansett hvor mye jeg sjekker, så sniker det seg inn skrivefeil i siterte innlegg. Irriterende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. august 2018 #38948 Del Skrevet 5. august 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Lykke til. P.s. uansett hvor mye jeg sjekker, så sniker det seg inn skrivefeil i siterte innlegg. Irriterende! Skrivefeil meg her og skrivefeil meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38949 Del Skrevet 5. august 2018 Ja, nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38950 Del Skrevet 5. august 2018 ...men jeg glemte å si at jeg har funnet ut følgende: når man lager isbiter lønner det seg å kun ha vann i, for de med saft smelter dobbelt så fort. Hva det nå kan komme av. Jaja, gode er de åkke som. Hvor er Aldri i dag mon tro? 🐇 🐇 Opptatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2018 #38951 Del Skrevet 5. august 2018 43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men jeg glemte å si at jeg har funnet ut følgende: når man lager isbiter lønner det seg å kun ha vann i, for de med saft smelter dobbelt så fort. Hva det nå kan komme av. Jaja, gode er de åkke som. Hvor er Aldri i dag mon tro? 🐇 🐇 Opptatt? Sukker kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38952 Del Skrevet 5. august 2018 Er Aldri på "Sukker"?!? Neida.....men min saft er sukkerfri, så da går vel det bort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2018 #38953 Del Skrevet 5. august 2018 32 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er Aldri på "Sukker"?!? Neida.....men min saft er sukkerfri, så da går vel det bort? Er det kunstig søtning da? håper ikke aldri er på sukker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38954 Del Skrevet 5. august 2018 Nokså kunstige greier ja, men godt...syns jeg. Ehh...men de smelter jaffal fort. (Aldri er søt nok som hun er hun) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. august 2018 #38955 Del Skrevet 5. august 2018 Kan være noe i søtningen som gjør at de smeltet? Sikkert en vitenskapelig forklaring jeg ikke orker å tenke på Aldri er absolutt søt nok fra før. Trenger ikke noe ekstra sukker eller sukrin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. august 2018 #38956 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg gledet meg til et program på NatGeo i dag, så har vi ikke den kanalen lengre Trodde det, men... får håpe det kommer på YouTube etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2018 #38957 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg har hatt litt småsammenbrudd i min mentale opptaksboks, fordi jeg setter altfor mange serier på opptak og så kolliderer de med hverandre og det blir opptakskrøll. Jeg klarer ikke å få sett dem en gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. august 2018 #38958 Del Skrevet 5. august 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 5. august 2018 #38959 Del Skrevet 5. august 2018 Hvilke serier ser du, Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. august 2018 #38960 Del Skrevet 5. august 2018 Jeg begynte å se på Star Trek Voyager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå