Severus Skrevet 1. august 2018 #38881 Skrevet 1. august 2018 Jeg er egentlig litt forsynt med varme nå føler jeg 1
Fantastica Skrevet 1. august 2018 #38882 Skrevet 1. august 2018 Her er det en kjølig og duggfrisk morgen. Elsker det! 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2018 #38883 Skrevet 1. august 2018 Endelig skriver vi 1. august. Jeg kjenner et omslag i skarpheten i vinden. Jeg er ikke medisinert. Det er helt sant at jeg kjenner det. Det er det tenk! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2018 #38884 Skrevet 1. august 2018 Sender en liten løve-cocoon til lille-My som helt sikkert skal bli med og passe på dem når hun blir gammel nok. #dyriskvakker 2
Rumle Skrevet 1. august 2018 #38885 Skrevet 1. august 2018 51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Endelig skriver vi 1. august. Jeg kjenner et omslag i skarpheten i vinden. Jeg er ikke medisinert. Det er helt sant at jeg kjenner det. Det er det tenk! Og jeg la merke til det fine høstlyset var kommet da jeg var ute for å ta bilder for et par dager siden, og da tenkte jeg på deg! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2018 #38886 Skrevet 1. august 2018 Takk. Det var vennlig, kjære Rumlemor. Jeg kjenner at jeg har en liten indre valp som gleder seg til å komme ut i høsten og vil leke i høstfarger, løv og kjølig vind. Nå kommer ting til å gå mye bedre på alle vis. For min del altså. Denne sommeren har vært en ordentlig prøvelse. En kvinndomsprøve om du vil. Ahhh....høst er fine greier! 1
Rumle Skrevet 1. august 2018 #38887 Skrevet 1. august 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Takk. Det var vennlig, kjære Rumlemor. Jeg kjenner at jeg har en liten indre valp som gleder seg til å komme ut i høsten og vil leke i høstfarger, løv og kjølig vind. Nå kommer ting til å gå mye bedre på alle vis. For min del altså. Denne sommeren har vært en ordentlig prøvelse. En kvinndomsprøve om du vil. Ahhh....høst er fine greier! Ja, til og med jeg gleder meg til høsten nå 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2018 #38888 Skrevet 1. august 2018 ...og selv om jeg lider av denne trangen hele året, får jeg nå lyst til å bestille masse høstlig garn som jeg kan lage masse høstlige ting med. Om jeg hadde vært millionær, så hadde jeg nok gjort ting litt annerledes. Jeg hadde laget meg en "garnkjeller" med masse fine kvaliteter av garn (riktig oppbevart og temperert selvsagt) og jeg hadde sittet i min gode stol der nede og kost meg med synet av alle reolene med fargesprakende muligheter til å lage hva som helst. Kjent på nøstene, holdt fargene opp mot hverandre og planlagt, for det er nemlig halve moroa. DET er mange kreative muligheter det! 2
Rumle Skrevet 1. august 2018 #38889 Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...og selv om jeg lider av denne trangen hele året, får jeg nå lyst til å bestille masse høstlig garn som jeg kan lage masse høstlige ting med. Om jeg hadde vært millionær, så hadde jeg nok gjort ting litt annerledes. Jeg hadde laget meg en "garnkjeller" med masse fine kvaliteter av garn (riktig oppbevart og temperert selvsagt) og jeg hadde sittet i min gode stol der nede og kost meg med synet av alle reolene med fargesprakende muligheter til å lage hva som helst. Kjent på nøstene, holdt fargene opp mot hverandre og planlagt, for det er nemlig halve moroa. DET er mange kreative muligheter det! Jeg også har sååå lyst til å kjøpe garn! Det finnes jo så utrolig mye fint Denne trangen kommer alltid på denne tiden .. merkelige greier. Kanskje i år er året jeg skal lære det? 1
Mynona Skrevet 1. august 2018 #38890 Skrevet 1. august 2018 40 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Sender en liten løve-cocoon til lille-My som helt sikkert skal bli med og passe på dem når hun blir gammel nok. #dyriskvakker Åhhh! Den var søt da!! 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2018 #38892 Skrevet 1. august 2018 Sverus har blitt fotograf? / Jeg tror at det er om få dager at @Rumle skal lære seg garnets kunst! 1
Severus Skrevet 1. august 2018 #38893 Skrevet 1. august 2018 Jeg husker en gang pappa skulle lage kveldsmat til meg og lillesøster når vi var barn, han gav oss kruskakli isteden for havregryn 1
Gjest Winza Skrevet 2. august 2018 #38894 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, Severus skrev: Jeg husker en gang pappa skulle lage kveldsmat til meg og lillesøster når vi var barn, han gav oss kruskakli isteden for havregryn Hvordan smakte det?
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2018 #38895 Skrevet 2. august 2018 Fryktelig tørt vil jeg tro, selv med melk på. Joda, det er høstlig preg på stemningen ute om morgenen! 1
Rumle Skrevet 2. august 2018 #38897 Skrevet 2. august 2018 59 minutter siden, Fantastica skrev: Å for ein strålande morgon! 2
Gjest Winza Skrevet 2. august 2018 #38898 Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Hvilken film er det fra?
Rumle Skrevet 2. august 2018 #38899 Skrevet 2. august 2018 4 minutter siden, Winza skrev: Hvilken film er det fra? When Sally met Harry.
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2018 #38900 Skrevet 2. august 2018 ...og helt tilfeldigvis vet jeg hva den scenen gikk ut på jah.... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå