Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Winza
Skrevet
På 29.7.2018 den 19.46, Stella Rose skrev:

Jeg har smakt den linse-chipsen, holder meg til potet-chips, for å si det sånn ;)

Hver sin smak :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
14 timer siden, Severus skrev:

De har geiter på øya nå, jeg fikk klappe en av de. Vi kalte han Jonas Gahr Støre

image.jpg

Jonas Geit Støre :P

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ble det hyggeligere enn du fryktet, Severus?  

P.s.Rumlen og Winza: tre butikker innom kun for å finne deres anbefalte knasestuff, men neida. Ingen har det. :jolie: 
Reagerte med skuffelse og trass....og fanget lynhurtig en liten pose med "allsorts" og spiste dem opp....borte vekk! :biggrin: 

Rart 🤔 De har den på eurospar her

Skrevet (endret)
45 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ble det hyggeligere enn du fryktet, Severus?  

P.s.Rumlen og Winza: tre butikker innom kun for å finne deres anbefalte knasestuff, men neida. Ingen har det. :jolie: 
Reagerte med skuffelse og trass....og fanget lynhurtig en liten pose med "allsorts" og spiste dem opp....borte vekk! :biggrin: 

Så kjedelig. Håper du finner de :jepp:

Endret av Rumle
Skrevet

Håper jeg også. Jeg tror ikke at jeg har sett noen eurospar i min nærhet noen gang. Jeg må sjekke det ut på nett. 

Skrevet
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Håper jeg også. Jeg tror ikke at jeg har sett noen eurospar i min nærhet noen gang. Jeg må sjekke det ut på nett. 

Var du innom Meny?

Skrevet

Ehh...nei. Skal det. :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...nei. Skal det. :) 

Vil tro du finner begge der :jepp:

Skrevet

Ok. Takk. :)  Merkelig, men enkelte butikker har plakat hvor de beklager at de ikke har alle iskremboksene inne,
for alt er solgt i mengder denne sommeren. Jeg smiler og klapper for folket som har oppdaget isens healende
virkning. Det er alternativ healing nok for meg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hørte at lakrisisen skulle komme i sånn uke 33

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Jeg hørte at lakrisisen skulle komme i sånn uke 33

Oooooog alle hjerter gleder seg, gleeeeder seg, gleder seg :romeo:

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. Takk. :)  Merkelig, men enkelte butikker har plakat hvor de beklager at de ikke har alle iskremboksene inne,
for alt er solgt i mengder denne sommeren. Jeg smiler og klapper for folket som har oppdaget isens healende
virkning. Det er alternativ healing nok for meg. 

Ja, det har jeg kommet over også. Morsomt :)

Skrevet

Jeg har funnet en fantastisk is i grønne bokser! Eller, jeg er ikke sikker på om det er is da, men de er kalde ihvertfall, og når jeg drikker dem glemmer jeg at det er varmt. 😄

Det er 32 grader her og jeg hater det intenst. I morgen skal det heldigvis bli litt mindre varmt, 24 grader er perfekt. Og så kommer kjæresten min på besøk! :strix:

Skrevet

32,4 her. Fytti rakkern. Men heldigvis overskyet så ikke huset blir så overopphetet. Sitter inne foran vifta, nekter å gå ut før hestene skal ha mat igjen ca 20. Fant en pose djungelvrål i skuffen, nam nam! Tygger så kjeven blir støl, haha. Ang pottis med salt og eddik har de det på Normal. Latterlig små poser da. 

Skrevet
1 time siden, Fantastica skrev:

Jeg har funnet en fantastisk is i grønne bokser! Eller, jeg er ikke sikker på om det er is da, men de er kalde ihvertfall, og når jeg drikker dem glemmer jeg at det er varmt. 😄

Det er 32 grader her og jeg hater det intenst. I morgen skal det heldigvis bli litt mindre varmt, 24 grader er perfekt. Og så kommer kjæresten min på besøk! :strix:

En is du ikke er sikker på om er en is? :fnise:

33 minutter siden, Salka skrev:

32,4 her. Fytti rakkern. Men heldigvis overskyet så ikke huset blir så overopphetet. Sitter inne foran vifta, nekter å gå ut før hestene skal ha mat igjen ca 20. Fant en pose djungelvrål i skuffen, nam nam! Tygger så kjeven blir støl, haha. Ang pottis med salt og eddik har de det på Normal. Latterlig små poser da. 

Normal? er det en matbutikk?

Skrevet
45 minutter siden, Rumle skrev:

En is du ikke er sikker på om er en is? :fnise:

Normal? er det en matbutikk?

Nei, er en superbillig alt mulig-butikk. Nesten som søstrene grene, bare større. Har alt mulig og mange merker som ikke finnes andre steder i Norge. De butikkene finnes overalt og det åpner stadig nye. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Nei, er en superbillig alt mulig-butikk. Nesten som søstrene grene, bare større. Har alt mulig og mange merker som ikke finnes andre steder i Norge. De butikkene finnes overalt og det åpner stadig nye. 

Ah forstår :)

Skrevet

Jeg fant ikke potetgullet på meny i dag!

jeg var kliss våt på bussen i dag. Trodde ikke det skulle være så varmt i dag, men det var jo 31 grader! Ikke gunstig å dytte vogn oppoverbakke i 10 min da! Følte meg skikkelig ekkel. Tror det rant svettedråper på låra til og med!

• Liker 1
Skrevet

Her er det 27 grader, gi meg en pause klokka er nesten 21 på kvelden

• Liker 1
Skrevet

Her er det fortsatt 29. I morgen er det meldt bare 24, så vidunderlig!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...